Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2009-12-16, 20:02
|
|
|
Maciu, w polifcie całkowicie inaczej rozwiązany jest ten układ.
Kolektor to wręcz inna bajka.. Przedliftowy nie ma prawa sie "zapiekać"
To po lifcie zrobili takie gówno... z plastkiem w środku.
Słyszłem juz kilka histori z wiarygodnych środel, ze w nowszych Audi nie raz łamały się te plastikowe łopaty i wpadały do silnika... -=kaput. |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-12-19, 15:56
|
|
|
Dzięki wielkie panowie za pomoc,ramie już ruszone siedziało bardzo mocno gruszka zmieniona na nową bo tamtą zerwało i ter wszystko działa zupełnie inaczej,tak jak powinno działać.Pozdrawiam. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-12-19, 23:51
|
|
|
SJake napisał/a: |
Maciu, w polifcie całkowicie inaczej rozwiązany jest ten układ.
Kolektor to wręcz inna bajka.. Przedliftowy nie ma prawa sie "zapiekać"
To po lifcie zrobili takie gówno... z plastkiem w środku.
Słyszłem juz kilka histori z wiarygodnych środel, ze w nowszych Audi nie raz łamały się te plastikowe łopaty i wpadały do silnika... -=kaput. |
hmmm rozumiem nie ma opcjia zaadoptowania kolektorka sprzed liftu do po?
eski poliftowe tez tam mają jakiś plastikowy szit? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-01-15, 01:41
|
|
|
maciu napisał/a: |
hmmm rozumiem nie ma opcjia zaadoptowania kolektorka sprzed liftu do po? |
Raczej jest to... trudne, ale pewnie wykonalne Łatwiej i taniej zrobić SWAP - całkowity.
maciu napisał/a: | eski poliftowe tez tam mają jakiś plastikowy szit? |
To gówno ma prawie wszystko benzynowego ze znaczkiem audi po 1999 i 2000 roku :mrgreen:
Pozniej doszły jeszcze diesle - tylko tam sie łamią i wpadają do silnika :roll: |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
patryki
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi S8
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-02-06, 15:46
|
|
|
Ja mam problem zwiazany chyba z tymi gruszkami. Jak te gruchy powinny sie zachowywac na biegu jałowym? U mnie jest tak,ze jak podlaczam wtyczke do elektrozaworu to gruszki się wciskaja i obroty zaczynaja falowac. Gdy wtyczka od elektrozaworu jest odlaczona to niby wszystko jest ok.
Macie jakies rady co posprawdzac? Czy to wina ktoregos z elektrozaworow n156? Da sie je jakos sprawdzic? Gruszki nie sa chyba zapieczone bo moge nimi ruszac... |
|
|
|
|
|
|
|
RobSz
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2010-03-16, 12:51
|
|
|
Dołączam się do tematu bo chciałbym wiedzieć przy jakich obrotach powinny zadziałać te gruszki? |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-03-17, 08:42
|
|
|
Jak się nie mylę to po odpaleniu obie się zasysają. |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-03-23, 18:37
|
|
|
Ja się tego wszystkiego naczytałem i postanowłem dzisiaj posprawdzać czy u mnie jest wszystko ok. No i dzwigienka chodzi leciutko ale.....obudowa tego siłownika jest pęknięta i całe podciśnienie ucieka. Wymontowałem i dzwonie do serwisu ile kosztuje nowy, podaje numery no i usłyszałem cenę 750zł. hmmm wziołem poksipol zakleiłem i działa jak mażenie :mrgreen:
Na biegu jałowym mieszek nie działa, po przekroczeniu ok 4000obr. zawór puszcza podciśnienie i siłownik ciągnie dzwignie. |
|
|
|
|
00gtw00
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D2 FL
Wiek: 37 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 65 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 2010-07-10, 16:54 [S8 DS FL] Grucha podciśnienia i zawór magnetyczny
|
|
|
Panowie znalazłem u siebie małą przykrą niespodziankę. Mianowicie wężyk zatkany śrubką i nie wiem od czego on jest. Zaślepiony wężyk widać na zdjęciu. ETKA twierdzi, że powinny być dwa elektrozawory a mam jeden Może ktoś mi przybliżyć jak to ma wyglądać?
Silnik AQH.
Po odpaleniu obie gruchy się zasysają, jednak na postoju nawet powyżej 4tys. obr. nie popuszczają ani trochę, w czasie jazdy nie mogę zaglądnąć pod maskę ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
dixon39
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maniek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 34 Skąd: uk/polska
|
Wysłany: 2010-07-14, 10:06
|
|
|
Fotki sie przydaly dzieki |
|
|
|
|
mateusz21-86
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2010-11-02, 19:46
|
|
|
witam dzis rozebralem swoje autko bo coś słabe bylo i okazalo sie ze walnięta jest jedna grucha a druga jest dobra tylko lopatka byla zatarta ale juz ja rozruszalem mam pytanie odnosnie gruchy czy tylko w serwisie można ją dostać i jaki koszt bo dopiero jutro bede szukal. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-11-02, 19:53
|
|
|
Kolego jak ja szukałem do siebie to w serwisie koleś powiedział że tylko w komplecie czyli dwie sztuki cena coś ponad 900 stówek a na aledrogo kupiłem za 100 zł plus wysyłka. |
|
|
|
|
mateusz21-86
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2010-11-02, 20:27
|
|
|
wielkie dzieki no to ladna cena cos ciezko to znalezc |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-11-02, 21:27
|
|
|
Tak ta cena też mi się spodobała,ja dzwoniłem za tą gruszką po ludziach co mają A8 rozebraną i pytałem,bo tak faktycznie ciężko to dostać. |
|
|
|
|
|