Autor |
Wiadomość |
czajan23
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-03, 19:34 [D2 99 4.2PB
] Pomocy uporczywe przerywanie
|
|
|
Witam wszystkich.Zaznaczę że jestem nowy na forum.Przejrzałem podobne tematy ale jednoznacznej odpowiedzi na swój problem nie znalazłem odnośnie: podczas spokojnego przyśpieszania lub gdy noga zadrży na pedale gazu w przedziale 2500-4000obr samochód strasznie przerywa a powyżej 4000obr jest już ok i gdy dam gaz od zera do podłogi to wszystko jest ok i idzie jak wściekła do odcinki i przy dynamicznym przyśpieszaniu także,dzieje sie to wszystko zarówno na D i na tiptroniku na każdym biegu w tym przedziale obrotów.Świece nowe,cewki nowe,ciśnienie paliwa ok,regulator ciśnienia ok,przepływka druga ok,klapy kolektora sprawne,podciśnienia niby wszystkie sprawne,przepustnica wyczyszczona i zaadoptowana,naprawdę nie mam już pomysłów co i gdzie szukać.Prosiłbym o jakieś sugestie, pacjent to S8 99r 4.2Pb,Pozdrawiam |
_________________ Czajan |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
czajan23
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-03, 20:37
|
|
|
rozrząd ok |
_________________ Czajan |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
czajan23
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-03, 21:25
|
|
|
tzn czasy wtrysków? |
_________________ Czajan |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
czajan23
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-04, 00:10
|
|
|
sprawdzałem tyle tylko że nie mam żadnych danych jakie powinny być,jaki kąt wtrysku itp
[ Dodano: 2016-12-04, 00:14 ]
jeszcze obstawiam samą przepustnice i pedał gazu,jakbyś mógł powiedzieć jak vagiem sprawdzić kąt otwarcia przepustnicy i jej pracę i tak samo pedał gazu |
_________________ Czajan |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-12-04, 07:45
|
|
|
Jaki kąt wtrysku, to nie diesel przeciez
1.Masz sprawdzic co pokazują sondy lambda w korektach krotkoterminowych podczas jazdy gdy Ci przerywa
2. Masz sprawdzic korekty dlugoterminowe (patrz glownie na pierwsze banki, bo drugie sondy sprawdzaja tylko katalizator)
3. Masz sprawdzic ustawienia rozrzadu jeszcze raz - bo to tez moze byc przyczyna
Jak sondy pouwalane, to szarpac moze. Dodatkowo do sprawdzenia czujnik polozenia walu (czy jakiegos bledu tam nie pokazuje) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
czajan23
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-04, 16:05
|
|
|
rozrząd sprawdzę ale raczej to nie będzie to bo na dobrze rozgrzanym silniku to jest mało odczuwalne a najgorzej jest na zimnym brak mi już pomysłów |
_________________ Czajan |
|
|
|
|
kozi135
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 63 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2016-12-07, 16:02
|
|
|
Chyba mam podobny problem u siebie. Przyspieszanie jest odczuwalne falowo. Jak by jakiś gar był słabszy lub nie palił. Jednak powyżej pewnego zakresu obrotów już zanika.
Też jestem po wymianie połowy bebechów i nic.
Dziwi mnie fakt że po odłączeniu aku samochód jakiś czas jeździ normalnie. Dopiero po zrobieniu map zaczyna się problem nasilać
Czyszcząc przepustnice skupiłeś się tylko na części z klapką? Zastanawiam się nad zabrudzonymi ścieżkami na elektronice, jednak boje się tam grzebać.
Wiek ktoś może czy zawory EGR mogą coś paprać? W moim przypadku tylko one pozostały bez sprawdzenia. |
|
|
|
|
|
|
|
czajan23
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-08, 20:56
|
|
|
u mnie odłączenie akumulatora nic nie daje,tak klapkę tylko czyściłem,ale jutro założę drugą przepustnicę bo mam i zobaczę czy coś się zmieni,ja też zastanawiam się nad egierami,u mnie nie dochodzi do nich podciśnienie od tego zaworku co jest na listwie wtryskowej,nie wiem czy wogóle ma on sterowanie |
_________________ Czajan |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
czajan23
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-09, 21:11
|
|
|
dzięki Michał za cenną informację,dzisiaj wstawiłem drugą przepustnicę i bez zmian, chyba sobie daruje bo już nie mam sił do tego i będę jeździł aż w końcu coś wylizie i wywali błąd na kompie |
_________________ Czajan |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
czajan23
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 19 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-12-18, 13:40
|
|
|
Podłączałem komputer i sprawdzałem co pokazuje pedał gazu i na postoju jest wysterowany na 5% i podczas dodawania gazu spada do 0 i dopiero idzie do góry a max otwarcie to 96%,podczas jazdy dodając gazu idzie do góry ale są momenty że zamiast iść do góry to procenty spadają,a w momencie gdy samochód zaczyna przerywać to np. pedał z ok 40% spada na np. 20,podsumowując do ok 50% pedał wariuje a powyżej już pokazuje wszystko normalnie i samochód też zachowuje się normalnie,w tygodniu wymienię go i zobaczymy czy wszystko wróci do normy...... |
_________________ Czajan |
|
|
|
|
|