Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jaką macie instalacje LPG u siebie?  
Autor Wiadomość
Adrenalin8 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-08-31, 21:22   [D2 ALL ] Jaką macie instalacje LPG u siebie?

Witam, chciałem się zorientować w temacie jaka instalacja LPG najczęściej jest zakładana w A8? U mnie siedzi taka jak na zdjęciach poniżej BRC P&D, z kolei u mojego szwagra składak na bazie starego Staga. A jak to wygląda u Was?






20170530_175924.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 101,05 KB

20170530_175946.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 149,76 KB

20170530_175955.jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 241,93 KB

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-09-01, 14:41   

http://www.a8team.pl/d3-0...o-d3-vt4196.htm

np
temat dość podobny jest tego dość sporo na forum
 
 
Ertoreto 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1600
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Ernest
Jeżdzę: A3
Dołączył: 01 Wrz 2017
Posty: 2
Skąd: Opole
Wysłany: 2017-09-01, 16:46   

Jak Ci się ta instalacja sprawdza? Po zdjęciach widzę, że chyba dobrze jest zamontowana? Pytam, bo niebawem planuję gazować moją A3 i szukam coś ciekawego..
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-09-01, 20:40   

temat rzeka
każda dobrze dobrana i dobrze zamontowana będzie działała poprawnie z każdym autem .
Panowie tutaj nie chodzi o podzespoły tylko o człeka które te podzespoły zamontuje .
Nie mylić z kowalem .
:]
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-02, 09:42   

pepi napisał/a:
Panowie tutaj nie chodzi o podzespoły tylko o człeka które te podzespoły zamontuje .


ja bym jeszcze dodał .... który będzie w umiał w ogóle taka instalkę serwisować, ustawić.

dla mnie kolego Adrenalin8, to co jest na ostatnim zdjęciu odwalone przez gazownika który Ci to montował, woła o pomstę do nieba <bezradny>

Ja miałem u siebie BRC...optycznie jest to najgorsza instalacja do zamontowania tak aby jakoś wyglądało a tym "kowalom - rzeźbiarzom" się po prostu nie chce tego ładnie montować.

BRC na początku :




BRC po mich modach:





BRC jest dobrą instalką do momentu kiedy zacznie się psuć. Części drogie, mało osób które potrafią ją dobrze V8 zestroić. W końcu padło na cos "normlanego" :D

Obecnie : Zenit pro obd - barracuda pojedynczo - KME Twin






instalacja łatwa, proste i przyjazna pod każdym względem.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2017-09-03, 06:41   

Pepi podsumował wszystko najlepiej z jednym malutkim ale. Komponenty jeszcze trzeba wiedziec jakie dobrac. Bo nawet najlepszy na swiecie monter jak złoży instalację na czerwonych waldemarach i na goldzie (mowa o 4.2) to nie będzie to miało prawa działać.

Ja akurat jeżdżę na instalacji Alexa (polski producent) z wyjątkiem reduktora co oznacza:

1. Sterownik z okablowaniem włoskiego AEB (brandowany przez Alexa)
2. Wtrysk Alex Barracuda
3. Reduktor KME TWIN

Poswiecilem kilka tygodni zeby to zamontować ustawić i wyregulować porządnie. Na instalacji przejechalem w ciągu 2 lat juz prawie 70 tysięcy kilometrów. W tym czasie padła 1 barracuda. Nic poza tym się nie działo oprócz zawalonych filtrów gazowych mułem z tankowań (srednio po 6-7 tysiącach kilometrów)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-09-03, 10:56   

Bugalon napisał/a:
Nic poza tym się nie działo oprócz zawalonych filtrów gazowych mułem z tankowań (srednio po 6-7 tysiącach kilometrów)
to gdzie ty lejesz to paliwo? u mnie po 18 tysiacach filtry byly prawie jak nowe ( trzymam sie statoil / circle k)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-03, 11:34   

preston81 napisał/a:
Bugalon napisał/a:
Nic poza tym się nie działo oprócz zawalonych filtrów gazowych mułem z tankowań (srednio po 6-7 tysiącach kilometrów)
to gdzie ty lejesz to paliwo? u mnie po 18 tysiacach filtry byly prawie jak nowe ( trzymam sie statoil / circle k)


ja miałem tak samo zawalone jak tankowałem na orlenie. Po 5kkm filtry były czarne od jakieś mazi, jakby zgęstniały olej <boisie>

Teraz tylko statoil lub shell... już pomijając "czystość" gazu to auto zupełnie inaczej (o wiele lepiej) jeździ niż na gazie z orelnu...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-09-03, 12:19   

Tankuje tylko shell i to jeszcze na 2 stacjach, nie mam problemu z brudnym filtrem wymieniam co 10 - 11 tys .
 
