Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Pomoc w diagnozie błędów  
Autor Wiadomość
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-04-18, 20:10   [D2 99 4.2PB/LPG ] Pomoc w diagnozie błędów

Witam. Podłaczyłem dziś VAG i pokazało mi błędy:
g/s
16538 - Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - brak sygnału
17539 - Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
18057 - CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
65535 - Uszkodzony sterownik ECM.

Dodam że cieżko mi sie łączy z ABS-em i jak juz sie uda to zrywa połączenie.
Reszta sterowników nie łączy badz odrazu zrywa polączenie. Jedynie w miare ok łączy z silnikiem choc roznie bywa. Nie wiem o co chodzi Bo ten sam program i kabel w AUDI A3 bez problemu wszystko diagnozuje i nie przerywa.
Mam windows 7 64 bit, program vag 4.9pl kabelek http://allegro.pl/kabel-v...3171036797.html tylko przysłali mi w innej obudowie i nie wiem czy moze cos przez to e moze inny troche kabel?

I pytanie z innej beczki ile zasysanego powietrza ma przepływka? u mnie pokazuje na wolnych obrotach i na biegach do 6000rpm pokazuje max 190g/s.
Czy moze byc ze przepustnica juz zabrudzona i trzeba wyczyścic?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-18, 20:41   

a wody to ty w skrzynce gdzie komp jest nie masz ?
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-04-18, 20:46   

jak tam zaglądałem ostatnio to było suchutko i czysto
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-04-18, 20:51   

Na temat przepływki to powinno być 0,8 * ilość KM czyli 248 g/s dla 310KM. Sprawdzamy na 3-4 ciągnąc obroty na maksa. Jeżeli tak sprawdzałeś to masz za mało i przepływka kwalifikuje się do wymiany.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-04-18, 20:58   

no tez wlasnie sadze ze za mało. a moze ktos cos doradzic czemu tez vag nie łączy
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-04-18, 21:02   

Kolego grzybek86, tematy należy zakładać z użyciem odpowiednich TAGów. Proszę popraw tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem.





Pozdrawiam .
pioter
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-04-19, 19:21   

jest ktos stanie powiedziec co oznaczaja te błedy?
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2013-04-19, 19:23   

Co tu duzo mówic, masz gaz więc sondy wariują lub są w ogóle odłączone, albo są emulowane.

Sprawdź ich podączenie a następnie wartosci napięcia w odpowiednich blokach pomiarowych silnika.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-04-29, 19:31   

witam. dzisiaj podlaczyłem pod kompa autko i przejechałem sie na samej PB mało bo tylko 7km krotka trasa ale poki co błedów brak. a na gazie od razu wyskakuja problemu z sondami.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2013-04-29, 22:08   

Do regulacji gaz, chyba że nie da się tak ustawic instalacji zeby sondy nie wariowały, trzeba wtedy zastosowac jakies emulatory.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 599
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-04-29, 22:10   

no mam nadzieje ze regulacja pomoze bo wczesniej było ok i błedów od sond nie było, chyba ze cos z wtryskami nei tak?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-30, 22:16   

shaqal napisał/a:
Do regulacji gaz, chyba że nie da się tak ustawic instalacji zeby sondy nie wariowały, trzeba wtedy zastosowac jakies emulatory.
-co ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.