Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 46 Dołączył: 06 Maj 2017 Posty: 14 Skąd: Puławy
Wysłany: 2017-08-15, 20:16
Ja z tym problemem borykałem się w maju. Poczyściłem to złączenie, zabezpieczyłem i hulałem do dziś Problem się odnowił mimo że nie zaśniedziały styki.
Podłączyłem kompa i wyskoczył mi błąd 18010 Napięcie sterowania silnika 30 za niskie.
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-08-15, 21:02
Podstawa to dobrze zdiagnozować ładowanie oraz kondycję akumulatora.
Krótkie odcinki i częste odpalanie auta powoduje, że aku jest nie w pełni naładowany.
Nawet podczas rozruchu jeśli spadnie napięcie po niżej pewnej wartości, komp odnotuje to jako za niskie napięcie na terminalu 30.
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum