Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-10-10, 08:14
|
|
|
Nie wiem czy rts jest dostępny w IC . |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-10, 08:22
|
|
|
nie ma, mój mechanik mi załatwiał po innych hurtowniach |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-10-10, 09:17
|
|
|
Tak Martin, po 170 zł
Zdecyduję się na moog'a albo meyle HD w IC są dostępne. Na razie ałosiem stoi u mechanika i czekam na diagnozę. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-10, 12:07
|
|
|
aż patrzyłem bo firma jest mi znana jak zobaczyłem po logo
w moim innym bolidzie je mam i jeden padł po roku |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-10, 12:26
|
|
|
w każdej produkcji trafia się wadliwa partia. Najpewniej jest brać lmfo albo trw.
mi np.. końcówki meyle hd po 3 miesiącach padły
no i odwieczne pytanie, czy wymieniać pojedynczo czy najlepiej poczekać i komplet wymienić... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-10, 12:33
|
|
|
Sa dwie szkoły ja tam mieniam co padnie. Przynajmniej zawiecha sie nie zapieka |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-10, 12:33
|
|
|
Apophis napisał/a: | Przynajmniej zawiecha sie nie zapieka |
to się smaruje Panie tylko genialni konstruktorzy Audi nie smarują |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-10, 12:34
|
|
|
Taaa se smaruj i jeździj 10lat to ci wiele to da |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-10, 12:37
|
|
|
co Ty gadasz, ja zawsze przy okazji wymiany czegoś tam, np. amorków whatever, jak tylko mam odsłonięte to smaru nie żałuje..0,5h więcej roboty ale się nie martwisz że zwrotnica do wymiany będzie
poza tym kto w pl 10 lat na jednym zawieszeniu lata?? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-10, 12:54
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | meyle hd po 3 miesiącach padły | -pocieszaj mnie kupiłem cały zestaw tego będziemy się użerać niby jest te 4 lata |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-10, 13:45
|
|
|
Haaa pepi, ja sam w szoku byłem a dolne proste po roku maja już popękane tuleju wokół tego metalowego wejścia na śrube
ale są twarde... zakładane jak należy, dlatego mówię że zależy jak trafisz.
najgorsze przy reklamacji to to, że musisz nowe kupić aby móc jeździć, chyba że możesz sobie pozwolić aby auto stało 2-3 tyg. zamin uznają |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-10-10, 14:01
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Haaa pepi, ja sam w szoku byłem a dolne proste po roku maja już popękane tuleju wokół tego metalowego wejścia na śrube |
O, to widzę, że nie jestem sam. Po 30tys. km popękana guma tulei na dolnych prostych i górnych przednich, a parę tys. km wcześniej pękła osłona sworznia na prawym bananie. I gdzie tu to HD? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-10, 14:03
|
|
|
gtfan napisał/a: | I gdzie tu to HD? |
no dokładnie...dlatego teraz chyba w rts pójdę bo po 3 latach i prawie 60kkm praktycznie 0 zużycia bananów |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2016-10-10, 20:28
|
|
|
Panowie, nie oszukujmy się , który wahacz wytrzyma na naszych pięknych drogach |
|
|
|
|
|