Autor |
Wiadomość |
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-27, 22:50
|
|
|
Ja u siebie nie mam - ani H ani X-pipe, czy jest w tym rożnica to nie wiem (może tylko dżwiek). Idą dwie osobne rury od kolektorów, a dźwiek mi się podoba - no i przy tym nie jest za głośno. |
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2013-11-02, 16:00
|
|
|
Jak nie masz H pipe tzn że ktoś go usunął ponieważ z fabryki wychodzi z. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-07, 16:53
|
|
|
Panowie, szybkie pytanie:
Czy tłumik końcowy eSki różni się z przed liftu a tym po lifcie? Po numerach patrząc to są te same: 4D0253609F |
_________________
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2013-12-07, 16:55
|
|
|
Wydaje mi się że niczym się nie różnią |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-12-07, 20:03
|
|
|
Jak numery są te same to znaczy że się nie różnią |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-29, 10:58
|
|
|
Okey dziękuję.
Dodano:
Odgrzewam.
danielos8 napisał/a: | Myślę, że na pewno nie "usłyszysz" różnicy :-P |
A jednak jest subtelna różnica
Zapalenie ciepłego motoru taki fajny pomruk i taki sam przy przegazowaniu. Jest różnica w porównaniu do seryjnego końcowego ale nadal to nie będzie fox ani simons. A tak to w środku cisza, katy robią swoje |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 528 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-12-18, 20:03
|
|
|
Odkop
Czy przedliftowa S8 ma za katalizatorami rury wygięte w łuk (zaznaczone na czerwono) czy proste (zielone)?
http://images84.fotosik.p...7b5b6581bea.jpg |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-18, 22:48
|
|
|
ja mam ta wersje zielona |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-12-18, 23:20
|
|
|
ja tez mam wersje zielona |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-12-19, 05:34
|
|
|
U mnie włożona jest wersja zielona |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-19, 07:04
|
|
|
Ooo ty byla taka wersja czerwona to jakies ultra ciche musialo byc...nic dla Ernesta
Ja u siebie mam rowniez zieloną...miałem jako zwykly wydech od A i mam tak samo w S, jesli chodzi o ksztalt. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-12-19, 08:20
|
|
|
Wersja czerwona z zabudowanym H-pipem była w pierwszych rocznikach 94-95 |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-19, 09:46
|
|
|
jeszcze szwajcary tak mialy bez jakiejkolwiek logiki bo i dosyc puzne roczniki tak potrafily miec |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 528 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-12-19, 12:58
|
|
|
Ok, to może jeszcze kontrolnie zapytam, czy widział ktoś rozporę wzmacniającą zamontowaną w S8 z zakrzywioną wersją? Przyznam szczerze, że nie chce mi się opuszczać całego układu żeby się dowiedzieć że to nie przypasuje. Teoretycznie na oko chyba wejdzie, no ale...
EDIT
Nie wejdzie |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-12-25, 09:47
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | to jakies ultra ciche musialo byc...nic dla Ernesta |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|