Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Nierówna praca po 2-3h postoju  
Autor Wiadomość
PawełBS 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2017-07-20, 16:46   

NGK ostatnio trochę się pogorszyły, spróbuj Beru.
 
 
Proxxy 

Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Rzeszów/Podkarpackie
Wysłany: 2017-07-21, 06:11   

Tak właśnie też myślałem, czy nie spróbować Beru. Chociaż chłopaki zapodają też jakieś Denso irydowe czy cóś takiego? Ale to niech się wypowiedzą zorientowani w temacie <okok>

P.s. Tak też jestem ciekaw, co taka irydowa świeczka daje na plus względem takiej standardowej? <hmm>
_________________
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-07-21, 09:14   

Z tego co mi wiadomo, to irydowa świeczka daje większą trwałość. Ja stosuję jednoelektrodowe Denso K20TT i zmieniam je co 10000-15000km, co przy cenie 9zł/szt. nie jest bolesnym wydatkiem. Na NGK się solidnie przejechałem (wykruszona ceramika, wypadająca elektroda środkowa).
 
 
Proxxy 

Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Rzeszów/Podkarpackie
Wysłany: 2017-07-21, 11:42   

A niech to. Czyli że koniecznie muszę zajrzeć do tych świec. <hmm>

[ Dodano: 2017-08-04, 21:31 ]
Po kilku dniach ( brak czasu ), najnowsze wieści z pola walki <amasz> . Otóż tak: Świeczki zmienione na nowiutkie, tym razem Beru, chociaż te NGK' ki które wykręciłem po ok. 20 000 przelotu, niemal bez śladu zużycia. Na wszystkich ośmiu idealne spalanie, żadnych śladów jakiegoś zalewania, oleju, nagaru. No poprostu przyczepić się do czegoś nie sposób. Przy okazji po ok. roku wyciągnięta i wyczyszczona przepustnica + oczywiście adaptacja vagiem. Też nie była jakoś szczególnie uniurana, ale napewno jej to nie zaszkodziło. Korzystając z faktu wymiany świeczek, zmierzono również kompresje na cylindrach, bo przez póki co 5 lat posiadania tegoż egzemplarza, tego jeszcze nie robiłem. A wyszło tak: Lewa głowica ( po stronie kierowcy ): 11, 11, 11, 11! <chura> Prawdę powiedziawszy to nie spodziewałem się takiego wyniku po tylu latach. Prawa głowiczka ciut gorzej, ale chyba jeszcze i tak w normie: 10,5, 11, 10, 11. Jak na 17-to letnie auto i w tej chwili 310 000 jak najbardziej prawdziwego przebiegu, to chyba nie jest najgorzej? Co myślicie? Zastanawia mnie troszkę ta prawa głowiczka, ale chyba nie ma jeszcze powodu do paniki? No i póki co po tych zabiegach motor odrazu zaczął znacznie kulturalniej i równiej pracować na wolnych właśnie. Zobaczymy jak będzie w kolejnych dniach. Tylko ta różnica na tej prawej czapce. <hmm>
_________________
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)
 
 
djmdp 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5-gang Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 28 Lis 2016
Posty: 30
Skąd: Wro
Wysłany: 2017-08-11, 13:03   

Dopuszczalny rozjazd między cylindrami to 3bar, więc u Ciebie jest b.dobrze jeszcze.
 
 
PawełBS 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2017-08-17, 19:08   

Dalej walczę z problemem, już zabardzo nie wiem czego się złapać :( regulator ciśnienia paliwa albo wtryski mogą robić takie rzeczy?
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-08-17, 19:28   

Podejrzyj w VAGu temperaturę silnika i korekty w momencie wystąpienia problemu.
 
 
PawełBS 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2017-08-17, 20:11   

Sprawdziłem przed chwilą, auto stało 3h. Temperatura 55st. Po odpaleniu korekty stoją na 0.0 wogóle się nie ruszają. Napięcie jednej sondy zmieniało się 0,8V-0.1 po chwili staneła na 0,1V druga cały czas stała na 0.1V. Auto zeszło z ssania korekty zaczęły pracować w okolicy zera +/- 3. Sondy również w pełnym zakresie. Korekty i sondy sprawdzam w grupie 33 a w grupie 32 korekty stoją niezmienne chyba było tam 9 i 13 o co chodzi z tą grupą 32? Domyślam się że to korekty długoterminowe
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-08-18, 05:20   

No to korekty długie coś nie bardzo... Po rozgrzaniu coś się zmienia? Jak z temperaturą na rozgrzanym silniku (w vagu)?
 
 
PawełBS 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2017-08-20, 10:43   

około 90st, wczoraj patrzyłem na korekty było 10 i 11%

[ Dodano: 2017-12-17, 12:00 ]
Witam, wrócę do tematu. Wydaje mi się że problem leży w tym iż auto po tych 2-3h postoju wskakuje na ssanie i czyli trzyma wyższe obroty i włącza się SAI. Jak to wygląda w waszych FL 4.2 AQF?

[ Dodano: 2018-02-18, 16:04 ]
Mam pytanie które może mieć związek z moim problemem. Jaką funkcję spełniają te plastikowe podkładki na końcówce wtryskiwaczy? Na tej aukcji widać jeden jest pęknięty. Z tego co pamiętam u mnie brakuje dwóch może trzech.http://allegro.pl/audi-a6...6798916244.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-02-18, 16:27   

tylko trzymaja oring
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-19, 09:32   

PawełBS napisał/a:
Jaką funkcję spełniają te plastikowe podkładki na końcówce wtryskiwaczy?

Trzymają dolny oring we właściwej pozycji.
W oryginale nie do kupienia - w Audi nie występują jako część zamienna.
Mam takie nowe które kupuję w DE.
Osobiście wymieniłbym komplet bo te fabryczne są już pewnie mocno przegrzane.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
PawełBS 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2018-02-19, 22:30   

Lewego powietrza nie ciągnie, więc narazie nie ruszam. W tym nie leży problem.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-02-19, 22:49   

FOSS napisał/a:
Trzymają dolny oring we właściwej pozycji.


ja też nie miałem dwóch i to było przyczyną nierównej pracy

FOSS napisał/a:
W oryginale nie do kupienia - w Audi nie występują jako część zamienna.


a to dziwne <hmm> ja rok temu chciałem to kupić i były dostępne za bodajże 16zł / szt.

ale za cene kompletu kupiłem drugą kompletną listwę wtryskową z dobrymi podkładkami... może obecnie już nie ma <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-20, 00:27   

CINEK napisał/a:
a to dziwne <hmm> ja rok temu chciałem to kupić i były dostępne za bodajże 16zł / szt.

Ale że w ASO?... Szczerze wątpię.
Ta podkładka oporowa nie występuje osobno - w katalogu Audi nie posiada swojego numeru więc w ASO nie ma możliwości tego zamówić.
Producentem jest Bosch.
Z przedstawicielstwem w PL rozmawiałem kilkukrotnie ale z nimi to jest jakaś kwadratowa rozmowa.
Jak im powiedziałem wprost numer części i cenę w DE to przyznali mi rację... i dalej nie byli zainteresowani handlem. Więc kupuję w DE.
Kuźwa, co za kraj <blee>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.