Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jaką macie instalacje LPG u siebie?  
Autor Wiadomość
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-09-04, 12:21   

Ja mam dwa fazy lotnej Ultra 360 i po 10tys nie puszczają mazutu.
Na wielkość filtru fazy ciekłej się wkurzyłem i wsyawiłem OMVL Valtek typ 07 ale maggiorato - on ma wkład ze 2-3 x większy jak zwykły. Do tego też można wsadzić magnesiki.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2017-09-04, 16:38   

Ja tez mam dwa alex ultra na fazie lotnej te 360 - rewelacyjne filtry odstojnikowe - zdecydowanie je polecam. Na innych filtrach węże fazy lotnej robiły się bure od wewnętrznej strony. Na tych jest super czysto.

Ja mam największy problem z filtrem fazy cieklej. To wlasnie on zawala mi się tym "piaskiem" metalowym tak szybko, ze zimą to muszę je cholera nawet co 4-5k km wymieniac bo przy takiej prężności par jaka zimą jest to mi kurde ciśnienie na reduktorze leci przy zawalonym tym filtre i zaczynają się spadki powodujące przewalenie w benzynę.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-04, 18:12   

Wojtek, mozesz prosze cyknąć fotke jak i gdzie te filtry FF masz u siebie zamontowane? Ciekaw jestem jakie to duze jest i czy dam rade upachć u siebie, bo ciekawa sprawa ten filtr alex ultra 360.

Obecnie mam KME z wkladami wymiennymi z wlokna szkalego + dodatkowo przed samymi listwami po jednym uniwesalnym <faktycznie> Mimo tych 4 filtrow FF cisnienie jslest stale i przy pelnym bucie nie przerywa .
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-09-04, 18:12   

U siebie wymieniam co 30 - 40k km i wyrzucam praktycznie czyste filtry do kosza (KME - włókno szklane).
A instalację można sobie w linku "LPG" z podpisu obejrzeć ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-09-04, 22:52   

Pół roku tankowałem na jednej stacji aż do wymiany filtrów. Opiłki to jedna sprawa a druga to kwaśny olej w odstojniku. Jak go wlałem do popiołu to aż się zapienił. Nie pamiętam abym wcześniej miał taką przygodę. I dziwić się, że czasem wtryski padają szybko.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Adrenalin8 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-05, 21:04   

CINEK napisał/a:
Adrenalin8 napisał/a:
Co wg Ciebie wołą o pomstę?:)


To co zrobili Ci pod maską:

*walające sie przewody na obudowach, zamiast ładnie wszystko z tylu schować i bokiem puścić, ale po co sobie robote robić <faktycznie>
* gorna obudowa silnika wycieta nozem kuchennym w dodatku tępym.

Jak juz wspomnialem brc jest trudne do ladnego montazu i sie nie chce "miszczom" tego układać.

Ale ogolnie technicznie rzecz biorac jest ok. Jak zacznie Ci sie psuc to wywal i kupuj to co wiekszosc z nas ma ;)


Jak kupowałem auto to obudowa i tak nie była w najlepszym stanie (była pęknięta), więc to jest ten kompromis o którym pisze "Pepi". I faktycznie te listwy z wtryskami są trudne do "ładnego montażu" ale odpukać wszystko działa bez zarzutu. A BRC poszło bo kiedyś ojciec miał jeszcze w starym Carnivalu SQ 56 od BRC i przejechał blisko 150 kkm do momentu regeneracji reduktora i wymiany wtrysków. A auto jeździ na tej instlace do dziś.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-05, 21:31   

ależ ja nie mówie że BRC jest beee, bo sam na niej przelatałem chyba 3 lata a poprzedni właściciel z 5 <boisie> chodzi o to, że po pierwsze ceny nowych części zniechęcają a po drugie akurat u mnie nie ma człowieka który mógłby to w miare rozsądnie ustawić.

no i o wyglądzie pod maską już nie wspomnę <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-09-05, 21:47   

brc to tylko dobre i trwałe wtryski i tyle dobrego
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2017-09-08, 06:16   

Marcin cykne ci fote jak wroce z urlopu. Dwa alexy mieszcza sie elegancko pod oslona z diesla na lewej podluznicy kolo reduktora. Zeby to sie kupy trzymalo musialem tylko kolanka obrotowe od KME zakupic.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Adrenalin8 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-10, 17:08   

CINEK napisał/a:
ależ ja nie mówie że BRC jest beee, bo sam na niej przelatałem chyba 3 lata a poprzedni właściciel z 5 <boisie> chodzi o to, że po pierwsze ceny nowych części zniechęcają a po drugie akurat u mnie nie ma człowieka który mógłby to w miare rozsądnie ustawić.

no i o wyglądzie pod maską już nie wspomnę <cicho>


Spoko, u mnie akurat ze strojeniem nie ma problemu. Mamy takiego magika po którym poprawiać nie trzeba. A co do części to zależy co będzie trzeba wymienić. Ojciec mnie uczulał, żeby np sprawdzić stan reduktora jak przebieg będzie dobiegać 100kkm bo wtedy jest jeszcze spora szansa na regenerację. Robiliśmy to 2 razy przy SQ 56, sporo czyszczeniea, no i trzeba pamiętać, żeby wszystko poskładać tak jak było i żeby żadna membrana się nie ostała:) Pracy było z tym trochę ale cenowo to nie wiem czy nawet 100 zł wtedy na to wydaliśmy.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-09-10, 17:10   

w cegle raczej nie zrobisz bo się utlenia aleminium
w reduktorze brc
 
 
Adrenalin8 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-14, 19:02   

chyba amelinum:D jak przyjdzie czas to się zobaczy
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-14, 19:39   

STAG 300 a jak :P Tydzien temu wymienialem butle i w środku czysto. Mamy dobre paliwo LPG. Ja dwa razy Tomasetto Artic Super i czasami pod górkę na kickdown wywali na PB. Ale żadko. Może dlatego że wielozawór w butli na węzyk 6 i przejście na 8...żal
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-09-14, 20:38   

Raczej wina reduktora...
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-09-14, 20:50   

6mm też nie nakarmi 300-konnej V8 ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.