Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-01-22, 16:04
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Niestety nie, bez wycieczki do czolka się nie obejdzie :lol: takich ludzi trzeba tępić! Pozdro |
Jedź i wybijaj zęby nie patrz czy baba czy facet. To już nie te czasy.
Trzeba tępić takie kur..... tym bardziej na forum. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-04, 23:03
|
|
|
Czy mając zbiornik lpg w zapasie da radę gdzieś indziej upchać kompresor i zbiornik? Np w m-cu zmieniarki i tunera? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-04, 23:20
|
|
|
Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo... |
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2015-10-05, 06:54
|
|
|
Apophis napisał/a: | Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo... |
z czystej ciekawości co jest nepewne w pneumatyce ?? z tego co wiem to zawsze najwięcej wątpliwości mają ci którzy najmniej o tym wiedzą i nie mieli styczności. nikt nie karze robić auta szurającego o ziemię. można sobie zrobić całkowicie bezpieczny układ ze po zejściu powietrza można i tak dojechać. fabryczne miechy w D3 są o wiele cieńsze i delikatniejsze niż takie jakie sie robi do aira. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-05, 08:40
|
|
|
Pszendza napisał/a: | Apophis napisał/a: | Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo... |
z czystej ciekawości co jest niepewne w pneumatyce ?? z tego co wiem to zawsze najwięcej wątpliwości mają ci którzy najmniej o tym wiedzą i nie mieli styczności. nikt nie karze robić auta szurającego o ziemię. można sobie zrobić całkowicie bezpieczny układ ze po zejściu powietrza można i tak dojechać. fabryczne miechy w D3 są o wiele cieńsze i delikatniejsze niż takie jakie sie robi do aira. |
Niedawno mój prawy przedni amorek wyzionął ducha - w trakcie powolnego toczenia się usłyszałem cichy wystrzał i amorek wypuścił z siebie całe powietrze
W takim stanie rzeczy (prawy przód bez powietrza w amorku) przejechałem z Katowic do Brzegu Dolnego pod Wrocławiem na jego regenerację (czas naglił i nie mogłem bawić się w przesyłki).
Oprócz tego, że auto przodem siedziało mega nisko i było bardzo twardo bo górny wahacz opierał się na odboju to nic złego z autem się nie działo. Na autostradzie (od Katowic do Wrocka jest całkiem fajnie równo) jechałem sobie spokojnie 120km/h i niczego niebezpiecznego w tym nie widzę.
Znam takich co nie podzielą mojego zdania ale śmiem twierdzić, że jadąc po autostradzie przepisowe 140km/h bardziej niebezpieczny będzie wystrzał którejkolwiek opony niż takiego amorka, szczególnie w przypadku aut zglebowanych
Tak jak piszesz Pszendza - gdzieś dzwony biją ale nie do końca wiadomo w którym kościele |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-05, 10:17
|
|
|
Apophis napisał/a: | Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. |
Ciekawa opcja. Myślałem o sterowaniu tylko 2 osiami bez fajerwerków, opuszczenie auta i podniesienie gdy napotkamy na przeszkodę. Amorki bilsteina b6 nowe dałbym do zakucia. Obleci na butli 10-15l? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-05, 10:54
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Ciekawa opcja. Myślałem o sterowaniu tylko 2 osiami bez fajerwerków, opuszczenie auta i podniesienie gdy napotkamy na przeszkodę. |
No właśnie, najgorsze te przeszkody.... w Warszawie były takie "leżące policjanty" których nawet na Lifcie nie mogłem pokonać na wprost
Może trochę nie w temacie D2 ale wciąż o pneumatyce.... właśnie podchodzę do dalszej modyfikacji fabrycznej pneumatyki w D3 - jeżeli mi się uda to planuję uzyskać 5-6 różnych poziomów zawieszenia i wszystko z poziomu elektroniki |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-05, 13:06
|
|
|
Pszendza, miałeś aira długo w aucie, powiedz jak to jest a komfortem? Nie chodzi o jazdę na glebie tylko normalne ustawienie.
Mam u siebie multispoki 9j 20" 275/35, w bagolu zbiornik wchodzi 77l lpg i przeważnie już 3/4 pb albo full. Dystans z tyłu 15mm i przyciera jak wsiądzie 2 osoby na tył przy większej hopce. Zawieszenie 1be ori springi i amory jeszcze.
Mam w domu na przód nowe amorki bilsteina b6, i na tył też kupię. Chciałbym mieć możliwość regulacji zawieszenia jak i mieć więcej komfortu Te poduszki jeżdżą w ciężarówkach to w starym struclu dadzą radę |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-05, 13:25
|
|
|
Kilkoma autami na air smigałem i komfort to cos w stylu normalnej ósemkowej zawiechy. |
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-10-05, 15:20
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Mam w domu na przód nowe amorki bilsteina b6, i na tył też kupię. Chciałbym mieć możliwość regulacji zawieszenia jak i mieć więcej komfortu Te poduszki jeżdżą w ciężarówkach to w starym struclu dadzą radę |
Witam, więc też się wypowiem z mojego doświadczenia o air ride. Ogólnie poduszki rubena jest wytrzymała i bardzo rzadko słychać o jej wystrzale, prędzej może trafić się jakaś nieszczelność, jeżeli okucia i cały zestaw na aucie został wykonany na poziomie i ze sztuką bez żadnych druciarstw to awaryjność jest bardzo znikoma, kolega jeździł swoją audi 80 2lata bez najmniejszego problemu, wiadomo poduszki też pracują (w przypadku A80tki przód rękawy) i z czasem też będzie trzeba je wymienić, ale to jednak normalna eksploatacja pojazdu.
