Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Problem z ustawieniem rozrządu  
Autor Wiadomość
Dudupl666 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2 4.2 AQF
Dołączył: 03 Kwi 2022
Posty: 9
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2022-06-12, 21:53   [D2 99 4.2PB/LPG ] Problem z ustawieniem rozrządu

Witam , od jakiegoś czasu mam problem z ustawienia rozrzadu .. wymieniłem wszystko na blokadach tak jak ma być ale jak złożyłem to w grupie 093 miałem -6 i 16 stwierdziłem że nastawnik będzie winny to kupiłem uzywany oryginalny odrazu nowy lancuszek i po założeniu miałem-7 i 20 ... no to wkoncu kupiłem nowy nastawnik myślałem że będzie okej a się okazało że mam -7 i 28 ... juz się boje ze zaraz coś się stanie bo to już duzooo .. nie wiem już co mam zrobic
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-06-12, 23:43   

16=15 oczek ustawiasz tylko nie pamientam na której ile jest
bo 20 to ze 2 zęby na pasku

[ Dodano: 2022-06-12, 23:45 ]
ustaw na blokady i obacz czy znaki na wałkach się pokrywają bez dekli
 
 
Dudupl666 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2 4.2 AQF
Dołączył: 03 Kwi 2022
Posty: 9
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2022-06-12, 23:52   

Wlasnie sprawdzałem, za każdym razem co rozbiorę to znaki na.walkach pasują, blokady ładnie pasują na wal i walki.. nie mam już pomysłów, strona pasażera 16 oczek strona.kierowcy 15 , nowy lancuszek i nastawnik a taka rozbierznosc
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-06-13, 06:35   

uwalone czujniki hala lub cos nie tak z czytnikami te takie blaszki na wałkach
 
 
Dudupl666 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2 4.2 AQF
Dołączył: 03 Kwi 2022
Posty: 9
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2022-06-13, 06:55   

Czujnik mam nadzieję podmianę to dzisiaj sprawdzę, a te blaszki jak mogą być uszkodzone ? To cały walek do wymiany ?
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2022-06-13, 06:56   

Dudupl666, a jak było przed wymianą rozrządu? Też takie przestawienie czy było OK?
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Dudupl666 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2 4.2 AQF
Dołączył: 03 Kwi 2022
Posty: 9
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2022-06-13, 07:04   

Szczerze to nie wiem bo jeździło wszystko okej a komputer jeszcze nie miałem żeby sprawdzić. Ale odpalał itp normalnie a teraz Niby chodzi ale trochę długo kreci i wywala mi błąd walkow jak dodam gazu

[ Dodano: 2022-06-13, 19:17 ]
Kończą mi się pomysły co jest winne ze coraz więcej mi pokazuje .. czujniki zamieniałem i to samo , lancuszek nowy ,nastawnik tez
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2022-06-14, 07:07   

Jeżeli jesteś pewny, że masz dobrze założone łańcuszki, właściwe nastawniki to pozostaje
jeszcze jedna możliwość (spotkałęm się w ciągu 8 lat z dwoma takimi przypadkami).

Mianowicie ktoś wymieniał koła zębate na wałkach i nie są one założone w odpowiedniej pozycji...
To jest ostateczność ale jak piszesz wszystkie inne czynniki są wykluczone.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-06-14, 11:44   

Rozumiem , że zgodnie z procedurą luzujesz koła na wałkach i napinasz jak procedura mówi ?
Widać , że kłopot po jednej stronie , bo druga trafia za każdym razem podobnie -- łańcuch tylko z jednej strony zrobiłeś?
 
 
Dudupl666 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2 4.2 AQF
Dołączył: 03 Kwi 2022
Posty: 9
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2022-06-14, 18:33   

Tak z jednej strony , problem pojawił się po wymienię nastawnika , tamta strona nie była ruszana i jest dobrze . Możliwość ze mam wadliwe nastawniki ? Juz 2 ? Tak , wszystko robie według procedury .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-06-14, 22:30   

moze nastawnik nie taki jak trzeba -u mnie były zamienione stronami ;)
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2022-06-14, 23:33   

Dudupl666 napisał/a:
Tak z jednej strony ,


Z jednej strony? Ja tego nijak nie widzę. Jak ten pasek ma się napiąć równo?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Dudupl666 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2 4.2 AQF
Dołączył: 03 Kwi 2022
Posty: 9
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2022-06-15, 06:38   

Nastawniki sprawdzałem i mam dobre strony, pasażer 88 i 16 oczek lancuch a kierowca 87 i 15 oczek .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-06-16, 08:36   

pasek nie jest luźny?moze ten napinacz akiś wadliwy i podczas pracy luzuje pasek
 
 
Dudupl666 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8 D2 4.2 AQF
Dołączył: 03 Kwi 2022
Posty: 9
Skąd: Rawicz
Wysłany: 2022-06-16, 11:29   

Wszystkie rolki i napinacze są nowe , ale zobaczę jeszcze raz na niego czy napewno jest dobrze napięty

[ Dodano: 2022-07-01, 21:52 ]
Chciałbym wrócić do mojego tematu ponieważ dalej nie znalazłem rozwiązania, ale odkryłem że przy każdej wymianie nastawnika mam coraz więcej stopni ... założyłem z powrotem ten co kupiłem na początku i miał 16 stopni to teraz wyskoczyło 30 ... Naprawdę nie wiem co się stało..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.