Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Air ride  
Autor Wiadomość
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-01-22, 16:04   

adrian949 napisał/a:
Niestety nie, bez wycieczki do czolka się nie obejdzie :lol: takich ludzi trzeba tępić! Pozdro

Jedź i wybijaj zęby nie patrz czy baba czy facet. To już nie te czasy.
Trzeba tępić takie kur..... tym bardziej na forum.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-05, 00:03   

Czy mając zbiornik lpg w zapasie da radę gdzieś indziej upchać kompresor i zbiornik? Np w m-cu zmieniarki i tunera?
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-05, 00:20   

Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo...
 
 
Pszendza 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 167
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2015-10-05, 07:54   

Apophis napisał/a:
Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo...


z czystej ciekawości co jest nepewne w pneumatyce ?? z tego co wiem to zawsze najwięcej wątpliwości mają ci którzy najmniej o tym wiedzą i nie mieli styczności. nikt nie karze robić auta szurającego o ziemię. można sobie zrobić całkowicie bezpieczny układ ze po zejściu powietrza można i tak dojechać. fabryczne miechy w D3 są o wiele cieńsze i delikatniejsze niż takie jakie sie robi do aira.
_________________
A8- nie dla idiotów !!
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-05, 09:40   

Pszendza napisał/a:
Apophis napisał/a:
Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo...

z czystej ciekawości co jest niepewne w pneumatyce ?? z tego co wiem to zawsze najwięcej wątpliwości mają ci którzy najmniej o tym wiedzą i nie mieli styczności. nikt nie karze robić auta szurającego o ziemię. można sobie zrobić całkowicie bezpieczny układ ze po zejściu powietrza można i tak dojechać. fabryczne miechy w D3 są o wiele cieńsze i delikatniejsze niż takie jakie sie robi do aira.

<okok>

Niedawno mój prawy przedni amorek wyzionął ducha - w trakcie powolnego toczenia się usłyszałem cichy wystrzał i amorek wypuścił z siebie całe powietrze :/
W takim stanie rzeczy (prawy przód bez powietrza w amorku) przejechałem z Katowic do Brzegu Dolnego pod Wrocławiem na jego regenerację (czas naglił i nie mogłem bawić się w przesyłki).
Oprócz tego, że auto przodem siedziało mega nisko i było bardzo twardo bo górny wahacz opierał się na odboju to nic złego z autem się nie działo. Na autostradzie (od Katowic do Wrocka jest całkiem fajnie równo) jechałem sobie spokojnie 120km/h i niczego niebezpiecznego w tym nie widzę.

Znam takich co nie podzielą mojego zdania ale śmiem twierdzić, że jadąc po autostradzie przepisowe 140km/h bardziej niebezpieczny będzie wystrzał którejkolwiek opony niż takiego amorka, szczególnie w przypadku aut zglebowanych ;)


Tak jak piszesz Pszendza - gdzieś dzwony biją ale nie do końca wiadomo w którym kościele <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-05, 11:17   

Apophis napisał/a:
Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami.

Ciekawa opcja. Myślałem o sterowaniu tylko 2 osiami bez fajerwerków, opuszczenie auta i podniesienie gdy napotkamy na przeszkodę. Amorki bilsteina b6 nowe dałbym do zakucia. Obleci na butli 10-15l?
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-05, 11:54   

krzychu22.p1i napisał/a:
Ciekawa opcja. Myślałem o sterowaniu tylko 2 osiami bez fajerwerków, opuszczenie auta i podniesienie gdy napotkamy na przeszkodę.

No właśnie, najgorsze te przeszkody.... w Warszawie były takie "leżące policjanty" których nawet na Lifcie nie mogłem pokonać na wprost <boisie>

Może trochę nie w temacie D2 ale wciąż o pneumatyce.... właśnie podchodzę do dalszej modyfikacji fabrycznej pneumatyki w D3 - jeżeli mi się uda to planuję uzyskać 5-6 różnych poziomów zawieszenia i wszystko z poziomu elektroniki <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-05, 14:06   

Pszendza, miałeś aira długo w aucie, powiedz jak to jest a komfortem? Nie chodzi o jazdę na glebie tylko normalne ustawienie.

Mam u siebie multispoki 9j 20" 275/35, w bagolu zbiornik wchodzi 77l lpg i przeważnie już 3/4 pb albo full. Dystans z tyłu 15mm i przyciera jak wsiądzie 2 osoby na tył przy większej hopce. Zawieszenie 1be ori springi i amory jeszcze.

Mam w domu na przód nowe amorki bilsteina b6, i na tył też kupię. Chciałbym mieć możliwość regulacji zawieszenia jak i mieć więcej komfortu :) Te poduszki jeżdżą w ciężarówkach to w starym struclu dadzą radę :P
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-05, 14:25   

Kilkoma autami na air smigałem i komfort to cos w stylu normalnej ósemkowej zawiechy.
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2015-10-05, 16:20   

krzychu22.p1i napisał/a:
Mam w domu na przód nowe amorki bilsteina b6, i na tył też kupię. Chciałbym mieć możliwość regulacji zawieszenia jak i mieć więcej komfortu :) Te poduszki jeżdżą w ciężarówkach to w starym struclu dadzą radę :P


Witam, więc też się wypowiem z mojego doświadczenia o air ride. Ogólnie poduszki rubena jest wytrzymała i bardzo rzadko słychać o jej wystrzale, prędzej może trafić się jakaś nieszczelność, jeżeli okucia i cały zestaw na aucie został wykonany na poziomie i ze sztuką bez żadnych druciarstw to awaryjność jest bardzo znikoma, kolega jeździł swoją audi 80 2lata bez najmniejszego problemu, wiadomo poduszki też pracują (w przypadku A80tki przód rękawy) i z czasem też będzie trzeba je wymienić, ale to jednak normalna eksploatacja pojazdu.

