Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-10-06, 16:50
|
|
|
hmm takie samo rozwiązanie ma citroen czy myle pojęcia ???
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna ew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach ukrytych np w przedniej zapalniczce klapka do góry i pstryk pstryk |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-10-06, 17:54
|
|
|
preston81 napisał/a: | hmm takie samo rozwiązanie ma citroen czy myle pojęcia ???
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna ew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach ukrytych np w przedniej zapalniczce klapka do góry i pstryk pstryk |
Zawieszenie w Citroenie były Hydropneumatyczne , dlatego też po otworzeniu maski można było ujrzeć "grzybki" w których był gas.
Teraz co do sterowania zawieszeniem, jest multum rozwiązań od zwykłych "tradycyjnych" przycisków, po piloty zdalne, a nawet moduł + aplikacja na telefonie, jest w czym wybierać.
https://www.youtube.com/watch?v=RCRwI3xoQxw
https://www.youtube.com/watch?v=poWxjePsX8w
https://www.youtube.com/watch?v=AcGmuwnfi6M
https://www.youtube.com/watch?v=gEJ4WC5i9ac |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-06, 19:27
|
|
|
Wszystko fajnie ale o trwałości tego jakos mało piszą i mówią. A dla mnie wazne jest by po załozeniu zestawu za kilka tysi nie zagladac tam dobre 2 lata a jak wiem od posiadaczy to zagladaja bo tu cos tam tam coś itd.
Na autostradach lezenie na glebie juz sie nie sprawdzi tez bo widze jak sie musza męczyc wielbiciele gleby na pozornie równej ale tak naprawde nierównej drodze.
Preston jak bys sie bujnał do mnie swoją a potem zglebowana to by ci sie odechciało wszelkich gleb i udziwnień. Im więcej komfortu tym lepiej dla nas.
Jeszcze w te wakacje jadac za jakims zglebowanym A4 na A4 kierunek Jędrzychowice-Wrocław widziałem dwa razy jak nad wiaduktem posypały sie iskry i gość musiał sie turlać 100 a ja spokojnie dalej 150 |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-06, 19:53
|
|
|
Mi nie chodzi o glebowanie auta tylko o jego możliwość regulacji. Standardowe ustawienie było by tak jak fabryczne, gdy zapakuję bagażnik to chcę mieć tylko możliwość podniesienia aby to jakoś wyglądało. Czasami, a nawet często przydała by się możliwość podniesienia auta na maxa aby przejechać i nic nie urwać. Jeśli jeszcze taka pneumatyka da więcej komfortu to czemu nie
Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat..... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-10-06, 19:57
|
|
|
Apophis napisał/a: | Wszystko fajnie ale o trwałości tego jakos mało piszą i mówią. A dla mnie wazne jest by po załozeniu zestawu za kilka tysi nie zagladac tam dobre 2 lata a jak wiem od posiadaczy to zagladaja bo tu cos tam tam coś itd.
|
No trwałośc w ciezarówkach to w sumie mało poparta ich przebiegiem... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-06, 19:59
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat..... |
No dla mnie sama jazda S8 D2 z airem nie odbiegała niczym od jazdy np prestona A8. ten sam komfort,lepszy jak u mnie na tym eskowym shicie.
Mozliwośc regulacji jest ale na wysokich nastawach musisz nadymac cisnienia co dobre jest na krótsza mete. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-06, 20:15
|
|
|
Tyle mi w zupełności wystarczy, postawić kozę przejechać parę [m] i standard. Myślałem o serii czyli amory TRW i zwykłe springi, coś ala 1BM ale dalej jak będą 2 zbiorniki i ludki to opadnie i tak.. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-06, 20:45
|
|
|
Krzyś zbiorniki sa pełne tylko jakis czas i z trasą pustoszeją dość szybko u nas Naprawde jak ja swoja nie raz zapakuje to nie ma dramatu.
Wydawac pare tysi na aira tylko po to by se wyrównac tyłek to nieco bez sensu. |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2017-01-29, 11:36
|
|
|
odgrzewam
ktoś, kiedyś wrzucił link do tematu, chyba z USA, gdzie jeden koleś zakładał air w a8 i ładnie opisał z fotkami jak to zrobił... ma ktoś jeszcze ten link ? nie mogę tego znaleźć
[ Dodano: 2017-02-01, 08:39 ]
nikt nic nie wie ? ;(
chyba chodziło o taką brązową ósemke... tą z linka
http://radikal.ru/lfp/s01...0c8c97c.jpg/htm |
_________________
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2017-02-01, 22:18
|
|
|
gonias, dzięki
już czytałem temat z tego forum ogólnie już mam plan na większość, ale chciałem przypomnieć sobie jak to było w tamtej a8. sporo podpowiada mi robertas |
_________________
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2017-02-01, 23:17
|
|
|
robertas, chyba poradzę sobie z montażem reszty, ale okucia zostawiam Tobie
tylko czekam, aż ten gwint do mnie dotrze w końcu
a tak nawiasem to ciekawe ile w Polsce jeździ a8 na powietrzu |
_________________
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2017-02-02, 07:29
|
|
|
ja zrobiłem 3 na air ale tylko jedna nadal go ma. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2017-02-02, 08:34
|
|
|
Pszendza napisał/a: | ja zrobiłem 3 na air ale tylko jedna nadal go ma. |
chyba tą widziałem na styled kiedyś
jedna wisi teraz na allegro i tu u nas na forum wiem, że ma Robert i Adrian |
_________________
|
|
|
|
|
|