 
Adrenalin8 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-03, 18:50   

CINEK, dzięki za odp i zdjęcia. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie dlatego proszę o opinię. Co wg Ciebie wołą o pomstę?:) ERTORTO Jeśli chodzi o użytkowanie to jak na razie nie ma źle, bo wszystko pracuje dobrze. Przejechane mam blisko 30 tys km na razie. Co do tematu z filtrami to na razie wymieniam średnio co 15 tys km, ale też trzymam się tylko Shella przy tankowaniu. Natomiast nawiązując do wypowiedzi PEPI wiadomo, że dużo zależy od montera, tylko ja nie mam żadnych problemów z instalacją, a szwagier już trochę się bujał ze strojeniem, a monter ten sam:)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-03, 21:29   

Adrenalin8 napisał/a:
Co wg Ciebie wołą o pomstę?:)


To co zrobili Ci pod maską:

*walające sie przewody na obudowach, zamiast ładnie wszystko z tylu schować i bokiem puścić, ale po co sobie robote robić <faktycznie>
* gorna obudowa silnika wycieta nozem kuchennym w dodatku tępym. <cicho>



Jak juz wspomnialem brc jest trudne do ladnego montazu i sie nie chce "miszczom" tego układać.

Ale ogolnie technicznie rzecz biorac jest ok. Jak zacznie Ci sie psuc to wywal i kupuj to co wiekszosc z nas ma ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-09-03, 21:58   

Do paliw w naszym kraju dziwi mnie jedno jedziecie po naszym orzełku
piszecie że tam jet ok paliwo tylko że tam też orzełek wozi lpg :]
tak na marginesie
życzą sobie aby cysterny były bez napisów tylko ...
Co do instalacji estetyka jest też ważna ale nie dajmy się zwariować niekiedy trzeba iść na spory kompromis tak jest w przypadku brc .
Ja tam w swoich autach nie ma kłopotu z lpg
tylko że ja jestem człowiekiem mało wymagającym .
Trafiają się trudne przypadki np z aut które robiłem to lanos 1,6 16v
i signum 2,0 t te auta żyją swoim życiem .
Auta gazuje się dość łatwo które mają dość wysokie czasy wtedy to na byle czym pojedzie nawet na tych czerwonych .
Nasze v8 jest dość proste do zagazowania
ważne tylko jest aby dać dobry reduktor który utrzymuje ciśnienie i za bardzo nie spartolić wkrętek komp sterujący to już według uznania kto co lubi .
Obecnie na rynku to się wszystko dość wyrównało różnica jest tylko w cenie
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-09-04, 08:48   

Problem w tym, że stacje biorą gaz od innych dostawców, nie koniecznie od firm brandowanych stacją.

I dlatego czasami się tworzą sprzeczne opinie, że na orlenie czy innej stacji jest kiepski gaz.

Wybór dostawcy jest pozostawiony właścicielowi bądź ajentowi (zależnie od tego kto rządzi ;P )

Tankując na olrenie czy shellu nie masz pewności skąd ten gaz pochodzi.

U mnie jest jedyny statoil i miał najlepszy gaz mieście, ale z czasem zmienił dostawcę i już jest kicha .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-09-04, 09:53   

nie jest tak jak piszesz
ale to nie temat o tym :] to że leje się do baku byle co i nie znasz chwili ani godziny to fakt bo ogólnie jest słabo bo obecna norma na lpg jest poniżej ...
Co do filtrów i ich zmiany
normalne auto 4 cylindrowe spala 10 l a nasz potwory 15 a filtry te same ...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-04, 11:44   

pepi napisał/a:
Co do filtrów i ich zmiany

normalne auto 4 cylindrowe spala 10 l a nasz potwory 15 a filtry te same ...


dlatego zaleca się (nie co jest napisane na stronie czy instrukcji) wymianę filtra w zależności od ilości przepływu gazu. Kiedyś to wyliczałem to mi wyszło żeby wymieniać filtry co ok. 6kkm... ale to jak miałem brc gdzie jeden wtrysk kosztuje ponad 200zł.

Przy barracudach za 70zł wymieniam co ok/ 10kkm
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.