Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Elektryczne zagłówki - naprawa  
Autor Wiadomość
ReServeD 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: Warszawa/Ryki
Wysłany: 2009-09-29, 13:38   

aaaa mi też chyba nie działa :( , to jakas choroba A8? :)
_________________
serce bije w takt V-Acht :diabel:
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-29, 14:17   

niestety częsta przypadłość
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2009-10-03, 21:05   

ReServeD napisał/a:
aaaa mi też chyba nie działa :( , to jakas choroba A8? :)


ano jak maciu pisze - taka przypadłość :-?

ale nie martw się - jak tu już wcześniej napisano to jakieś 15-20 minut całkiem prostej roboty ;-)
wiem, bo też to miałem...
ale już nie mam...
bo kolega maciu na poprzednim naszym Warszawskim Spocie pomógł, poinstruował, pokazał i zrobiliśmy na poczekaniu :-o

jeśli sobie sam nie poradzisz (a były tu instrukcje jak to naprawić) to zabieraj komplet narzędzi i podjeżdżaj na nasz nastepny spot - postaramy się zrobić to tak na bieżąco...
a nasze nastepne spotkanie już jutro - wszelkie info tutaj:
Warszawa spotkanie A8 team
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-03-13, 17:25   

Odgrzewam trochę temat. Ostatnio naszło mnie na naprawę drobnych usterek w moim aucie. Temat zagłówków opanowałem i mogę potwierdzić czas naprawy sterowania zagłówka to maksymalnie 15 minut na siedzenie.
Przy okazji odkryłem, że moje tapczany to są fotele RECARO. Powiem szczerze, że bardzo mnie to zaskoczyło. Zawsze myślałem, że Recaro to kubełki a tu zonk.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-13, 17:39   

daro72 napisał/a:
(...) Przy okazji odkryłem, że moje tapczany to są fotele RECARO. Powiem szczerze, że bardzo mnie to zaskoczyło. Zawsze myślałem, że Recaro to kubełki a tu zonk.

No proszę... czyli jednak to nie od Wołgi :shock:


żarcik oczywiście :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
thorngood
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-22, 22:24   

Mały video tutorial jak naprawic zaglowki w Audi A8 D2:
http://youtu.be/capQM64hfQw
 
 
sinus 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 143
Skąd: Warszawa, Winterthur CH
Wysłany: 2012-07-26, 10:12   

Ponieważ i mnie dotknęła ta przypadłość przymierzam się do naprawy. Obejrzałem tutorial + dokument i mam jedną wątpliwość, mianowicie jak połączyć te rurki po skróceniu. Na filmiku jest rurka kurcząca się pod wpływem ciepła (skąd ją wziąć?), w dokumencie przewód paliwowy(?). Pytanie do osób, które mają to za sobą: w jaki sposób połączyliście rurki/pancerz?

Pozdrawiam,
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1789
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-07-26, 11:04   

Skracasz pancerz , naciągasz rurkę czyli może być przewód paliwowy i ściskasz opaskami żeby się nie przesuwało .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
sinus 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 143
Skąd: Warszawa, Winterthur CH
Wysłany: 2012-07-26, 12:53   

Sorry za lamerskie pytanie, ale taki przewód paliwowy to skąd w zasadzie zdobyć i czy wszystkie są takie same?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1281
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-26, 13:41   

Inna opcja: ucinasz pancerz zaraz przy metalowym okuciu, wydłubujesz z niego resztki pancerza, szczypcami do segerów lub małymi kombinerkami podginasz ząbki z okucia, zakładasz je na pancerz i gwoździem i młotkiem zaginasz ząbki, tak aby pancerz był nieruchomy. Później linka wygląda jak fabryka a nie rzemiosło złączone opaskami ;-)
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-08-29, 17:33   

A robił ktoś to w "kubełkach" Recaro? Nie mogę uporać się ze zdjęciem tapicerki, obawiam się że jest to trudniejsze niż w tapczanach.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-09-10, 09:07   

Maciex, ogarnąłeś te RECARO??
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
scenic_17 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Stargard
Wysłany: 2012-09-13, 15:33   

poradzilem sobie z poradnikiem, banalnie proste.. faktycznie zajmuje to max 30min .. =]
_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-09-14, 09:35   

scenic_17 napisał/a:
poradzilem sobie z poradnikiem, banalnie proste.. faktycznie zajmuje to max 30min .. =]


Ale masz kubły RECARO czy Kanapy
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-09-20, 18:05   

Niestety ciągle nie wiem jak to ruszyć w Recaro... :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.