Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-02-20, 08:06
|
|
|
do jednego to trochę za dużo ale do warsztatu...
http://www.xsobd.com/prod...or-rebuild-kit/
Na alibabie czy innym portalu były też i mniejsze zestawy z filterkami.
Zestaw kapsel, oring, podkładka + filtr występuje jako zestaw Boscha ale nie pamiętam numeru. Zdaje się to nawet widziałem w IC. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-02-20, 08:44
|
|
|
Zerknąłem na ten zestaw i powiem szczerze, że dla mnie wydaje się raczej nieprzydatny.
Po pierwsze brak w nim tej podkładki oporowej o której była mowa chwilę wcześniej a po drugie jest w nim masa innych rzeczy które do ósemek mogą nie mieć zastosowania.
Ukaniu napisał/a: | Zestaw kapsel, oring, podkładka + filtr występuje jako zestaw Boscha ale nie pamiętam numeru. Zdaje się to nawet widziałem w IC. |
Nic takiego w IC nie widziałem.
Może za słabo szukałem a może nic ciekawego w tym zestawie nie było |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-02-20, 20:08
|
|
|
FOSS napisał/a: | CINEK napisał/a: | a to dziwne ja rok temu chciałem to kupić i były dostępne za bodajże 16zł / szt. |
Ale że w ASO?... Szczerze wątpię.
Ta podkładka oporowa nie występuje osobno - w katalogu Audi nie posiada swojego numeru więc w ASO nie ma możliwości tego zamówić.
|
Damian, no kurczę jeszcze bodajże rok temu były dostępne albo mnie ASO nie zrozumiało...
muszę poszukać korespondencji ale podawałem im numer tej podkładki....
a znalazłem takie cuś
https://www.iparts.pl/cze...716-883184.html |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2018-02-20, 23:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-02-20, 22:20
|
|
|
FOSS napisał/a: | [
Po pierwsze brak w nim tej podkładki oporowej o której była mowa chwilę wcześniej . |
A to żółte pod numerem 307?
W zestawie naprawczym wtrysku który kiedyś kupowałem w IC było wszystko co da się zdemontować z wtrysku. Ale pod jakim numerem nie pamiętam bo to było dawno. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
PawełBS
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40 Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 61 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2018-02-25, 13:28
|
|
|
CINEK napisał/a: | FOSS napisał/a: | Trzymają dolny oring we właściwej pozycji. |
ja też nie miałem dwóch i to było przyczyną nierównej pracy
FOSS napisał/a: | W oryginale nie do kupienia - w Audi nie występują jako część zamienna. |
a to dziwne ja rok temu chciałem to kupić i były dostępne za bodajże 16zł / szt.
ale za cene kompletu kupiłem drugą kompletną listwę wtryskową z dobrymi podkładkami... może obecnie już nie ma |
Więc jednak mają jakiś wpływ na pracę silnika. CINEK twój silnik pracował nierówno na zimnym? czy cały czas? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-02-25, 17:40
|
|
|
wy to lubicie sobie życie utrudniać i wydybywać problemy
po prostu to tylko utrzymuje uszczelniacz na swoim miejscu przy składaniu potem to już looto i jeśli ci nie spadł przy składaniu to nie ma wpływu na nic |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-02-26, 13:50
|
|
|
PawełBS napisał/a: | Więc jednak mają jakiś wpływ na pracę silnika. CINEK twój silnik pracował nierówno na zimnym? czy cały czas? |
na zimnym po odpaleniu i nawet było słychać jak lewiznę zaciąga bo krzywo wszedł albo się przyciął.
jeśli nie ma tego talerzyka to jest to problem moim zdaniem. On utrzymuje oring na swoim miejscu, fakt, ale gdy go nie ma mogą się dziać różne rzeczy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-02-26, 18:52
|
|
|
ja dalej nie rozumiem tego nie raz się robi auta i nie raz nie ma tego i jest ok
ale dla mnie świat jest o wiele prostszy to fakt
oring ma wejść w takie zagłębienie a przyciska go wtrysk to proszę mi wytłumaczyć jak można to słabo poskładać ?
Pomijam tylko skostniały i twardy oring
A i jeszcze jedno kto smaruje ten jedzie i oringi na sucho się nie wkłada |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-02-26, 21:22
|
|
|
generalnie pepi jest tak jak mówisz...jednak widzisz czasem się i takie cuda zdarzają...wystarczy że któryś wtrysk pod kątem wjedzie i "zetnie" oring tworząc nieszczelność....
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-02-27, 06:46
|
|
|
dlatego się psika np WD-40 aby ułożyły
na sucho to nie bardzo |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-02-27, 22:50
|
|
|
Tak na boku ...WD40 nie należy "łączyć" z aluminium A plastikowa podkładka ma za zadanie chronić o-ring przed nadmierną ciepłotą. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-02-28, 09:04
|
|
|
tia |
|
|
|
|
|
|
|
MateoKrk
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2017 Posty: 16 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-02-28, 21:22
|
|
|
Niebieski smarek Mobil. Mój ulubiony:] |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-02-28, 22:12
|
|
|
pepi, sprawdź skład WD40 i wygoogluj ile z podanych tam czynników reaguje z alu |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-01, 06:20
|
|
|
ja nie jestem dzieckiem google ja naprawiam auta i o czym pisze to zazwyczaj znam to z życia .
Ty to chyba wiedzę nabyłeś tam bo niekiedy jak przywalisz to tak jak byś na oczy niczego nie widział a alumminium to ci się po nocach śni chyba . |
|
|
|
|
|