Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-13, 19:58
to u mnie cisza totalna ... a myslisz ze ten nowy zawor trzeba bedzie regulowac ? czy wsadzic i heja ?
odchodzac od tematu czy moze wiesz czy istnieje jakas adaptacja do przekladni kierowniczej bo z Cinkiem i Michałem Wruszakiem po regeneracji mamy sporą zagwozdkę ...
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3 Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-05-14, 06:13
nie ma adaptacji ten zawór blokuje wspomaganie
nie wiem jak to jest w audi ale w fordzie po odpięciu kostki z magla -lub wyjęciu przekaznika magiel zachowuje się jak zwykły .
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-05-14, 10:24
Preston81 napisał/a:
odchodzac od tematu czy moze wiesz czy istnieje jakas adaptacja do przekladni kierowniczej bo z Cinkiem i Michałem Wruszakiem po regeneracji mamy sporą zagwozdkę ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum