Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-11-29, 18:21
|
|
|
zazwyczaj jest przyrost jak katy były już zapchane :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
kkkrzysiu7
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 25 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2012-11-29, 19:55
|
|
|
co do przyrostu mocy, to zgadzam się z kolegami. Zapchane katy potrafią zabrać sporo koni. Włożenie nowych od razu ożywia auto. Jest zupełnie inny przelot spalin. Co do dźwięku, to ładne basowe brzmienie uzyskujemy tylko i włącznie na tłumikach ostatnich. Są one komorowe i odpowiadają za poziom dźwięku. Kombinacje z katalizatorami - wycięcie ich powoduje powstanie pustych puszek metalowych i co za tym idzie metaliczny podźwięk, natomiast manipulowanie przy środkowych, które są przelotowe i ich jedynym zadaniem nie jest wyciszanie układu , a jedynie rozprężenie ciśnienia w celu uniknięcia powstania fali stojącej, która rozwala tłumik ostatni nic nie daje. |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-20, 21:04
|
|
|
Cytat: | AWG - miałem strumienice, przelotówki.. To jest puszka na sezon. Kupiłem katalizatory z wkładka metalową JMJ - 2 kosztowały około 700zł
W jednej spokój już 80tkm, w drugiej 50km przelatane i jest ok. Na przeglądzie po małej przegazówie wszystko w normie.
Jak ktoś ma życzenie to sa chyba i ceramiczne. |
Kontynuuje wątek...
Jeden katalizator JMJ się przepalił/przerdzewiał - nadaje się do śmieci. 70tkm/ 3 lata. Drugi montowany w tym samym czasie ma się dobrze <niewiem>
Ładnie bulgota V8, ale... gdyby nie rezonans blachy to jeszcze bym katował.
Podsumowując- jakość JMJ jest relatywnie średnia. Posiadam kilka samochodów, które mają po 15-20 lat z ori KATAMI, sprawnymi i żaden nie przerdzewiał jak to. Z całego układu wydechowego "najnowsze" JMJ, wyglądają najsłabiej w kwestii korozji.
kkkrzysiu7 napisał/a: | No, to nieźle przepłaciłeś. Poza tym, poplątaniem z pomieszaniem. Piszesz o strumienicach AWG,a fotka jest JMJ. Uważam, że powinno się dawać tak jak w oryginale, tj ceramiczne, jest cicho i wszystkie parametry są ok. |
Krzysiu, czytaj ze zrozumieniem. Miałem AWG - szmelc, który się przepalił po jednym sezonie. Kupiłem JMJ i za te JMJ z przesyłką wyszło mnie około 700zł. Nie wiem, może to dużo... ale za popsute oryginały dostałem po 300zł sztuka, więc nie czułem się bardzo stratny. Kupiłem sobie spokój na 3 lata za 150zł (wliczając montaż)
Jako, że czeka mnie nowe podejście to może zaproponuj jakąś alternatywe, która da radę na kolejne kilka lat. Może być i z wkładką ceramiczną. |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
kkkrzysiu7
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 25 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2014-05-20, 21:09
|
|
|
ok, nie ma problemu. Mogę Ci zrobić za dwie sztuki 500 zł z kosztami przesyłki. Wkłady ceramiczne nowej generacji objęte 2 letnią pisemną gwarancją bez limitów i ograniczeń. Podana cena jest tylko dla ludzi z forum. Dostępne są od ręki. |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-20, 21:16
|
|
|
kkkrzysiu7 napisał/a: | ok, nie ma problemu. Mogę Ci zrobić za dwie sztuki 500 zł z kosztami przesyłki. Wkłady ceramiczne nowej generacji objęte 2 letnią pisemną gwarancją bez limitów i ograniczeń. Podana cena jest tylko dla ludzi z forum. Dostępne są od ręki. |
OK. PW |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-21, 05:23
|
|
|
mam głupie pytanie
nie lepiej wstawić tłumik przelotowy ??? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-21, 07:18
|
|
|
A na przelocie nie będzie głupiał? O ile pamiętam tu sondy są przed i za katami. Chyba że stosować jakiś emulator by je oszukać. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-05-21, 07:29
|
|
|
ja mam przelotowe i tylne sondy sa uwalone od ponad dwóch lat i tak jeżdże bez problemu. Oczywiscie VAG wywala mi babole tychże sond , ale poza tym wszystko OK. W sumie to one są tam tylko dla ekologii i żeby więcej kasy wydawać przy awarii....szkoda sensu. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-21, 08:09
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Oczywiscie VAG wywala mi babole tychże sond , ale poza tym wszystko OK. |
Nie drażni Cię check? |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-21, 09:02
|
|
|
są takie tulejki do nich aby nie było babola
tylne lambdy to tylko ekologia
ja zakupiłem tłumiki przelotowe za 60 pln sztuka
i mam ciszę |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-21, 10:01
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | Oczywiscie VAG wywala mi babole tychże sond , ale poza tym wszystko OK. |
Nie drażni Cię check? |
Zawsze można żarówke wywlec |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-27, 20:42
|
|
|
Panowie a jeśli mam też sondy za katami to mogę wstawić takie nowe katy ceramiczne tanie? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-27, 20:46
|
|
|
mozesz |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|