Co do Twojego pytania, bo widzę temat zszedł całkowicie na inny kierunek . Zbyt mała butla jest dość kłopotliwa, oczywiście to też zależy jak będziesz używał air'ka, bo to też wiążę się z np z dwoma opuszczeniami i podniesieniami auta i znów będzie nabijał powietrze. A co do ładnego zabudowy air ride w bagażniku wystarczy pojechać na kilka zlotów np VAGevent, lub RACEISM i pomysły same przychodzą do głowy.
https://www.youtube.com/watch?v=SNLojeCGJkw
Tu na filmiku można zobaczyć dość ładną zabudowę w D2 i przy tym zachowany bagażnik do użytku (0:31).
Jedni uważają za wadę drudzy za zaletę że air jest dość miękki i też z tego wyszło twierdzenie że na air nie da się szybko jeździć, ja jestem innego zdania bo żadnej tragedii nie odczułem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-05, 17:51
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Mam u siebie multispoki 9j 20" 275/35, w bagolu zbiornik wchodzi 77l lpg i przeważnie już 3/4 pb albo full. Dystans z tyłu 15mm i przyciera jak wsiądzie 2 osoby na tył przy większej hopce. Zawieszenie 1be ori springi i amory jeszcze. |
Krzychu, po prostu za szeroki i za wysoki trochę ten kapeć - 275/35 to nawet przed-liftowe D3 nie miały.
Załóż 255/35 i nic nie będzie przycierać - dokładnie taki zestaw miałem na swojej Ex S8D2 i nic mi się nie działo, opony 255/35R20 na Multispoke 9Jx20" + dystanse przód 15mm i tył 20mm |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-10-06, 11:57
|
|
|
Pneumatyka = mega komfort. Lift jest nie zastąpiony jak wjeżdżasz na polną drogę z dużą koleiną. Nie kupować auta z air tylko dlatego że może się zepsuć to tak jak by nie kupić samochodu bo może się zepsuć.
Oglądałem na YouTube A8 z air ride i powiem tak zajefajna zabawka
Do odważnych świat należy |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-06, 12:37
|
|
|
gonias, gdzieś na dysku miałem sporo fotek z zabudowy, połączenia, zakucia. Muszę to odnaleźć, były też wiadomości na PW ale pocztę wcieło Zakucia dałbym do czesław customizer.
FOSS, kupiłem w fajnej cenie 4x 275/35 a okazały się na miejscu ranflatami.. Hmm no nic, jeździmy. Rozumiem, że rozmiar jest za duży i wiem, że po fl D3 to miały ale chciałem większą gumę dodać ciut komfortu. Dokładnie pamiętam Twój zestaw, nawet się kiedyś o to pytałem
Patrząc obecnie na ceny np. toyo/nokian to pomiędzy 255/35 a 275/35 jest 576zł różnicy. Zawsze by to w kieszeni zostało.
Decydowałbym się na aira bo:
- 2 pełne zbiorniki + 2/3 osoby to spore obciążenie i dupa przysiada (nie, nie będę rozciągał ani wkładał dłuższych sprężyn)
- odpadają mi koszta węży, zaworków, ew. butla i tych bzdetek (kasa pójdzie na kompresor, zakucia, sterowanie)
- mam przednie nowe amorki w pokoju i dokupię 2 nowe na tył
- nie będę się gnębił z niskim podwoziem, dzisiaj już miałem dosyć jeżdżenia po wertepach.. W razie potrzeby pss i do góry, nie potrzebuję skakania ani sterowania każdym kołem z osobna
- accuair ma fajne bajerki ale odpada ze względu na $$$ |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-10-06, 18:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-10-06, 14:56
|
|
|
krzyś napisz jakie to są kwoty jak się upewnisz co i jak bo fajnie by bylo wyjechac na bane i psyknąć by si ekleić do gleby wlaszcza jakktos lubi szybko jezdzic mimo wszystko przed wejsciem w ten temat podjechalbym do np Janka by sie tym zestawem przejechać |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-10-06, 15:05
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | gonias, gdzieś na dysku miałem sporo fotek z zabudowy, połączenia, zakucia. Muszę to odnaleźć, były też wiadomości na PW ale pocztę wcieło Zakucia dałbym do czesław customizer. |
Czesław robi dobrą robotę kiedyś pisałem do niego w sprawię airka do 8semy i do Mapeta również, ale pełen zestaw z założeniem na auto jednak przerósł moje możliwości, bo Air do a8 wyszedł co 2-3 air do zwykłego auta np golf3/Vento , jeżeli chcesz same okucia to przód nie będzie się zbytnio różnił od a4/a6 więc cena powinna być w porządku. Informuj nas co i jak z tematem i również jak wychodzi cenowo.
http://www.airride-system...-10l-p-984.html |
_________________
|
|
|
|
|
|