Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Dorobienie klucza ?  
Autor Wiadomość
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-05-21, 07:37   

toom_ek napisał/a:
grot 260 zł

:shock: :shock: :shock:

Z wysyłką 15zł
http://www.allegro.pl/ite...za_wysylka.html
_________________

 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-22, 12:46   

gierobiala napisał/a:
toom_ek napisał/a:
grot 260 zł

:shock: :shock: :shock:

Z wysyłką 15zł
http://www.allegro.pl/ite...za_wysylka.html


hehe :) Ceny w ASO zabijają :P

ale co do tego szajsu z alledrogo... ja takie gów** dostałem do gów*** kluczy made in china ;) i szczerze ? moje wrażenie jest takie że chyba prędzej czy później te super groty się połamią ;) no bo... po co robić solidne groty jak i tak się korzysta z guzika ? :P

Już nie mówiąc o tym że te dwa groty które do mnie doszły były w różnych długościach :P i tak jeden grot lepiej pasuje w jednym kluczyku a w drugim mniej ;) ale kto by się przejmował estetyką i takimi szczegółami :) Myślę że na bank by się nie przejmowała osoba która ze swojej A8 robi coś co przypomina dupolot połączony z rakietą ;)

P.S. Gab... to nie krytyka w twoją stronę :) Po prostu mówię jak to wygląda w rzeczywistości hehe
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-05-23, 16:58   

grim napisał/a:
P.S. Gab... to nie krytyka w twoją stronę :) Po prostu mówię jak to wygląda w rzeczywistości hehe


Nie no jasne,ale 260zł zamiast 15zł to różnica.Ciekawe ile kosztuje taki grot u Pana który dorabia klucze..
_________________

 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-05-23, 17:37   

Być może taki Pan ma lepsze groty niż te z all...
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
toom_ek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 107
Skąd: warmińsko-mazurskie
Wysłany: 2010-05-24, 16:35   

koledzy, mylicie groty , w 97r. był kluczyk nie składany , wyglądem bardzo podobny do rozłożonego scyzoryka, ten grot jest z obudową plastikową , w tych kluczykach nie ma możliwości zmiany samego grotu i poza aso nie kupi się.
_________________
toom_ek
 
 
ReServeD 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: Warszawa/Ryki
Wysłany: 2010-06-15, 17:04   

dobra to ja teraz opowiem moją historie i może ktoś mi powie co zrobić bo już nie ogarniam a nie usmiecha mi się wpieprzać sie w koszty rzędu 1000zł

Posiadam auto z czujnikami na slupkach - podczerwien
Jakies 3 miesiace temu byly momenty ze nie moglem otworzyc albo zamknac samochodu poprzez przycisk, ale robiac to raz z kluczyka sprawialem, że sytuacja się stabilizowala.
niedawno natomiast dzialo sie tak czesciej to wymienilem baterie no i bez kodowania kluczyka wszystko chulało, aż do teraz.
pewnego dnia przestalo i nie dziala....
myslalem ze to moze kluczyk i mowie pojde do ASO wyrzygam te 500 i bedzie dzialac, ale zanim poszedlem to przy okazji jakis magik od dorabiania kluczy przyszedl do mojego auta z urządzeniem ktore niby wylapuje czestotliwosci i nie udalo mu sie zakodowac kluczyka przy pomocy tego czarodziejskiego czegos.
jego diagnoza brzmiala - to nie wina kluczyka to cos w samochodzie

i teraz pytanie do Was bo nie wiem w co isc - jak zaplace 500 w ASO za kluczyk a to nie on to sie wkur... ;)
jak w Warszawie malym (rozsądnym, nie mowie ze to ma być 40 zł, ale nie 1000 :D ) ogarnąć temat?

p.s. probowalem kodowac kluczyk poprzez drugi sposob - jeden w stacyjce a drugim zamykamy auto, ale nie reagowal ;/

zwyczajnie teraz nie wiem jak postąpić zeby to ogarnac.
myslicie ze ASO podlaczajac mnie pod kompa ogarnie w czym problem?
ile w WWA kosztuje taka operacja w ASO?
_________________
serce bije w takt V-Acht :diabel:
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-06-15, 18:36   

