Autor |
Wiadomość |
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2012-01-23, 10:49
|
|
|
U siebie mam założony komplet RACERów ( tylko górne przednie mam KAGERY - robi je Moog) Dobijam do 40 tysięcy na tym zestawie i musiałem tylko wymienić ostatnio górny przedni a tak to spokój, cisza Racer to chińczyk robiony dla Foty.Kolega założył także komplecik Racerów i także ponad 30 tys km i spokój. Wcześniej miałem u siebie Febi i juz po 30tyś zaczeło cos pukać... A wahacze nie mają u mnie lekko (gwintowane zawieszenie ) |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
|
|
|
lookier
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 4,2 Quattro
Wiek: 45 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-26, 13:48
|
|
|
Panowie, potrzebuję pilnej porady, bo będę kupował wahacze. Które i ile wahaczy jest tych samych co w A6, a które są inne. A może wszystkie są inne? Podpowiedzcie też jak wygląda sprawa końcówek i łączników. Ile osób tyle opinii. Zbaraniałem już normalnie... |
_________________ Pozdrawiam,
L. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
lookier
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 4,2 Quattro
Wiek: 45 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-26, 18:03
|
|
|
mdamian napisał/a: | górne 2 są inne |
Dwa z czterech, czy górne dwa - przedni i tylny? Jak jest z łącznikami? |
_________________ Pozdrawiam,
L. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-26, 21:59
|
|
|
lookier, tylko przednie górne są inne,poza tym wszystko jest identyczne. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
lookier
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 4,2 Quattro
Wiek: 45 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 27 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-26, 22:29
|
|
|
Super. Dzięki Panowie. Właśnie o to mi chodziło.
[ Dodano: 2012-01-28, 08:18 ]
Ok, wczoraj założyłem cały komplet Febi. Kupowałem w InterCarsie, więc powinny być oryginalne (pewnie też chińskie, ale z tej odpowiedniej fabryki ;-) ). No zobaczymy jak długo wytrzymają w Warszawie. Dam znać jak zaczną się odzywać bo póki co jest zupełna cisza. |
_________________ Pozdrawiam,
L. |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2012-03-22, 12:22
|
|
|
ile może wytrzymać komplet lemfordera, ile zrobiliście km na nich, bo u mnie szykuje się wymiana, teraz mam meyle puka górny wytrzymał 36 tyś km cena tego zestawu 800 zł |
|
|
|
|
długi
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 43 Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-03-22, 16:38
|
|
|
Ja mam orginalny lemfonder i przejechane na nim 40 tys , jest OK :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
A8rider
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2012-09-20, 11:42
|
|
|
tomi26 napisał/a: | lookier, tylko przednie górne są inne,poza tym wszystko jest identyczne. |
Witam. Czy tyczy się to także do aut po liftingu? Proszę o odp. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5073 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2012-09-20, 15:12
|
|
|
Tak. Biorac zestawy zamiennikow (a4/a6/a8/passat/superb etc) roznica jest jak pisal tomi |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-09-20, 16:45
|
|
|
A8rider napisał/a: | Witam. Czy tyczy się to także do aut po liftingu? Proszę o odp. |
dice111 napisał/a: | Tak. Biorac zestawy zamiennikow (a4/a6/a8/passat/superb etc) roznica jest jak pisal tomi |
Nie do końca tak jest, zwróć uwagę że w wersjach poliftowych występowały wahacze np. banany dolne które miały końcówkę sworznia grubą, ja teraz tak mam, a przed liftem wszystko brałem od kolegi co handluje cześciami do A4 oprócz tego jednego górnego rzecz jasna.
Tak że przy poliftowych trzeba najpierw sprawdzić rodzaj końcówki sworznia.
temat był poruszany na forum. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5073 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2012-09-21, 02:43
|
|
|
Tak bylo i przed FL jesli chodzilo np. o TDI |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-09-21, 07:29
|
|
|
A wiadomo w jakim celu?? Trochę mi to nie po nosie, bo nie mam już dostępu do tanich wahaczy |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|