Autor |
Wiadomość |
ReServeD
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 30 Skąd: Warszawa/Ryki
|
Wysłany: 2009-09-29, 13:38
|
|
|
aaaa mi też chyba nie działa , to jakas choroba A8? |
_________________ serce bije w takt V-Acht :diabel:
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-09-29, 14:17
|
|
|
niestety częsta przypadłość |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2009-10-03, 21:05
|
|
|
ReServeD napisał/a: | aaaa mi też chyba nie działa , to jakas choroba A8? |
ano jak maciu pisze - taka przypadłość :-?
ale nie martw się - jak tu już wcześniej napisano to jakieś 15-20 minut całkiem prostej roboty ;-)
wiem, bo też to miałem...
ale już nie mam...
bo kolega maciu na poprzednim naszym Warszawskim Spocie pomógł, poinstruował, pokazał i zrobiliśmy na poczekaniu :-o
jeśli sobie sam nie poradzisz (a były tu instrukcje jak to naprawić) to zabieraj komplet narzędzi i podjeżdżaj na nasz nastepny spot - postaramy się zrobić to tak na bieżąco...
a nasze nastepne spotkanie już jutro - wszelkie info tutaj:
Warszawa spotkanie A8 team |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-03-13, 17:25
|
|
|
Odgrzewam trochę temat. Ostatnio naszło mnie na naprawę drobnych usterek w moim aucie. Temat zagłówków opanowałem i mogę potwierdzić czas naprawy sterowania zagłówka to maksymalnie 15 minut na siedzenie.
Przy okazji odkryłem, że moje tapczany to są fotele RECARO. Powiem szczerze, że bardzo mnie to zaskoczyło. Zawsze myślałem, że Recaro to kubełki a tu zonk.
|
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-03-13, 17:39
|
|
|
daro72 napisał/a: | (...) Przy okazji odkryłem, że moje tapczany to są fotele RECARO. Powiem szczerze, że bardzo mnie to zaskoczyło. Zawsze myślałem, że Recaro to kubełki a tu zonk. |
No proszę... czyli jednak to nie od Wołgi :shock:
żarcik oczywiście :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
thorngood [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
|
|
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2012-07-26, 10:12
|
|
|
Ponieważ i mnie dotknęła ta przypadłość przymierzam się do naprawy. Obejrzałem tutorial + dokument i mam jedną wątpliwość, mianowicie jak połączyć te rurki po skróceniu. Na filmiku jest rurka kurcząca się pod wpływem ciepła (skąd ją wziąć?), w dokumencie przewód paliwowy(?). Pytanie do osób, które mają to za sobą: w jaki sposób połączyliście rurki/pancerz?
Pozdrawiam, |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-07-26, 11:04
|
|
|
Skracasz pancerz , naciągasz rurkę czyli może być przewód paliwowy i ściskasz opaskami żeby się nie przesuwało . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2012-07-26, 12:53
|
|
|
Sorry za lamerskie pytanie, ale taki przewód paliwowy to skąd w zasadzie zdobyć i czy wszystkie są takie same? |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-07-26, 13:41
|
|
|
Inna opcja: ucinasz pancerz zaraz przy metalowym okuciu, wydłubujesz z niego resztki pancerza, szczypcami do segerów lub małymi kombinerkami podginasz ząbki z okucia, zakładasz je na pancerz i gwoździem i młotkiem zaginasz ząbki, tak aby pancerz był nieruchomy. Później linka wygląda jak fabryka a nie rzemiosło złączone opaskami ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-08-29, 17:33
|
|
|
A robił ktoś to w "kubełkach" Recaro? Nie mogę uporać się ze zdjęciem tapicerki, obawiam się że jest to trudniejsze niż w tapczanach. |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|
|
|
scenic_17
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 53 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2012-09-13, 15:33
|
|
|
poradzilem sobie z poradnikiem, banalnie proste.. faktycznie zajmuje to max 30min .. =] |
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-09-14, 09:35
|
|
|
scenic_17 napisał/a: | poradzilem sobie z poradnikiem, banalnie proste.. faktycznie zajmuje to max 30min .. =] |
Ale masz kubły RECARO czy Kanapy |
|
|
|
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-09-20, 18:05
|
|
|
Niestety ciągle nie wiem jak to ruszyć w Recaro... |
|
|
|
|
|