Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Wymiana silnika i skrzyni na S8  
Autor Wiadomość
Miś 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 96
Skąd: Tczew
Wysłany: 2018-05-27, 09:24   [D2 99 4.2PB/LPG ] Wymiana silnika i skrzyni na S8

Witam dopadła mnie chwilą kiedy pada skrzynia remont odpada <onienie> Mam nagrana już druga skrzynie...wiadomo swoje też kosztuje, ale zastanawiam się nad kupnem drugiej calej audi d2 z Anglika na części mam dojście na UK.I teraz mam pytanie czy wszystkie graty z S8 po lifcie będą pasować do cywilnej D2 lifting?i czy taka operacja przełożenia wszystkiego z S8 jest wykonalna skrzynia silnik i zawieszenie?mam też lpg w samochodzie czy pod S8 będę musiał ją rozbudować i dać na ponowne podłączenie ?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-27, 13:27   

Generalnie wszystko pasuje, będziesz musiał jeszcze przełożyć całą wiązkę silnika, łącznie z licznikiem.
LPG oczywiście idzie do poprawek, wtryski i reduktor muszą być wydajniejsze, do tego ewentualnie
jeszcze elektrozawór w butli i przewód gazowy idący do reduktora.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-27, 13:31   

ja osobiście jeśli miałbym zmieniać silnik to na ten z S8 Prefl.

moim zdaniem są to silniki bardziej żywotniejsze, co za tym idzie mniej awaryjne od tych poliftowych
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-05-27, 14:47   

nie wiadomo co tam za lpg kolega ma może ktoś dał ze sporym zapasem
to nie trzeba będzie nic zmieniać
Jak skrzynie dasz z s8 to i most bo tam jest dość krótki
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-05-27, 15:23   

CINEK napisał/a:
ja osobiście jeśli miałbym zmieniać silnik to na ten z S8 Prefl.

moim zdaniem są to silniki bardziej żywotniejsze, co za tym idzie mniej awaryjne od tych poliftowych



Zorbie sobie koszulkę z Twoim wizerunkiem i tym cytatem


Co do tematu to albo robisz skrzynie, albo sprzedajesz to na graty i kup sobie eSke.
Szkoda kombinowania, zachodu i nerwów dla potężnych 50 KM
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-27, 16:01   

Miś napisał/a:
dopadła mnie chwilą kiedy pada skrzynia remont odpada


a tak z ciekawości to czemu naprawa skrzyni odpada ???? za 4-5K spokojnie Ci naprawią z roczną gwarancją, a tak kupisz drugą i też nie wiesz ile pojeździsz.

Dla mnie osobiście kupowanie drugiej skrzyni czy silnika nie wiedząc w jakim jest stanie i nie mając żadnej pisemnej gwarancji mija się z celem.

Co do cen to silniki eskowe (prefl jak i Fl ) chodzą tak po 6-8K z osprzętem. Do tego musisz mieć skrzynie, most, oba ECU, wiązki, itp.... to kolejny koszt z 4-5K. do tego dojdzie rozrząd, oleje w silniku i asb + robota jeśli nie robisz sam... i masz kolejne 2K jak nie lepiej...

więc ile mamy ??? 12K min. lekko... szczerze...wolałbym oddać ASB do naprawy <faktycznie>

ernesto napisał/a:
Zorbie sobie koszulkę z Twoim wizerunkiem i tym cytatem


poczekaj do zlotu...jak popijemy to sam Ci odcisnę swoją twarz na koszulce po eksplozji górnego gejzeru :D <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Miś 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 96
Skąd: Tczew
Wysłany: 2018-05-28, 16:25   

Skrzynia będzie na dniach sprawdzana jeśli będzie do ogarnięcia temat to napewno będziemy naprawiać.jesli chodzi o regenerację to dwóch kolegów robiło i po okresie gwarancji padały,a kasa nie mała mi mechanik też odradzil remont chyba że dostanę wszystkie graty na stół plus foty tego co były wkladane.Skrzynie używana mam za połowę ceny takiego remontu ...ale czemu pomysł ze od eski graty a bo mam możliwość kupna ładnego angola i zawsze ma się drugie auto w grający ,bo nie oszukujmy się czesci siadają i co chwile coś jest potrzebne...instalacje mam staga 300 reduktor na 340km .Taka prawdziwa eske z Niemca to też trzeba ładnie położyć,ale jak się da swoją uzbroić to czemu nie???
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-28, 18:33   

no jeśli brałbyś angola w dobrej formie dla siebie na części to jak najbardziej...w szczególności, że jak twierdzisz, ceny masz całkiem dobre.

Z tymi remontami i zakładami remontującymi to temat rzeka. Jedni kładą 12K i im nie chodzi jak trzeba a drudzy zapłacą 5-6K i jeżdżą latami.. . <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-28, 20:08   

Miś napisał/a:
instalacje mam staga 300 reduktor na 340km
Sterownik to pikuś, napisz jakie wtryski. Wydajność reduktora możesz pomiędzy książki włożyć, jeżeli producent podaje 340 to wyrobi max. 250 ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Miś 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 96
Skąd: Tczew
Wysłany: 2018-05-31, 10:19   

Listwy wtryskowe 2x AC-WO2,lpg to i tak najmniejszy problem w tym wszystkim chodziło mi tylko o opinię czy buda cywilna zmieści wszystko od S8 a nie czy się opłaca itp...Fakt napewno jeden nie będzie już to orginal S
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-05-31, 12:03   

no jasne że zmieści :P
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.