Autor |
Wiadomość |
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-03-15, 10:13
|
|
|
U mnie niezaleznie od tego jak wybieram to pukniecie jest. Gadalem z goscia od Asb i powiedIal ze zawsze zmieniajac tryb pracy zawsze trzeba przejechac przez pozycje P |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-15, 11:26
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Zobisz jak uważasz , ja bym nie ryzykował . Z drugiej strony jak ma coś wykwitnąć to lepiej od razu ,i bedzie
spokuj.
grzybek86 napisał/a: | Dokladnie jak mowisz. ... Wole wydac 700zl na wymiane oleju i czyszczenie niz potem szukac uzywki za 3tys. A remont w serwisie gdzie pytalem prawie 6tys. |
|
ale jesli wydasz te 700zl na wymiane dynamiczna (co watpie ze tyle kosztuje, raczej 2 raz wiecej) to wlasnie zaryzykujesz to jak tutenhamon napisał że kwatki wyjdą i ASB na stół. Wtedy albo używka za 3000 albo remont za 6000zl..
zrobisz jak uważasz, ale jak większosc Ci radzi wymiany statczne to nie bey powodu
grzybek86 napisał/a: | Gadalem z goscia od Asb i powiedIal ze zawsze zmieniajac tryb pracy zawsze trzeba przejechac przez pozycje P |
...tzn. że jak chcesz z D na R wrzucić to najpierw przez P czy jak, bo nie zrozumiałem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-15, 11:43
|
|
|
...aha...nie słuchaj go więcej
Generalnie w tych ASB jest wyczuwalne delikatne szarpniecie jakby przeciągniecie i nawet jest o tym w instrukcji auta napisane. U mnie czasem, żadko potrafi nawet stuknać przy przerzuceniu z R na D ale na prawdę sporadycznie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-03-15, 12:01
|
|
|
Kogi nie sluchac? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-15, 12:11
|
|
|
grzybek86 napisał/a: | Gadalem z goscia od Asb i powiedIal ze zawsze zmieniajac tryb pracy zawsze trzeba przejechac przez pozycje P |
O tego właśnie gościa od ASB pierwszy raz się z taką zasadą zmiany biegów spotykam <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-03-15, 12:20
|
|
|
Ja tez ale mowil mi to wlasciciel sopa serwis wielu chlopakow z tego forum wie kto to jest. I ja bym jego slow nie podwazal. Jakby nie bylo to jeden z najlepszych specow od Asb i chyba jedyny procz autoryzowanego serwisu ktory daje 24 miesiace gwarancji na wyremontowana skrzynie. Mowil mi tez ze w prawidlowo dzialajacej skrzyni nie powinno byc najmniejszego szarpniecia |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-15, 12:33
|
|
|
Ja nie podważam jego metod, tylko są one dla mnie nieco dziwne <niewiem>
Użytkuje A8 od prawie 3 lat, nigdy czegoś takiego nie praktykowałem i nic się nie dzieje. Też jestem zdania zew prawidłowo działającej skrzyni nie powinno być żadnych szarpnięc stuknięc itp, ale jak juz wiele razy tu przeczytalem i z doświadczenia jazdy kilkoma A8, ten typ tak po prostu ma. Nawet kiedyś mówił o tym Kornacki w "zakupie kontrolowanym"
Ale to z dwuletnią gwarancją dobre jest
Znalazłem w instrukcji na stronie 72 jest napisane o owych szarpnięciach.
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-03-15, 13:20
|
|
|
tak ja wiem ale zalezy o jakim szarpnieciu sie mowi, jezdzilem roznymi automatami rowniez nowymi i o zadnym odczuciu zapiecia biegu nie ma mowy. Ale nasze auto juz dawno byly nowe wiec i wtedy inaczej bylo |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-15, 13:23
|
|
|
Kurcze to już nie wiem...bo ostatnio wynajmowaliśmy w Niemczech rocznego Vito w automacie i tam też było czuć jak wskakuje na D bądź na P. <niewiem>
Kiedyś widziałem na taxi starego mercedesa co jak wyrzucał bieg to aż przy siadał mu tym |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-15, 14:47
|
|
|
W S8 D3 też delikatnie było czuć przełączenie między PRND, ale sporo mniej jak w D2.. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-15, 23:44
|
|
|
grzybek86 napisał/a: | W skrocie jak zmieniasz kierunek jazdy zawsze przez P |
CO on zdurniał?? No bzdura i tyle. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-03-15, 23:48
|
|
|
No nie wiem czy zdurnial czy nie ale gadalem na temat skrzyn ponad godzine z nim i powiem szczerze ze nie spotkal nikogo jeszcze kto ma na ten temat wieksza widze. Kto tutaj z forum mial z nim stycznosc pewnie potwierdzi. Zreszta to co na ten temat przechodzenia przez p mowil pokrywalo by sie z prawda.
jak jest nie wiem powtarzam co sie dowiedowiedizzialem |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-16, 00:01
|
|
|
No ja spotkałem-Marka Łobode i wiedze na pewno też ma. Dopiero po solidnym wywiadzie dałem mu swoją A8.
Ja uważam że nie ma to żadnego sensu i zabiera tylko czas na zbędne wajchowanie. Jak bym chciał mieleć gałą bym manuala ujeżdżał
Kolejna sprawą jest że temat ASB w teorii dawno przestudiowałem bo zanim kupiłem i jak już pierwsze z tym auto chciałem wiedzieć wszystko.
Od 2002 roku mam automaty i od mojej jazdy się nie psują. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-16, 13:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | Ja uważam że nie ma to żadnego sensu i zabiera tylko czas na zbędne wajchowanie. |
dokładnie! Czasami zbyt duzo wiedzy nie pomaga :p |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|