|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2022-07-03, 06:24
|
|
|
to ze 3 zeby w uj
a robiłes na znaki na wałkach czy blokady |
|
|
|
|
|
|
|
Dudupl666
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2 4.2 AQF
Dołączył: 03 Kwi 2022 Posty: 9 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: 2022-07-04, 15:50
|
|
|
pepi, wszystko na blokadach , w wale i na walki . Wszystko się zgadza pasuje , ale co zmieniam nastawnik jest coraz więcej a tak samo rovie czyli wyciągam walek wydechowy i nastawnik , później składam na znaki , raz tylko nie trzymałem blokady i mi walek odbil i nie qiem czy cos mogło się stać czy o co chodzi |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2022-07-05, 22:15
|
|
|
nie wiem o co tu biega ale to jest niemozliwe. Jesli blokujesz wał, blokujesz walki, skrecasz nastawnik i przy montazu pilnujesz znaków na walkach przy zebatkach to musi byc dobrze. Jak poskladasz rozrzad i znaki na walkach pokrywaja sie ze znakami na obudowach to po obroceniu silnikiem musza tez sie pokrywac. Pokrywaja sie? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |