Autor |
Wiadomość |
scenic_17
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 53 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2012-09-21, 09:13
|
|
|
posiadam zwykle kanapy.. chcialem tylko powiedziec ze dobrze opisany poradnik i mysle ze zwykly laik powinien sobie z tym poradzic |
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-09-24, 20:23
|
|
|
Ten filmik był podany na stronie pierwszej i nie dotyczy RECARO. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-09-24, 20:27
|
|
|
Koledzy, tak dla jasności... w fotelach Recaro aby dobrać się do mechanizmów zagłówka trzeba najpierw zdemontować "plecy"... dokładniej rzecz ujmując chodzi mi o środkową część oparcia o którą opieramy się plecami (nie z tyłu fotela ale z przodu)...
po zdemontowaniu środkowej części oparcia mamy wszystko na wyciągnięcie ręki łącznie z blokadami zagłówków które nie pozwalają ich całkowicie wyciągnąć ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-09-24, 21:12
|
|
|
FOSS napisał/a: | Koledzy, tak dla jasności... w fotelach Recaro aby dobrać się do mechanizmów zagłówka trzeba najpierw zdemontować "plecy"... dokładniej rzecz ujmując chodzi mi o środkową część oparcia o którą opieramy się plecami (nie z tyłu fotela ale z przodu)...
po zdemontowaniu środkowej części oparcia mamy wszystko na wyciągnięcie ręki łącznie z blokadami zagłówków które nie pozwalają ich całkowicie wyciągnąć ;-) |
Szkoda że nie mogę kliknąć POMÓGŁ, Wielkie dzięki za tą informację.
Jutro zabieram się do roboty |
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2012-10-05, 12:41
|
|
|
Yo Pany, mam plan zabrać się za te zagłówki i chce się dobrze przygotować do roboty gdyż będę to robił na działce bez dostępu do ewentualnych sklepów ...
Z opisu rozumiem, że zostawiam 1,25 inch czyli jakieś 3,17 cm przewodu, następnie odcinam 1/3 inch czyli jakieś 0.85 cm , naciągam przewód paliwowy 5/16 TH -i tu pytanie, jaka jest jego średnica , bo nie mogę tego rozszyfrować ? Czy można zastąpić go jakiś innym przewodem o tej samej średnicy nie wiem powiedzmy kupionym w jakiejś castoramie czy musi być konkretnie paliwowy - bo musi być specjalnie wzmocniony ??? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
scenic_17
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 53 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2012-10-05, 13:21
|
|
|
Judo napisał/a: | Yo Pany, mam plan zabrać się za te zagłówki i chce się dobrze przygotować do roboty gdyż będę to robił na działce bez dostępu do ewentualnych sklepów ...
Z opisu rozumiem, że zostawiam 1,25 inch czyli jakieś 3,17 cm przewodu, następnie odcinam 1/3 inch czyli jakieś 0.85 cm , naciągam przewód paliwowy 5/16 TH -i tu pytanie, jaka jest jego średnica , bo nie mogę tego rozszyfrować ? Czy można zastąpić go jakiś innym przewodem o tej samej średnicy nie wiem powiedzmy kupionym w jakiejś castoramie czy musi być konkretnie paliwowy - bo musi być specjalnie wzmocniony ??? | będzie Ci potrzebny przewod 8mm jakies 10 cm, cztery opaski i najlepiej jakas szmata albo papier zeby wszystkiego nie upierdzielic |
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2012-10-05, 13:44
|
|
|
Tak coś podejrzewałem że to jest 8 mm , ale dzięki
Powiedz jeszcze czy ten przewód może być elastyczny czy lepie aby był bardziej sztywny ??? Ze zdjęć wygląda jakby był sztywny... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
scenic_17
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 53 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2012-10-05, 14:20
|
|
|
ja uzylem zwyklego zbrojonego paliwowego weza (taki mialem pod reka) ale spokojnie mozesz uzyc sztywnego kawalka.. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!
|
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2013-05-01, 21:56
|
|
|
Dołącze się do tematu czy tylnie zagłowki tez podobny sposob trzeba zrobic |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-05-02, 18:50
|
|
|
pudloc86 napisał/a: | Dołącze się do tematu czy tylnie zagłowki tez podobny sposob trzeba zrobic |
dokładnie tak samo kolego, jest tam taki sam mechanizm |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2013-10-31, 20:38
|
|
|
no i zrobione w sumie nic trudnego, jak i fotel pasażera tak i fotel kierowcy zrobiony, 40 min roboty |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-01, 11:43
|
|
|
A ja się tak zastanawiam bo obecnie juz mam te elektryczne zagłówki i to działające-one sie psuja od nieuzywania czy wrecz przeciwnie? Pytam z ciekawości bo jak znam swoje zycie tego elementu regulacji raczej nie ruszam latami i pewnie jak mi padna kiedys to nie zauwaze nawet |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|