Co do Twojego pytania, bo widzę temat zszedł całkowicie na inny kierunek :) . Zbyt mała butla jest dość kłopotliwa, oczywiście to też zależy jak będziesz używał air'ka, bo to też wiążę się z np z dwoma opuszczeniami i podniesieniami auta i znów będzie nabijał powietrze. A co do ładnego zabudowy air ride w bagażniku :) wystarczy pojechać na kilka zlotów np VAGevent, lub RACEISM i pomysły same przychodzą do głowy.

https://www.youtube.com/watch?v=SNLojeCGJkw

Tu na filmiku można zobaczyć dość ładną zabudowę w D2 i przy tym zachowany bagażnik do użytku (0:31).

Jedni uważają za wadę drudzy za zaletę że air jest dość miękki i też z tego wyszło twierdzenie że na air nie da się szybko jeździć, ja jestem innego zdania :) bo żadnej tragedii nie odczułem.
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-05, 18:51   

krzychu22.p1i napisał/a:
Mam u siebie multispoki 9j 20" 275/35, w bagolu zbiornik wchodzi 77l lpg i przeważnie już 3/4 pb albo full. Dystans z tyłu 15mm i przyciera jak wsiądzie 2 osoby na tył przy większej hopce. Zawieszenie 1be ori springi i amory jeszcze.

Krzychu, po prostu za szeroki i za wysoki trochę ten kapeć - 275/35 to nawet przed-liftowe D3 nie miały.
Załóż 255/35 i nic nie będzie przycierać - dokładnie taki zestaw miałem na swojej Ex S8D2 i nic mi się nie działo, opony 255/35R20 na Multispoke 9Jx20" + dystanse przód 15mm i tył 20mm ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
KRUSZYN_3CITY 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 40
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-10-06, 12:57   

Pneumatyka = mega komfort. Lift jest nie zastąpiony jak wjeżdżasz na polną drogę z dużą koleiną. Nie kupować auta z air tylko dlatego że może się zepsuć to tak jak by nie kupić samochodu bo może się zepsuć.
Oglądałem na YouTube A8 z air ride i powiem tak zajefajna zabawka :D
Do odważnych świat należy <okok>
_________________
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-06, 13:37   

gonias, gdzieś na dysku miałem sporo fotek z zabudowy, połączenia, zakucia. Muszę to odnaleźć, były też wiadomości na PW ale pocztę wcieło :( Zakucia dałbym do czesław customizer.

FOSS, kupiłem w fajnej cenie 4x 275/35 a okazały się na miejscu ranflatami.. Hmm no nic, jeździmy. Rozumiem, że rozmiar jest za duży i wiem, że po fl D3 to miały ale chciałem większą gumę dodać ciut komfortu. Dokładnie pamiętam Twój zestaw, nawet się kiedyś o to pytałem ;)

Patrząc obecnie na ceny np. toyo/nokian to pomiędzy 255/35 a 275/35 jest 576zł różnicy. Zawsze by to w kieszeni zostało.

Decydowałbym się na aira bo:
- 2 pełne zbiorniki + 2/3 osoby to spore obciążenie i dupa przysiada (nie, nie będę rozciągał ani wkładał dłuższych sprężyn)
- odpadają mi koszta węży, zaworków, ew. butla i tych bzdetek <fujarka> (kasa pójdzie na kompresor, zakucia, sterowanie)
- mam przednie nowe amorki w pokoju i dokupię 2 nowe na tył
- nie będę się gnębił z niskim podwoziem, dzisiaj już miałem dosyć jeżdżenia po wertepach.. W razie potrzeby pss i do góry, nie potrzebuję skakania ani sterowania każdym kołem z osobna
- accuair ma fajne bajerki ale odpada ze względu na $$$
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-10-06, 19:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-10-06, 15:56   

krzyś napisz jakie to są kwoty jak się upewnisz co i jak bo fajnie by bylo wyjechac na bane i psyknąć by si ekleić do gleby :) wlaszcza jakktos lubi szybko jezdzic :) mimo wszystko przed wejsciem w ten temat podjechalbym do np Janka by sie tym zestawem przejechać
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2015-10-06, 16:05   

krzychu22.p1i napisał/a:
gonias, gdzieś na dysku miałem sporo fotek z zabudowy, połączenia, zakucia. Muszę to odnaleźć, były też wiadomości na PW ale pocztę wcieło :( Zakucia dałbym do czesław customizer.


Czesław robi dobrą robotę <okok> kiedyś pisałem do niego w sprawię airka do 8semy i do Mapeta również, ale pełen zestaw z założeniem na auto jednak przerósł moje możliwości, bo Air do a8 wyszedł co 2-3 air do zwykłego auta np golf3/Vento ;) , jeżeli chcesz same okucia to przód nie będzie się zbytnio różnił od a4/a6 :) więc cena powinna być w porządku. Informuj nas co i jak z tematem :) i również jak wychodzi cenowo.

http://www.airride-system...-10l-p-984.html
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.