|
Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-12-18, 14:48
|
|
|
To jest objaw wytartego potencjometru.
Ktoś kto autem jeździ cały czas w określonych granicach, następuje wycieranie się języczka potencjometru.
W moim byłym A4 była podobna sytuacja do 2000obr/min auto nie jechało i praktycznie nie reagowało na naciśnięcie pedału gazu.
Po rozebraniu i wyczyszczeniu przepustnicy, a dokładniej mówiąc tarczy i języczków, auto zaczęło pracować.
W Twoim przypadku jest to nienormalne, spadek % otwarcia przepustnicy ewidentnie wskazuje na to, że jest uszkodzony albo pedał albo sama przepustnica.
Pierw czepił bym się potencjometru pedału przyspieszenia. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
czajan23
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-18, 19:36
|
|
|
przepustnica na pewno nie bo mam już drugą założoną i to samo,teraz wymienię potencjometr pedału gazu.....
[ Dodano: 2016-12-26, 13:28 ]
no i dalej kupa,drugi potencjometr gazu i dalej to samo...zero pomysłów a nerw coraz większy... |
_________________ Czajan |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-12-26, 15:50
|
|
|
Adaptacja przepustnicy robiona ? Może sam silnik w przepustnicy ma zadyszkę już. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
kozi135
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 63 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2016-12-28, 11:48
|
|
|
Kolego a sprawdzałeś może jak sytuacja z listwą wtryskową?
Ja już chyba znalazłem moją bolączkę. Po którejś z kolei wizycie u gazownika [który już ma mnie dość] postanowiłem sprawdzić czy nie leją wtryski. Sytuacja wyglądała tak że przerywał mi na zimnym na PB a ciepły na LPG oraz lubił zgasnąć podczas gdy gwałtownie schodził z wysokich obrotów [tylko na LPG].
Jednak dzisiaj po przepięciu na instalacje, odłączyłem wężyk podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i zaślepiłem go śrubką. Problem gaśnięcia na lpg znikł całkowicie. Pozostało natomiast mniej nasilone nierówne przyspieszanie, ale jeszcze nie wiem czy po wymianie regulatora nie muszę zrobić nowych map lub czy nie leje mi też jakiś wtryskiwacz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |