Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Fotele RECARO  
Autor Wiadomość
bplukaszbp 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 25
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 2012-10-01, 20:07   [D2 ALL ] Fotele RECARO

Witam,

Na forum znalazłem już tematy dotyczące mojego zapytania, niestety linki nie są już aktualne(tematy sprzed dwóch lat...) w związku z czym ponawiam sprawę.

A mianowicie, zakupiłem audi, z przełożonym wnętrzem RECARO z anglika. Fabrycznie auto nie miało podgrzewanych foteli, Rearo ma, a chciałbym to uruchomić u siebie. Jeśli ktoś miałby schemat podłączenia tych foteli, byłbym bardzo wdzięczy.

Kolejna sprawa to poduszki powietrzne, u mnie wszyskie z foteli mają wypięte kable, może to głupie pytanie, ale w tych sprawach jestem laikiem. Skoro w tych fotelach są poduszki, to jest jakaś realna szansa, żeby je podłączyć?? Ewentualnie dorzucić jakiś czujnik uderzeniowy i po nowej wiązce je uruchomić?? Jeśli są, to fajnie byłoby mieć je w (odpukać) gotowości.

Pozdrawiam.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-10-01, 21:16