Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Fotele RECARO  
Autor Wiadomość
bplukaszbp 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 25
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 2012-10-01, 20:07   [D2 ALL ] Fotele RECARO

Witam,

Na forum znalazłem już tematy dotyczące mojego zapytania, niestety linki nie są już aktualne(tematy sprzed dwóch lat...) w związku z czym ponawiam sprawę.

A mianowicie, zakupiłem audi, z przełożonym wnętrzem RECARO z anglika. Fabrycznie auto nie miało podgrzewanych foteli, Rearo ma, a chciałbym to uruchomić u siebie. Jeśli ktoś miałby schemat podłączenia tych foteli, byłbym bardzo wdzięczy.

Kolejna sprawa to poduszki powietrzne, u mnie wszyskie z foteli mają wypięte kable, może to głupie pytanie, ale w tych sprawach jestem laikiem. Skoro w tych fotelach są poduszki, to jest jakaś realna szansa, żeby je podłączyć?? Ewentualnie dorzucić jakiś czujnik uderzeniowy i po nowej wiązce je uruchomić?? Jeśli są, to fajnie byłoby mieć je w (odpukać) gotowości.

Pozdrawiam.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-10-01, 21:16   

Odnośnie grzania tylnej kanapy to ja u siebie to dorabiałem. Potrzebujesz panel sterowania, ten co na tunelu środkowym, najlepiej ori kostki do tego panelu i złączy w kanapie i parę metrów przewodu i dodatkowe gniazdo bezpiecznikowe. Chyba że uda ci sie kupić panel + oryginalną wiązkę z kostkami to spinasz to w całość doprowadzasz zasilanie przez bezpiecznik i grzeje w tyłek. Najlepsza opcja aby ktoś wyprół taką wiązkę, jeśli będziesz dorabiał napisz do mnie na PW to podeślę ci fotki jak idą przewody - na podstawie tych fotek ja dorabiałem u siebie okablowanie i wszystko działa.
Odnośnie poduszek to wydaje mi się, że to nie takie proste, bo czujniki - uderzeniowe, zajęcia fotela, poduszki, napinacze pasów i sterowanie tym wszystkim tworzy całość i według mnie może być problem z dołożeniem sterowania kolejnych poduszek
 
 
bplukaszbp 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 25
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 2012-10-28, 16:27   

Odświeżam temat, mógłby ktoś podrzucić schematy połączeń do foteli RECARO??
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-11-05, 09:55   

Schemat podłączenia grzania jest identyczny z tym w A4: http://audi.pacula.eu/a4-...ewanych-foteli/
 
 
janU 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-16, 13:36   

witam,
podbijam temat ale w odrobinę innym kontekście (może temat odrobinę inny ale nie chcę multiplikować wątków), takie dwa fotele:

http://allegro.pl/fotel-k...3297635114.html

http://allegro.pl/fotel-p...3276260235.html

czy ktoś na forum jest w stanie poświęcić chwilę i pomóc z elektryką poszczególnych elementów.
plan jest żeby lekko zmienić sterowanie, przenieść je w inne miejsce (może jeżeli się uda to zmienić elementy konsoli sterowania). Na początek pytanie laika - czy sterowanie przechodzi przez system komputera czy jest niezależne, funkcjonuje poza komputerem (opiera się na zwyczajnej zmianie stanów, włącz / wyłącz )?

pozdrawiam,
janusz
 
 
wojak_1 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 27
Skąd: Białogard
Wysłany: 2013-06-16, 17:38   

sterowanie fotelami jest bardziej skompilkowane niż myślisz oczywiści łączy się zmodułem komfortu jak i z konsolą pamięci foteli ale jest też sposób podac napiecie do kostki żółta kostka w fotelu i fioletowa jedno podanie zasilania nie rozwiązuje sprawy np. dwa piny w jednej kostce odpowiadają za posów dwainne w innej kostce za zagłówki ajeszczeinne za oparcie dużo łatwiej jest w przypadku tylnej kanapy
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-16, 17:52   

Tu się kolego mylisz w A8 D2 wystarczy podpiąć plus i minus. Do Taty Seata zamontowałem stare tapczany i wszystko działa. :lol:
 
 
Antek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-20, 20:22   

To ja mam inne pytanie - czy prowadnice/szyny od foteli zwyklych pasuja do foteli Recaro?Chodzi mi tez o silniki w fotelach. Bo mam Recaro i stoje przed opcja ich zamontowania za kilka dni ale niestety obawiam sie, ze czesc elektryki w nich nie dziala. I kombinuje czy mozliwe jest przelozenie calych szyn ze starych foteli. Cala elektryka u mnie i w recaro taka sama - pelne sterowanie, grzanie + pamiec.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-20, 20:26   

Fotele z tego co mi wiadomo przekładasz P&P
 
 
foxik33 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A - KZC
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D3 3.0tdi - ASB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 198
Skąd: Szydłowiec/Radom
Wysłany: 2013-06-21, 11:26   

fotele P&P, wyjmujesz stara, wkręcasz nowe..

Szyny są zespolone z fotelami. Wykręcasz 4 torxy, odpinasz kostki, wyciągasz tapczan, wrzucasz recaro, podpinasz kostki, wkręcasz 4 torxy.


i po robocie.
 
 
Antek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-21, 12:29   

Dzieki wszystkim za podpowiedzi. Czytalem o problemach z pamiecia. Bo moje tapczany maja pamiec a te recaro chyba nie (nie widze takiej duzej kostki pod nimi tylko zwykle silniki. Ktos pisal, ze nie wystarczy same szyny przerzucic bo sa jeszcze sterowania w oparciach. No ale bede walczyl jesli tak albo po prostu odpuszcze pamiec. Siedzenie w Recaro rekompensuje wszystko :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-21, 12:31   

Anton napisał/a:
Siedzenie w Recaro rekompensuje wszystko :D

Mnie siedzenie w recaro powoduje wiekszy ból kregosłupa :)
 
 
Antek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-21, 13:15   

Co tam kregoslup :P Generalnie moim zdaniem fotele Audi nie sa najwygodniejsze i nawet na kanapach boli mnie kregoslup po dluzszej trasie wiec Recaro bardzo chyba nie zmieni :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-21, 13:18   

Nie wiem jak Ty ale ja jestem prawie 2metrowym facetem więc recaro sa nie dla mnie. Na moich starych kanapach mnie plecy nie bola od jazdy nawet po 1000km. Dla mnie jedyne co słuszne to wygoda kanap z W12 :)
 
 
Antek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-21, 13:20   

No mam 190 cm i przyznam, ze mnie kregoslup na zwyklych kanapach boli. Wczesniej mialem 100 c4 i 80 b4 i to samo bylo. IMHO najwygodniejsze fotele robi BMW. I to w kazdej serii. Nawet e36 zwykle stolki mialo wygodne mimo, ze wygladaja kichowato. Nie mowie juz o lamanych fotelach z serii 7 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.