Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-20, 19:13
|
|
|
jak nic nie ma to nie ruszaj |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-20, 22:11
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Koledzy czy po wymiane pompy ABS na inna taka sama trzeba ja zakodowac ponownie ? po wymianie blad sie nie pali juz na desce zaden |
Zależy, w której wersji jest moduł (jaki ABS) i jakie posiadasz wyposażenie, ale skoro masz serwotronic, to raczej trzeba będzie kodować. Sterownik po przełożeniu (nawet taki sam) przyjmuje kodowanie z samymi zerami. Więcej na ten temat na stronie Ross-Tech. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-09, 21:49
|
|
|
znowu mi się rozkodowała <niewiem>
sama z siebie |
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2016-02-23, 21:37
|
|
|
Żeby nie dublować tematu, zadam wam pytanie korzystając z tematu kolegi.
Dziśl włożyłem do siebie grzaną kierownicę i nie mogę zakodować ABS.
Opiszę jak to wyglada.
Wchodzę w sterownik ABS, i widzę:
Soft. Coding: 00000, WSC 00000
Następnie:
- Login 11
Wprowadzam login zgodny z moim autem : 05697
- Do It!
I tu się kończy moja zabawa z kodowaniem.
chwilę pomyśli i wywala mnie ze sterownika i uniemożliwia kolejne połączenie, muszę wyłączyć zapłon by ponownie się połączyć.
Mam VCDS'a 12.12 EN
Czy coś jest źle?
Rok temu jak zmieniałem kierownice na multi to kodowałem VCDS'em Lite i poszło. |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-24, 17:31
|
|
|
a masz żółte oczko w polu ? |
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2016-02-24, 19:24
|
|
|
pepi napisał/a: | a masz żółte oczko w polu ? |
tak kolego jest na miejscu, sprawdzałem w blokach kąt na prostych kołach 0 stopni.
....Małe sprostowanko. Pomyliłem Kody - wpisałem cyferkę do zacisków Lucas i cyferkę przeznaczoną do 6/8/12 PB a ja mam ON. Login który wpisywałem to: 05697 a poprawny to 05457
Już nie wyrzuca mnie po wpisaniu logowania ale gdy następnie chcę zakodować sterownik, on nie przyjmuje kodowania.
CO robię nie tak?
Czy jest to wina taśmy pod kierownicą,
Dodam Filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=xjzGPin_pfs |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2016-02-24, 20:51
|
|
|
Kolego ja wszystko robię tak jak jest opisane w filmiku ale nie wiem dlaczego nie mogę zakodować |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-02-24, 22:52
|
|
|
a sprobuj załozyc swoja stara tasme i wtedy zakodowac |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-25, 00:11
|
|
|
-V-I-R-U-S- napisał/a: | Czy jest to wina taśmy pod kierownicą, |
Czy jest to wina taśmy?... - Nie wiem i 100% pewności nie mam
Czy może to być wina taśmy?... - Tak, jeżeli czujnik kąta skrętu jest uszkodzony bądź niewłaściwy to nie zakodujesz sterownika ABS. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2016-02-28, 15:01
|
|
|
Cześć Koledzy.
Dzisiaj udało mi się znaleźć trochę czasu i poszedłem zamienić taśmę i kierownicę na tą która była przed modami. Zwykła bez grzania i bez tipa tylko z multifunkcją....
Stan kodowania nie uległ zmianie, ciągle nie przyjmuje logowania, czyli już wiem że to nie może być problem taśmy. Podejrzewam że elektryk coś źle podłączył.
Rok temu jak podłączał mi servotronic dodatkowo zamienił mi trójramienną kierownicę na tą z multifunkcją. Wtedy kodowanie przebiegło pomyślnie bez problemów.
Zauważyłem coś jeszcze. Rok temu po podmianie kierownicy zaraz po odpalenie świeciły się kontrolki a gdy ruszyłem na FISie pojawił się wielki czerwony symbol (chyba wykrzyknik).
Teraz palą się tylko żółte ABS ESP i czerwona Hamulec Ręczny (tak samo jak po podłączeniu do sterownika przez kompa)
Macie jakieś pomysły. Może schematy
[ Dodano: 2017-03-14, 19:55 ]
Trzecie podejście z grzana kierownica zakończyło się sukcesem (grzanie idealne na lato)
Zakodować udało mi się dopiero na odpalonym silniku i to tylko na mojej starej taśmie, tak więc musiałem zrobić z dwóch jedna. Przód za pierścieniem podającym prąd na grzanie od jednej tył z płytką od mojej starej.
Chciałbym podziękować bardzo Mateuszowi ( uszek ) za pomocna dłoń i pomocne wskazówki które ma w głowie. Mateusz... szacun i jeszcze raz dzięki. |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|