Autor |
Wiadomość |
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2012-12-11, 21:36
|
|
|
landi prenzo czy jakos tak gdziez wyczytalem na gazie nie wiem dokladnie bo mam to auto od jakiegos miesiaca. |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-11, 21:50
|
|
|
Landi Renzo zależy z którego rocznika ale te starsze lubi popić sobie troszkę paliwa. Niestety nie zakładałem nigdy takich instalacji i nie wiem czy można ten pobór paliwa jakoś wykluczyć. Jesteś wstanie określić jakie masz wtryski i reduktor? Bo jak za słabe to komputer od gazu widzi spadek ciśnienia i żeby praca silnika była w miarę równa dopija wtedy Pb. |
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2012-12-11, 22:03
|
|
|
na reduktorach tak wyczytalem wlasnie instalacja z 2007 roku. a wtryski byly wymieniane tak mi powiedzial poprzedni wlasciciel ze jakies czerwone.a jak pojade do gaziarza to sprawdzi to bez problemu czy pali lpg z pb jednoczesnie? |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-11, 22:12
|
|
|
mariuszjp100 napisał/a: | na reduktorach tak wyczytalem wlasnie instalacja z 2007 roku. a wtryski byly wymieniane tak mi powiedzial poprzedni wlasciciel ze jakies czerwone.a jak pojade do gaziarza to sprawdzi to bez problemu czy pali lpg z pb jednoczesnie? |
Tak jak pisałem nie znam się na Landi więc nie wiem jakie opcje ma oprogramowanie do niego. Kumaty gazownik będzie wiedział co należy zrobić. Mi też jest ciężko ocenić Twoją instalację bo jej fizycznie nie widzę.
Co do wtrysków to oby to nie były czerwone Walteki. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-11, 23:14
|
|
|
pepi napisał/a: | co do odłączania pompy to jeszcze dochodzi aspekt że paliwo chłodzi wtryski bo krąży w układzie ;-) | Może u nas aż tak nie muszą być chłodzone ale w FSI juz obowiązkowo. Fsi musi przepalać benzyne z gazem żeby nie umarły wtryski. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-12, 13:36
|
|
|
lamdi dawał tylko medy :-D i to jest bardzo dobra instalka
ale jak mowa o czerwonym kolorze to waldemary i syf jakich mało
reduktor masz taki kwadratowy ??
IG1 jego nazwa
albo daj fotkę z pod maski to się obaczy co i jak
bo może to tam jakiś stag siedzi albo o zgroza zenit :-P |
|
|
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-12, 19:36
|
|
|
panowie tak na szybko podepne sie pod temat otóż podpowidzcie jak wyjac regulator cisnienia paliwa bo jestem w trakcie wymiany ale nie chce wyjsc tak po prostu a niechce niczego urwac czy trzeba cos przynim odkrecic? |
_________________
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2012-12-12, 20:50
|
|
|
znalazlem fakture za gaz.reduktor IGI OMEGAZ MA.
WIELOZAWOR TOR.225/30 MOD.AT02
KIT OMEGAZ 8 CYL.MEGG.2
LISTWA WTR.8CYL.MEGG2
mi to nic nie mowi moze wam cos. |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-12-12, 22:29
|
|
|
Jutro sprawdze czy jest w landi jakaś opcją typu ciche dolewanie paliwa jak gazu mi brakuje
Raczej nie ma ale się upewnie i dam znać
podejrzewam że Ci wtryski puszczają i dlatego ubywa paliwa.
A w jakich ilościach? powiedzmy na trasie 100km ile Ci paliwa zejdzie jadąc na lpg
Krótkie odcinki to nie jest wyznacznik, że paliwo podbiera. V8 na zimno lubi duzo wypić.
Wyjmij bezpiecznik od pompy i zobacz jak zachowuje się auto na wolnych obrotach i podczas jazdy. |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2012-12-12, 23:08
|
|
|
Ja jezdziłem długi czas na czerwonych "Waldkach", aby nie było błędów z ubogą mieszanką związanych to na wyższych obrotach musiał podpierać się benzyną.
W ubiegłym miesiącu zamieniłem je na hanna zielone i faktycznie połowę mniej benzyny tankuję.
[ Dodano: 2012-12-12, 23:10 ]
Aha, jak gaziarz wyłączy Ci podpieranie beną, to również będziesz jej miał więcej w baku, ale po podłączeniu pod kompa będzie roiło się od błędów. |
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2012-12-13, 20:38
|
|
|
a gdzie znajde ten bezpiecznik dokladnie? no wlasnie nie robilem takiej trasy jesczcze to musze podjechac do gaziarza . |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-12-13, 22:36
|
|
|
kamilson napisał/a: | panowie tak na szybko podepne sie pod temat otóż podpowidzcie jak wyjac regulator cisnienia paliwa bo jestem w trakcie wymiany ale nie chce wyjsc tak po prostu a niechce niczego urwac czy trzeba cos przynim odkrecic? |
Zdejmujesz zabezpieczenie i ciągniesz regulator do siebie. Siedzi w listwie na wcisk. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:34
|
|
|
Hej. Miałem u Siebie podobny problem i winny temu był zabrudzony reduktor LPG. otoż przy spokojnej jeździe samoczynnie przełączał sie z LPG na PB i na odwrót i paliwo znikało. Ale działo sie to tylko podaczas spokojnej jazdy jak deptałem to reduktor musiał wytworzyc wieksze ciśnienie i bez problemu chodził na LPG. w moim przypadku pomogło wyczyszczenie reduktora i wszystko działa juz ok. Pozdrawiam |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:45
|
|
|
grzybek86 napisał/a: | Hej. Miałem u Siebie podobny problem i winny temu był zabrudzony reduktor LPG. otoż przy spokojnej jeździe samoczynnie przełączał sie z LPG na PB i na odwrót i paliwo znikało. Ale działo sie to tylko podaczas spokojnej jazdy jak deptałem to reduktor musiał wytworzyc wieksze ciśnienie i bez problemu chodził na LPG. w moim przypadku pomogło wyczyszczenie reduktora i wszystko działa juz ok. Pozdrawiam |
To, że pobierało Ci Pb problemu szukałbym raczej w ustawieniu sterownika od gazu, bo on tym steruje i wymusza sasilanie paliwa. Kwestie ciśnienia na reduktorze to podczas depnięcia raczej ono spada a nie rośnie. |
|
|
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-20, 23:06
|
|
|
gtfan, ok dzieki regulator juz wymieniony,probłem z odpalaniem ciepłeko silnika znikł
[ Dodano: 2012-12-20, 23:09 ]
tez mam u siebie problem z pobieraniem Pb na 80l lpg pobiera mi ok 15 l Pb gaz mam ustawiony na 35C takze po przejechaniu ok 2km przełacza sie |
_________________
|
|
|
|
|
|