|
Autor |
Wiadomość |
messi
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 14 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-12-30, 15:00
|
|
|
Jest postęp w namierzaniu usterki, w końcu udało się ustalić jakieś konkrety
Dziś auto nie chciało już odpalić nawet po dolaniu paliwa. Troszkę tym zdenerwowany postanowiłem wykręcić wszystkie świece i cewki. Po wyczyszczeniu świec i zmontowaniu wszystkiego - zapalił. Mocno kulał, ale pochodził na tyle długo, że w vagu pojawiły się błędy, a mianowicie:
17609 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Electrical Malfunction
P1201 - 35-10 - - - Intermittent
17613 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83): Electrical Malfunction
P1205 - 35-10 - - - Intermittent
17612 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Electrical Malfunction
P1204 - 35-10 - - - Intermittent
17616 - Fuel Injector for Cylinder 8 (N86): Electrical Malfunction
P1208 - 35-10 - - - Intermittent
Czy dobrze rozumiem? 4 wtryski do wymiany? Czy powodem takich błędów może być coś innego?
Nawet by się to zgadzało ponieważ próbowałem również zapalić go bezpośrednio na gazie, w trybie awaryjnym, wtedy ecu gazowe walnęło błędem: "wtryskiwacze maksymalnie otwarte". |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-12-31, 08:15
|
|
|
bardziej to na zalanie wodą przypomina
komp suchy ?
Kolego bawisz się w sapera i to ślepego .
Na twoim miejscu sprawdził bym -
czy jest ciśnienie paliwa
a potem się czepiał dalej
[ Dodano: 2016-12-31, 08:16 ]
a i wykręć świece na noc |
|
|
|
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-12-31, 10:00
|
|
|
Jeśli masz wtryskiwacze na maxa otwarte to sprawdź wiązkę pod katem zwarcia do masy jeśli na sterujący z ecu podasz masę to wtryski będą cały czas otwarte. Zrób vagiem test czy się otwierają. No i zobacz czy ecu ma sucho a No i brak ciśnienia na listwie daje takie objawy z reguły jak jest niskie to starcza go do zasilenia cylindrów od 8 do maks 5 ale wtedy sypie błędami wypadających zapłonow ale nie zawsze. |
|
|
|
|
messi
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 14 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-14, 22:16
|
|
|
Witam.
Mrozy troszkę odpuściły więc znów zabrałem się za moją ósemkę.
Idąc za radą kolegi papi skupiłem się na ciśnieniu paliwa.
Zakupiłem manometr i zabrałem się do pomiarów.
Ciśnienie na przewodzie zasilającym pod maską 0,3 bara. Pierwsza myśl, że to jednak pompa.
Pożyczyłem od znajomego inną, podłączyłem pod listwę wtryskową, przy pomocy prostownika ją uruchomiłem i samochód zapalił bez najmniejszego problemu. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że moją szlak trafił.
Dziś zabrałem się za jej wymontowanie. Trochę gimnastyki, ale jakoś poszło . Cały kosz z pompą mam na stole. Przed zamówieniem nowej coś mnie tknęło, aby sprawdzić tę przed chwilą wymontowaną. I ku mojemu wielkiemu zdziwieniu podaję ona paliwo z ciśnienieniem 3,5 bar.
Co co chodzi, bo już mi ręce opadły?
Paliwa w baku około 1/3. Może coś w paliwie?
Będę wdzięczny za sugestie. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-14, 22:52
|
|
|
Lista opcji:
- szczotki się kończą i pompa się zawiesza, potrząsłeś, to się odwiesiła.
- nieszczelna dolna uszczelka kosza i paliwo z kosza ucieka - nie ma paliwa w koszu to nie ma paliwa na listwie
- nieszczelność w systemie rurek w baku - nie napełnia kosza, jw.
- przytkane pompy strumieniowe w baku - nie napełnia kosza, jw.
- pompa pada i straciła wydajność - za mały przepływ z małego króćca - nie napełnia kosza, jw.
- nieszczelny wąż wychodzący z pompy na listwę
PS. o pompie paliwa i całym systemie w baku napisano na forum już wszystko. Poświęć czas i poczytaj |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
messi
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 14 Sty 2016 Posty: 17 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-01-27, 13:44
|
|
|
Cześć,
Najprawdopodobniej był to nieszczelny kosz.
Wszystko z powrotem poskładane i jak na razie auto śmiga.
Dziękuję wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|