Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Kodowanie pompy ABS  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-20, 19:13   

jak nic nie ma to nie ruszaj :D
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-07-20, 19:29   

Tyle ze znowu servotronic zaginal , moze w tym jest przyczyna , wspomaganie dziala ale nie tak jak powinno
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-07-20, 22:11   

michalwruszak napisał/a:
Koledzy czy po wymiane pompy ABS na inna taka sama trzeba ja zakodowac ponownie ? po wymianie blad sie nie pali juz na desce zaden

Zależy, w której wersji jest moduł (jaki ABS) i jakie posiadasz wyposażenie, ale skoro masz serwotronic, to raczej trzeba będzie kodować. Sterownik po przełożeniu (nawet taki sam) przyjmuje kodowanie z samymi zerami. Więcej na ten temat na stronie Ross-Tech.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-07-21, 08:41   

Dzięki za info , postaram się na dniach spróbować zakodować na nowo
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-09, 21:49   

znowu mi się rozkodowała <niewiem>
sama z siebie
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2016-02-23, 21:37   

Żeby nie dublować tematu, zadam wam pytanie korzystając z tematu kolegi.
Dziśl włożyłem do siebie grzaną kierownicę i nie mogę zakodować ABS.
Opiszę jak to wyglada.
Wchodzę w sterownik ABS, i widzę:
Soft. Coding: 00000, WSC 00000
Następnie:
- Login 11
Wprowadzam login zgodny z moim autem : 05697
- Do It!
I tu się kończy moja zabawa z kodowaniem.
chwilę pomyśli i wywala mnie ze sterownika i uniemożliwia kolejne połączenie, muszę wyłączyć zapłon by ponownie się połączyć.
Mam VCDS'a 12.12 EN
Czy coś jest źle?
Rok temu jak zmieniałem kierownice na multi to kodowałem VCDS'em Lite i poszło.
_________________
Kudłaty
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-24, 17:31   

a masz żółte oczko w polu ?
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2016-02-24, 19:24   

pepi napisał/a:
a masz żółte oczko w polu ?


tak kolego jest na miejscu, sprawdzałem w blokach kąt na prostych kołach 0 stopni.

....Małe sprostowanko. :) Pomyliłem Kody - wpisałem cyferkę do zacisków Lucas i cyferkę przeznaczoną do 6/8/12 PB a ja mam ON. Login który wpisywałem to: 05697 a poprawny to 05457
Już nie wyrzuca mnie po wpisaniu logowania ale gdy następnie chcę zakodować sterownik, on nie przyjmuje kodowania.

CO robię nie tak?
Czy jest to wina taśmy pod kierownicą,

Dodam Filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=xjzGPin_pfs
_________________
Kudłaty
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-24, 20:18   

https://www.youtube.com/watch?v=wgqMSKY5U1g
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2016-02-24, 20:51   

Kolego ja wszystko robię tak jak jest opisane w filmiku ale nie wiem dlaczego nie mogę zakodować
_________________
Kudłaty
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-02-24, 22:52   

a sprobuj załozyc swoja stara tasme i wtedy zakodowac
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-02-25, 00:11   

-V-I-R-U-S- napisał/a:
Czy jest to wina taśmy pod kierownicą,

Czy jest to wina taśmy?... - Nie wiem i 100% pewności nie mam

Czy może to być wina taśmy?... - Tak, jeżeli czujnik kąta skrętu jest uszkodzony bądź niewłaściwy to nie zakodujesz sterownika ABS.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2016-02-28, 15:01   

Cześć Koledzy.
Dzisiaj udało mi się znaleźć trochę czasu i poszedłem zamienić taśmę i kierownicę na tą która była przed modami. Zwykła bez grzania i bez tipa tylko z multifunkcją....

Stan kodowania nie uległ zmianie, ciągle nie przyjmuje logowania, czyli już wiem że to nie może być problem taśmy. Podejrzewam że elektryk coś źle podłączył.

Rok temu jak podłączał mi servotronic dodatkowo zamienił mi trójramienną kierownicę na tą z multifunkcją. Wtedy kodowanie przebiegło pomyślnie bez problemów.

Zauważyłem coś jeszcze. Rok temu po podmianie kierownicy zaraz po odpalenie świeciły się kontrolki a gdy ruszyłem na FISie pojawił się wielki czerwony symbol (chyba wykrzyknik).
Teraz palą się tylko żółte ABS ESP i czerwona Hamulec Ręczny (tak samo jak po podłączeniu do sterownika przez kompa)

Macie jakieś pomysły. Może schematy

[ Dodano: 2017-03-14, 19:55 ]
Trzecie podejście z grzana kierownica zakończyło się sukcesem (grzanie idealne na lato)
Zakodować udało mi się dopiero na odpalonym silniku i to tylko na mojej starej taśmie, tak więc musiałem zrobić z dwóch jedna. Przód za pierścieniem podającym prąd na grzanie od jednej tył z płytką od mojej starej.
Chciałbym podziękować bardzo Mateuszowi ( uszek ) za pomocna dłoń i pomocne wskazówki które ma w głowie. Mateusz... szacun i jeszcze raz dzięki.
_________________
Kudłaty
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.