Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-09-04, 12:21
|
|
|
Ja mam dwa fazy lotnej Ultra 360 i po 10tys nie puszczają mazutu.
Na wielkość filtru fazy ciekłej się wkurzyłem i wsyawiłem OMVL Valtek typ 07 ale maggiorato - on ma wkład ze 2-3 x większy jak zwykły. Do tego też można wsadzić magnesiki. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2017-09-04, 16:38
|
|
|
Ja tez mam dwa alex ultra na fazie lotnej te 360 - rewelacyjne filtry odstojnikowe - zdecydowanie je polecam. Na innych filtrach węże fazy lotnej robiły się bure od wewnętrznej strony. Na tych jest super czysto.
Ja mam największy problem z filtrem fazy cieklej. To wlasnie on zawala mi się tym "piaskiem" metalowym tak szybko, ze zimą to muszę je cholera nawet co 4-5k km wymieniac bo przy takiej prężności par jaka zimą jest to mi kurde ciśnienie na reduktorze leci przy zawalonym tym filtre i zaczynają się spadki powodujące przewalenie w benzynę. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-04, 18:12
|
|
|
Wojtek, mozesz prosze cyknąć fotke jak i gdzie te filtry FF masz u siebie zamontowane? Ciekaw jestem jakie to duze jest i czy dam rade upachć u siebie, bo ciekawa sprawa ten filtr alex ultra 360.
Obecnie mam KME z wkladami wymiennymi z wlokna szkalego + dodatkowo przed samymi listwami po jednym uniwesalnym Mimo tych 4 filtrow FF cisnienie jslest stale i przy pelnym bucie nie przerywa . |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-09-04, 18:12
|
|
|
U siebie wymieniam co 30 - 40k km i wyrzucam praktycznie czyste filtry do kosza (KME - włókno szklane).
A instalację można sobie w linku "LPG" z podpisu obejrzeć |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-09-04, 22:52
|
|
|
Pół roku tankowałem na jednej stacji aż do wymiany filtrów. Opiłki to jedna sprawa a druga to kwaśny olej w odstojniku. Jak go wlałem do popiołu to aż się zapienił. Nie pamiętam abym wcześniej miał taką przygodę. I dziwić się, że czasem wtryski padają szybko. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Adrenalin8
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-09-05, 21:04
|
|
|
CINEK napisał/a: | Adrenalin8 napisał/a: | Co wg Ciebie wołą o pomstę?:) |
To co zrobili Ci pod maską:
*walające sie przewody na obudowach, zamiast ładnie wszystko z tylu schować i bokiem puścić, ale po co sobie robote robić
* gorna obudowa silnika wycieta nozem kuchennym w dodatku tępym.
Jak juz wspomnialem brc jest trudne do ladnego montazu i sie nie chce "miszczom" tego układać.
Ale ogolnie technicznie rzecz biorac jest ok. Jak zacznie Ci sie psuc to wywal i kupuj to co wiekszosc z nas ma |
Jak kupowałem auto to obudowa i tak nie była w najlepszym stanie (była pęknięta), więc to jest ten kompromis o którym pisze "Pepi". I faktycznie te listwy z wtryskami są trudne do "ładnego montażu" ale odpukać wszystko działa bez zarzutu. A BRC poszło bo kiedyś ojciec miał jeszcze w starym Carnivalu SQ 56 od BRC i przejechał blisko 150 kkm do momentu regeneracji reduktora i wymiany wtrysków. A auto jeździ na tej instlace do dziś. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-05, 21:31
|
|
|
ależ ja nie mówie że BRC jest beee, bo sam na niej przelatałem chyba 3 lata a poprzedni właściciel z 5 chodzi o to, że po pierwsze ceny nowych części zniechęcają a po drugie akurat u mnie nie ma człowieka który mógłby to w miare rozsądnie ustawić.
no i o wyglądzie pod maską już nie wspomnę |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-09-05, 21:47
|
|
|
brc to tylko dobre i trwałe wtryski i tyle dobrego |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2017-09-08, 06:16
|
|
|
Marcin cykne ci fote jak wroce z urlopu. Dwa alexy mieszcza sie elegancko pod oslona z diesla na lewej podluznicy kolo reduktora. Zeby to sie kupy trzymalo musialem tylko kolanka obrotowe od KME zakupic. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Adrenalin8
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-09-10, 17:08
|
|
|
CINEK napisał/a: | ależ ja nie mówie że BRC jest beee, bo sam na niej przelatałem chyba 3 lata a poprzedni właściciel z 5 chodzi o to, że po pierwsze ceny nowych części zniechęcają a po drugie akurat u mnie nie ma człowieka który mógłby to w miare rozsądnie ustawić.
no i o wyglądzie pod maską już nie wspomnę |
Spoko, u mnie akurat ze strojeniem nie ma problemu. Mamy takiego magika po którym poprawiać nie trzeba. A co do części to zależy co będzie trzeba wymienić. Ojciec mnie uczulał, żeby np sprawdzić stan reduktora jak przebieg będzie dobiegać 100kkm bo wtedy jest jeszcze spora szansa na regenerację. Robiliśmy to 2 razy przy SQ 56, sporo czyszczeniea, no i trzeba pamiętać, żeby wszystko poskładać tak jak było i żeby żadna membrana się nie ostała:) Pracy było z tym trochę ale cenowo to nie wiem czy nawet 100 zł wtedy na to wydaliśmy. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-09-10, 17:10
|
|
|
w cegle raczej nie zrobisz bo się utlenia aleminium
w reduktorze brc |
|
|
|
|
Adrenalin8
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-09-14, 19:02
|
|
|
chyba amelinum:D jak przyjdzie czas to się zobaczy |
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-09-14, 19:39
|
|
|
STAG 300 a jak Tydzien temu wymienialem butle i w środku czysto. Mamy dobre paliwo LPG. Ja dwa razy Tomasetto Artic Super i czasami pod górkę na kickdown wywali na PB. Ale żadko. Może dlatego że wielozawór w butli na węzyk 6 i przejście na 8...żal |
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-09-14, 20:50
|
|
|
6mm też nie nakarmi 300-konnej V8 |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|