|
Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-09, 08:16
|
|
|
Wielkich nie ale czapki cza bedzie zwalać |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2015-03-10, 08:54
|
|
|
Ja takie objawy miałem po zerwaniu paska rozrządu .rozrusznik nie kręcił kontrolki przygasały z wiadomej przyczyny ,A to dlatego że była kolizja i zawory blokowały . 900 obrotów i 8 zaworów do wymiany ,część z nich konkretnie oberwała a cześć tylko dotknęła głowice ale decyzja zapadła o wymianie wszystkich . Więc trza zrzucić głowice i sprawdzić to . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Dudkens
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 33 Skąd: California
|
Wysłany: 2015-03-15, 10:19
|
|
|
Uszkodzona jedna głowica. Auto do sprzedania jak coś. Pozdrawiam |
_________________ Ręka majstra więcej znaczy, niż narzędzia u partaczy |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-15, 10:49
|
|
|
za tyle motor się kupi |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Dawid90
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Titronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 47 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 2017-04-20, 10:22 Przełącznik rozrusznika
|
|
|
Witam.
Nie wiem czy komuś się to przyda ale w moim przypadku sytuacja z brakiem rozrusznika była spowodowana przełącznikiem w schowku! Może przy wycieraniu tapicerki może przy demontażu tapicerki tunelu, przełącznik przeskoczył w pozycję 0 i nie odpali samochodu, zabezpieczenie antykradzieżowe. Jeśli ktoś będzie miał problem z rozrusznikiem najpierw niech sprawdzi sobie ten wyłącznik. Mnie ta wiedza kosztowała 50zł
Pozdrawiam.
Odebrałem auto zobaczyłem na własne oczy co to za cudo i prawdopodobnie masz racje kolego, że to chyba dokładana rzecz, aczkolwiek można poszukać w swoim aucie może ktoś też takie coś ma i akurat odcina mu dopływ prądu po przypadkowym przełączeniu Szkoda że wcześniejszy właściciel mnie nie poinformował, ale pewnie sam o tym zapomniał Mój przełącznik jest schowany jakby pod przyciskiem otwierania schowka, od strony kierowcy nie widać nic, z pozycji pasażera również, trzeba patrzyć z poziomu siedziska fotela pasażera i dopiero wtedy go widać.
Najważniejsze że kruszynka znowu gada i może połykać kolejne litry paliwa
Mam nadzieje że w sezonie już niczym nie zaskoczy |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-20, 11:30
|
|
|
Daj jakieś foto, jak to wygląda. Coś mi się wydaje, że to dokładany interes, bo nie słyszałem żeby w fabryce montowali przełączniki mechaniczne jako zabezpieczenie. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|