Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Tulejowanie głowicy pod świecę  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-22, 20:23   

a te dymki z rana z czego ?
tłok ma luz w cylindrze co się stanie jak wpadnie opiłek miedzy tłok a tuleję ? :)
Człowiek w życiu napatrzył się na takie cuda po gazownikach
którym się przykleiło i wpadło tu i tam
odsysania opiłków to tak na prawdę tylko zmniejszenie ryzyka ale zawsze jest dość spore
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-08-22, 21:26   

pepi napisał/a:
Człowiek w życiu napatrzył się na takie cuda po gazownikach
którym się przykleiło i wpadło tu i tam
odsysania opiłków to tak na prawdę tylko zmniejszenie ryzyka ale zawsze jest dość spore

Jakiś czas temu ktoś mnie pytał o montaż LPG.... mówiłem na co uważać... m.in. demontaż kolektora do nawiercenia wtrysków.

LPG robił podobnież zaufany gazownik, znawca tematu.

Widziałem auto trochę później i widok LPG zaskoczył mnie.... negatywnie.... z góry przy w szczelinach dookoła kolektora było pełno wiórów <jezu>
nikt mi nie wmówi, że kolektor był demontowany a jakiekolwiek odsysanie również szczerze wątpię bo gdyby ktoś zadał sobie trud odsysania tego co mogło pójść do środka to z zewnątrz również by odessał <jezu>

Ciężko wyrokować co dalej... mam nadzieję że będzie zdrowe jak najdłużej :(
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-22, 22:52   

Witam!

Pepi wroc w koncu na ziemie.Jezeli czy to przy wierceniu "gazowym" czy innych pracach "wiorogennych" do kolektora i ew cylindra jest wdmuchiwane powietrze to jak tam sie ma cos dostac? Chyba ze idac twoim tokiem rozumowania przez szczeliny w tlokach..


Stefan.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-24, 06:55   

matko boska ale z ciebie .....
przepraszam ugryzłem się
Żyj sobie w swoim świecie w którym jest jaki jest ja niestety mam przykłady którym się nie udało .
ja zrywam zawsze kolektory głowice też ale tylko w swych autach !
no chyba że ktoś zapłaci
ja sygnalizuje tylko i podaje +cenę a wybór pozostawiam
Polska wolny kraj a na forum może wypowiadać się każdy i oby tak dalej
to roboty będzie coraz więcej :D
nie ja to kto inny zarobi ;)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-08-24, 08:51   

Zgadzam się z Kolegą pepi,
Nie wyobrażam sobie wiercenia w kolektorze, czy też głowicy, bez jej zdejmowania. Głowicę można zdjąć samemu i założyć, dochodzi koszt uszczelki i tyle a głowa spokojna.
U szwagra w vectra 2,0T remontowaliśmy cały silnik. Więc widzieliśmy stan gładzi cylindra. Oddaliśmy do założenia gaz z zaznaczeniem ze kolektor ma być ściągany. Oszukał nas bo śruby mieliśmy poznaczone i kolesiowi to powiedzieliśmy, stwierdził ze jakoś je odsysał. W silniku coś stukać zaczęło. Znowu rozbiórka i szok. Gładzie cylindrów przy samej górze ( na długości 1cm) porysowane jak by szczotką drucianą. Poskładaliśmy ( w sumie nie wiemy co stukało) i jest ok, ale ta myśl o tych rysach dobija :( Ciekawe skąd się wzięły jak było idealnie, tylko gaz był montowany bez zdejmowania kolektora i auto jezdziło 3 tygodnie.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-24, 08:57   

Witam!

Ja wiem ze "rwanie" kolektorow i podobne "czary" to nie male pieniadze. Rozsiewanie tego rodaju bajek i strasznych opowiesci oczywiscie nakreca rynek. To ze nie ma praktycznie zadnego zwiazku z rzeczywistoscia raczej nikomu nie przeszkadza.
Podsumowac to mozna w jeden tylko sposob:zyj dalej narodzie w swoim ciemnogrodzie.
pepi napisał/a:
roboty będzie coraz więcej :D


Stefan
 
 
Many 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 43
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-08-24, 19:05   

Czytam i czytam. Prawda jest taka. Tyle opinii ile znawców i mechaników, a ci jak wiadomo są różni. Prawdziwy fachowiec dba o dobre imię warsztatu, zna się na tym co robi przez wieloletnią praktykę, a inny otwiera warsztat i głosi hasło : "będzie pan zadowolony... " :)
Najważniejsze w tym wszystkim jest zdrowie "dziecka" i zanim oddam je na operacje mocno wybadam raz jeszcze lekarza :)
Pozdrawiam.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-24, 21:44   

gdzie polaków dwóch tam trzy zdania :)
dziwcie się że panowie montażyści nie zrywają kolektorów ;)
jak druta trzeba zrobić w parę godzin to jak może być dobrze ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.