Może lepiej założyć alarm ze sterowaniem centralnym i zapomnisz o kłopotach .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
ReServeD 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: Warszawa/Ryki
Wysłany: 2010-06-15, 18:38   

no dlatego wlasnie pytam, moze trzeba dolozyć cetralkę i nie naprawiac, ale wiesz, jesli to temat programowania za 100zł to bez sensu rzygac 300 na centralke??
zwyczajnie nie wiem jak to ugryźć :)
_________________
serce bije w takt V-Acht :diabel:
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-06-15, 19:06   

szczerze to dziwne jest to co ci sie dzieje... i ja osobiscie nie mam zielonego pojecia co ci doradzic...

kluczyk w ASO nie 500 tylko 1000zł (chyba ze cos sie zmienilo)

centralke i alarm to polecam SEO Dolphin Plus (jest to solidny alarm dla instalatorów)
koszt... 315zł centralka, alarm, czujniki ruchu, i ew uderzenia czy tez holowania.

Ja u siebie zalozylem SEO i mam normalne kluczyki z ladnymi osobnymi pilotami (solidne)
teraz otwieram auto z daleka a nie ze musze celowac w slupek...

obadaj jeszcze ten kluczyk...

...ja swoj wypralem dwa razy i po prostu zaczelo mi tam wszystko rdzewiec itd... i baterie wymienialem co raz czesciej itd...

a facet z urzadzeniem o ktorym piszesz to mial taka skrzynke do ktorego wlozyl kluczyk i przylazl z tym urzadzeniem do auta i probowal cos "odczytac" ?


Co do alarmu w Audi A8 to jest to taki alarm jakby go nie bylo :) otwierasz drzwi srubokretem od strony kierowcy i alarm ladnie sie deaktywuje... i jedyne co ci zostaje to immo pierwszej generacji z ktorym kazdy kretyn sobie poradzi :) No chyba ze fure masz w garazu przy domu to spac mozesz spokojnie :)

Jakbyś coś chciał wiedzieć więcej na temat tego SEO Dolphin itd to wal do mnie na priw... albo na gg... wyjasnie i wytlumacze co i jak :)

odradzam tez kupowania chinskich centralek itd... kluczyki tandeta, centralka sama w sobie tez tandeta, no i sam sie przekonalem na wlasnej skorze ze cos takiego jak dedykowany alarm / centralny z super pilotami nie istnieje... to tylko chwyt marketingowy.
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
ReServeD 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: Warszawa/Ryki
Wysłany: 2010-06-16, 07:44   

grim napisał/a:
i ja osobiscie nie mam zielonego pojecia co ci doradzic...


nie wiem czy wiesz, ale Twoja wypowiedź rozjasniła mi baaaardzo w głowie :)
skoro to tak wyglada - standardowy gowniany alarm, dorobienie kluczyka 1000zł i wciąż otwieranie drzwi z 10cm od slupka to ja sobie montuje drugi alarm (tzn pan alarmiarz mi zamontuje, bo ja to sobie moge sam żarówkę wymienic ;) ) :)

Dziękuję bardzo za pomoc i szybką reakcję, miło się czyta konkrety, jednak co właściciel A8 to właściciel A8 :mrgreen: (hahahaha, no to posłodziłem) :)

Pozdrawiam
_________________
serce bije w takt V-Acht :diabel:
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-18, 22:06   

Panowie, za 500zl jestem w stanie zmotac kluczyk do A8 po FL. Czyli tzw scyzoryki. Pozostaje jedynie kwestia wprogramowania tego do auta.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Zedi14 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: A8
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Rumia / Pomorskie
Wysłany: 2010-06-24, 23:08   

