Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] brak ogrzewania  
Autor Wiadomość
cezar88 
Moje A8



Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 36
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 114
Skąd: Bełchatów/Pruszków
Wysłany: 2010-01-24, 09:50   [D2 ALL ] brak ogrzewania

witam, dzisiaj po zwycięskiej walce z mrozem i odpalaniu z kabli okazało się iż nie działa ogrzewanie, dmucha zimnym powietrzem. Normalnie masakra i to jeszcze przy tych mrozach. Czy czujnik temp. zewnętrznej może mieć z tym związek? Teraz pokazuje niby w miarę poprawną temp ale jak było na "plusie" to średnio mu to szło. Jakieś propozycje?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-24, 10:53   

Bardzo możliwe, że klapa zamykająca przepływ powietrza przez nagrzewnicę ci przymarzła albo nie zamyka się bo silniczek od niej padł. A wcześniej ogrzewanie działało?
Najlepiej jak byś podłączył vaga i przetestował klimę to ci może coś pokarze.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
dardzi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 34
Skąd: Iława
Wysłany: 2010-01-24, 11:12   

a płyn miałeś dobry ? bez dodatków wody ?
może gdzieś w przewodach pozamarzało ?
 
 
cezar88 
Moje A8



Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 36
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 114
Skąd: Bełchatów/Pruszków
Wysłany: 2010-01-24, 15:31   

vag mi się nie chce z klima połączyć :-/ a niestety nie mam garażu i tym samym możliwości aby gdziekolwiek zajrzeć. No nic, postaram się jakoś wytrzymać te parę dni, jakby ktoś miał jeszcze jakieś propozycje to piszcie

byłem odpalić kontrolnie autko i po paru minutach gdy silnik się rozgrzał włączyłem nawiewy, przez parę sekund leciało ciepłe powietrze a potem znowu lodówa :-x
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-24, 21:43   

Prawdopodobnie klapa się nie domyka. Ale również może dołączać do tego termostat. A silnik dobrze ci się rozgrzewa?
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
cezar88 
Moje A8



Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 36
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 114
Skąd: Bełchatów/Pruszków
Wysłany: 2010-01-24, 21:57   

co do grzania silnika nie mam zastrzeżeń, szybko łapie temperature
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-24, 22:38   

To może być ta klapa która kieruje powietrze na nagrzewnicę. Miałem tak w omedze. Bo nie wiem czy w audi jest jeszcze jakiś zwór odcinający płyn do nagrzewnicy. Wydaje mi się że nie ma żadnego zaworu a płyn przepływa cały czas przez nią. A ciepłem sterują tylko klapy.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
cezar88 
Moje A8



Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 36
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 114
Skąd: Bełchatów/Pruszków
Wysłany: 2010-01-24, 22:43   

a jak się dostać do tej klapki? gdzie ona się w ogóle znajduje?
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-01-25, 07:49   

Klape masz na podszybiu na samym srodku odkręć tą osonę (kratkę ) i bedziesz widział klapę i zobacz czy się zamyka jak zaczniesz się bawic climatronikiem.
 
 
eXecutorR
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-25, 17:33   

tylko, że ta klapa na samej górze jest od odcinania dopływu powietrza zewnątrz (chyba?). U mnie jest cały czas otwarta i zamyka się tylko jak kliknę, żeby była wewnętrzna recyrkulacja powietrza
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-01-25, 23:38   

cezar88 napisał/a:

vag mi się nie chce z klima połączyć :-/ a niestety nie mam garażu i tym samym możliwości aby gdziekolwiek zajrzeć.

Kolego, jeżeli latasz tu gdzieś po Pruszkowie to kopsnij się swoją Ósemką do BlueCity - parking podziemny jest tam zawsze ogrzewany i to do tego stopnia, że można śmigać tam bez kurtki.
Ustawisz się w najmniej konfliktowym miejscu i możesz sobie spokojnie w ciepełku coś dłubnąć ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
cezar88 
Moje A8



Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 36
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 114
Skąd: Bełchatów/Pruszków
Wysłany: 2010-01-26, 14:08   

dzisiaj byłem u speca od ogrzewania i takich tam Na początku stwierdził że nagrzewnica jest "zajeb..a" więc ja przeczyścił. dolał płynu do chłodnicy i przy odpowietrzaniu stwierdził obecność oleju silnikowego w zbiorniczku. Auto grzeje kiedy wciska się gaz a gdy leci sobie na "luzie" albo stoi to leci zimne powietrze. Powiedział że to pewnie jakaś uszczelka, chyba olejowa lub pod głowicą ale ekspertem w tej dziedzinie nie jest i powiedział żebym to sprawdził a potem wrócił do niego. Uszczelkę pod głowicą zmieniałem w zeszłym roku :/

możliwe że gamoń który wymieniał mi tą uszczelkę nie oczyścił układu chłodzenia i teraz ten syf pływa, bo oleju w silniku mi nie ubywa
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-01-26, 14:43   

stary olej może być. ale uszczelka może być uszkodzona. Zagrzej auto do temp. roboczej 90 stopni. otwórz maske i ostrożnie odkręć korek od zbiorniczka płynu. powinno zejść ciśnienie z układu puźniej zakręć zbiorniczek i przejedz się jakieś 5km i powtórz zabieg jak będzie ciśnienie to znaczy że uszczelke szlak trafił. Próbowałeś odpowietrzać nagrzewnice?
 
 
cezar88 
Moje A8



Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 36
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 114
Skąd: Bełchatów/Pruszków
Wysłany: 2010-01-26, 15:19   

próbowali odpowietrzyć i mówili żeby sprawdzić bo coś jest z tym ciśnieniem chyba nie tak, ale zrobię wieczorem tak jak mówisz
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-01-26, 16:57   

przemoR888 napisał/a:
stary olej może być. ale uszczelka może być uszkodzona. Zagrzej auto do temp. roboczej 90 stopni. otwórz maske i ostrożnie odkręć korek od zbiorniczka płynu. powinno zejść ciśnienie z układu puźniej zakręć zbiorniczek i przejedz się jakieś 5km i powtórz zabieg jak będzie ciśnienie to znaczy że uszczelke szlak trafił. Próbowałeś odpowietrzać nagrzewnice?





kolego cisnienie tam zawsze bedzie w karzdym aucie tak jest oczywiscie po rozgrzaniu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.