Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-01, 19:29
|
|
|
swiezak1111 napisał/a: | Ktoś? |
Musisz uporządkować napięcia na czujnikach, sprawdzić połączenia. Jeśli nie pomoże zrób to co w tym temacie: http://www.a8team.pl/d2-a...075-vt11398.htm . Różnica między 1 a 2 czujnikiem nie może być większa jak 0,6V, a procedura adaptacji podana została tutaj (w tym temacie jest jeszcze namiar na nowe czujniki poziomowania z bmw) http://www.a8team.pl/d2-0...-fl-vt11555.htm .
RossTech podaje:
Możliwe przyczyny
Instalacja elektr./ Wtyczki "z" i "do" czujnika poziomowania
Czujnik poziomowania
Możliwe rozwiązania:
Sprawdzenie inst. elekt. / Sprawdzenie wtyczek, kostek (połączeń) "z" i "do" czujnika poziomowania
Sprawdzenie czujnika poziomowania. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-05-02, 09:48
|
|
|
Dla mnie elektryka to czarna magia. ;( |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
Damian921221 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-03, 08:25
|
|
|
No my kolego za Ciebie tego nie zrobimy...
Odepnij wtyczki przy czujnikach i zobacz czy nie ma syfu, z psikaj jakimś kontaktem albo chociaż odrdzewiaczem, może pomoże. |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-05-03, 16:24
|
|
|
Musisz podpiac kompa i w blokach pomiarowych czujnikow odczytac wartosci .
Podniesc kolejno kola PL TL zdiac ramie z czujnika i nim ruszac w kilka pozycji za kazdym razem patrzac na wskazania z tabeli.
Jak sie nie zmienia to mozesz byc mocno pewny tego ze czujnik to smietnik.
Odpiety czujnik pokazuje 0 V .
Przerabialem temat.U mnie padniete oba czujniki.Rozebralem go bo nic mi nie szkodzilo i okazalo sie ze sa bardzo kiepskiej konstrukcji Z czasem wilgoc przez oske sie dostaje do wnetrza elektroniki Reszte mozesz sobie sam dopowiedziec.Zakupilem 2 czujniki z BMW ktore maja po 5 lat a nie po 16.Oba sprawne. |
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-02-04, 12:26
|
|
|
Witam.
U mnie dziś też wyskoczył błąd poziomowania świateł.
Może ktoś mi elementarnie rozpisać jak VAGiem sprawdzić ten błąd? W które bloki zajrzeć etc?
Wrócę z pracy i od razu się tym zajmę - będzie wiadomo czego i gdzie szukać. |
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-02-04, 16:02
|
|
|
Ok doszedłem sam jak to ogarnąć.
Wyskoczyło lewe przednie koło. Polecacie sprawdzić łączenia kabli? Czy od razu kupować nowy czujnik i nie patrzeć nawet.
|
|
|
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-02-04, 20:13
|
|
|
Jasne że sprawdzić, z tym już nie będzie przecież problemu. |
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-02-05, 16:51
|
|
|
Kabelki całe, wtyczka przeczyszczona. Błąd pozostaje dalej.
Czyli kupuję nowy czujnik?
Tak to u mnie wygląda:
Panowie podpowiedzcie proszę co mam kupić !!
PS. Przy okazji nakryłem inną usterkę. Pęknięta osłona przegubu. |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-02-05, 17:07
|
|
|
wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jakie wartości pokazuje przedni i tylni czujnik |
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-02-05, 17:10
|
|
|
puzzel1, a mógłbyś mi napisać po kolei, które opcje wybrać w Vag Com by to sprawdzić? I jakie powinny być wartości docelowe?
EDIT:
Cytat: | 55-Xenon range --> 08-Measurements Blocks --> grupa 002 --> pierwsze dwie wartości to napięcia na czujnikach /różnica między nimi nie może być większa jak 0,6V/. Teraz obserwując te napięcia podnosisz na lewarku koło przy którym jest czujnik, a później drugie koło. W miarę podnoszenia wartości tych napięć powinny się zmieniać w miare płynnie. Jeżeli nie zmienia się to uwalony czujnik. |
W ten sposób? |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-02-05, 18:17
|
|
|
Dokladnie tak.
Jesli masz oryginalne czujniki tzn maja tyle lat ile auto to niewiele z nich w srodku pozostalo.Woda sie dostalo po osce i koniec.Te z BMW pasuje bezblednie i sa o wiiieleee mlodsze.Czasem i Same kable potrafia byc ubite-jednak i tak warto kupic te z bmw i nawet bez zakladania a samym podpieciem i VAG sprawdzic sprawnosc systemu |
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-02-05, 21:09
|
|
|
SenatorS8, a te co podałem w linkach z allegro są dobre? |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-02-06, 11:32
|
|
|
Tak nadaja sie |
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-02-07, 15:48
|
|
|
Zrobiłem pomiary.
podnosząc auto zmienia się tylko wartość w drugim okienku. W pierwszym cały czas taka sama.
Czyli 100% uszkodzony czujnik. Ok kupuje wymieniam i po sprawie. Dzięki wielkie za pomoc. |
|
|
|
|
|