Autor |
Wiadomość |
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-12-28, 12:24 [D2 99 4.2PB/LPG
] Zwrotnica z końcówką M a R
|
|
|
Witam tak jak w temacie , posiadam Audi A8 D2 FL 4.2 V8 i mam zwrotnice o numerze 4D0407258M czy bez problemów mogę założyć zwrotnice o numerze 4D0407258R ? czym one się różnią ? |
|
|
|
|
|
|
|
DANKOOO
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 23 Gru 2014 Posty: 26 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-12-28, 12:44
|
|
|
258r z którego roku ?? i od jakiej pojemności ? aluminiowa czy nie ? |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-12-28, 12:53
|
|
|
te z końcówką R są z końca 2000 roku z FL 3.3 TDI tego właśnie nie wiem ale chyba alu |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
DANKOOO
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 23 Gru 2014 Posty: 26 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:07
|
|
|
3.3 i w12 nie miały aluminiowych za ciężkie przody miały
Teoretycznie będzie pasowała tylko wahacze dolne musisz mieć od 3.3 tylko nie pamietam czy prosty czy banan czy oba maja sworzeń grubszy.
Prosty wahacz pasuje od przed lifta ale banan to juz tylko 3.3 i w12 |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:12
|
|
|
akurat wahacze to nie problem bo mam 2 zestawy nowe na wąski i szeroki sworzeń bardziej martwiłem się przegubem albo zaciskiem hamulcowym ale jak mówisz że będzie ok to kamień spadł mi z serca |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
DANKOOO
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 23 Gru 2014 Posty: 26 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:18
|
|
|
Zaciski po lifcie 3.3, 4.2 itp są jednakowe, przeguby tez wszystkie maja takie same , tarcze 323 tez to samo Więc śmiało jak masz wahacze dolne to zakładaj przynajmniej sa bardziej wytrzymałe niz te aluminiowe zwrotnice |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:22
|
|
|
no właśnie jestem zmuszony do wymiany bo aluminiowa była pęknięta przy długiej śrubie i jeszcze pękła przy drążku kierowniczym Wielkie dzięki kolego za pomoc |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:40
|
|
|
4D0407258M jest aluminowa, z końcówką R i AD są do AKF:1LX z łożyskiem 82 i 92mm.
Odpowiednikiem 4D0407258M obecnie jest 4D0407254 Dla pewności zadzwoń do ASO i sprawdzą po VINie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:48
|
|
|
tylko że już można powiedzieć zakupiłem te z końcówką R 2 sztuki na lewą i prawą stronę więc teraz sprawdzanie po vinie nic nie da i wiem że to może głupie pytanie ale o co chodzi z tym AKF:1LX |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:54
|
|
|
Że jest to do 3.3tdi i pr kodu wyposażenie 1LX. Ta z R ma łożysko 82mm ale może być różnica w grubości sworznia. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:57
|
|
|
czyli problemu nie ma tak jak wcześniej koledze pisałem mam 2 zestawy zawieszenia więc wykorzystam ten który będzie pasował a drugi oddam |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-12-28, 14:11
|
|
|
no i całe życie się człowiek uczy dzięki panowie |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-28, 14:15
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | 1LX oznacza system hamulcowy |
Zgadza się 323x30mm i 4 klocki na koło. Girling ale wydawało się mi, że tam lucas pisze |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-01-04, 12:29
|
|
|
no i zwrotnice pasują jednak myślałem że tylko na prostym wahaczu dolnym jest grubszy sworzeń ( 21 mm ) ale okazało się że na bananie tez jest gruby sworzeń i tu pojawia się problem bo nie mam tego wahacza na gruby sworzeń , a oprócz TRW nie widzę żeby ktoś robił zamienniki a średnio mi się widzi płacić 300 zł za jeden wahacz który zdechnie pewnie po roku |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|