Witam.
Chciałbym rozjaśnić nieco wątpliwości dot. kluczyków. Od 10 lat jestem technikiem ASO VW, więc chyba coś mogę na ten temat powiedzieć.
1) Cena kluczyka jest uzależniona od wersji wyposażenia i jest to w 95% ok 500 zł, kodowanie od 65 do 250 zł (zależnie od ASO),
2) Do kodowania IMMO dla nowego klucza potrzebujecie ASO (kodowanie tylko i wyłącznie poprzez ASO - połączenie z producentem On-Line) lub "magic" z Vagiem - polecam to pierwsze - cene do 150 zł, a z doświadczenia wiem, że jak "magic" sobie nie poradzi to coś omyłkowo spieprzy to jest problem (i koszty) nawet w ASO.
3) Do kodowania radiowego (central) nie potrzebujecie nikogo - ani ASO ani "magica" - jest na to procedura (jak ktoś potrzebuje to proszę o maila - z nr VIN - prześlę odpowiednią) - trochę zabawy, ale nie jest to lot na marsa!
4) Co do tematu: w ASO są barany bo nie wiedzą czy klucz po VINie pasuje: obowiązuje katalog ETKA - spis części zamiennych pasujących do Waszych aut - jest to spis części montowanych fabrycznie na linii produkcyjnej. I teraz: jeśli nic nie zostało zmienione to ASO wytypuje wszystko w 100% prawidłowo, jeśli natomiast: w Waszym aucie było np. włamanie lub rozpadł się wkład stacyjki to macie wybór: albo zamówić wkład stacyjki/zamka po nr VIN - czas oczekiwania obecnie ok 2 tyg., lub wymienić kpl. (wkład + klucze) na nowe. Kiedyś oczekiwanie na coś pod VIN - ok 2 miesiące. Bierze się to stąd, że to nie są normalne części które leżą na półce (z wiadomych względów) tylko kierowane są do produkcji pod konkretny nr VIN. Stąd jeśli ktoś wymienił cały kpl. kluczy / bębenków to ASO tego nie wie jaka rzeźba klucza jest aktualnie! Nie jest to wyposażenie fabryczne (ETKA) - zostało zmienione! A taka sytuacja jest często spotykana (kto czeka 2 miesiące bez auta po np. zacięciu wkładu stacyjki).

Mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem. I na koniec: za nim wyzwiecie wszystkich z ASO to postarajcie dowiedzieć się trochę o sytuacji! Nie twierdzę, że jesteśmy wspaniali ale naprawdę chcemy pomóc!
Oczywiście jak ktoś ma pytania to zapraszam na maila.

Pozdrawiam!
 
 
ReServeD 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: Warszawa/Ryki
Wysłany: 2010-06-25, 10:38   

no ja mam nadzieję, że niczym nie urazilem nikogo z ASO.. hm...
ale chyba za 500 czy 600 zł to bardziej opłaca się założyć nowy porządniejszy alarm niż naprawiać to co dało Audi w 95 roku :) ? hę?

serdecznie pozdrawiam ;-)
_________________
serce bije w takt V-Acht :diabel:
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2010-06-25, 14:53   

ReServeD napisał/a:
...za 500 czy 600 zł to bardziej opłaca się założyć nowy porządniejszy alarm niż naprawiać to co dało Audi w 95 roku :) ? hę?

Ja osobiście nigdy więcej nie założę już do auta żadnej tego typu "porządnej" chińszczyzny. Dwa razy popełniłem taki błąd i zawsze coś. Niby działa, ale tu urwał się kabelek, tam odpadł w pilocie guziczek, pod masą skorodował wyłącznik już po roku, a najbardziej niebezpieczna sytuacja zdarzyła mi się gdy wysiadł przekaźnik od zabezpieczenia, który odcina pompę paliwa. Zepsuł się gdy włączałem się do ruchu z podporządkowanej i w efekcie stanąłem w poprzek na środku drogi. Na szczęście przytomnie uciekłem na pobocze kręcąc rozrusznikiem. Po tym zdarzeniu wyrzuciłem to z auta. Wolę aby mi je ukradli, niż mam zginąć na drodze, a niewiele brakowało. W obecnym aucie mam oryginał i nawet gdyby się zepsuł, nauczony doświadczeniem, będę go naprawiał na oryginalnych częściach.
 
 
ReServeD 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: Warszawa/Ryki
Wysłany: 2010-06-25, 16:01   

ja nie mowie o chinszczyźnie - ja mowie o alarmie, ktory w poprzednim moim aucie smiga od 3ch lat bez zająkniecia - NIGDY nie jęknał czy upał czy mróz - a dalem za niego 500 albo 700 zł nie pamietam
_________________
serce bije w takt V-Acht :diabel:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.