Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Nie działa poziomowanie xenonów  
Autor Wiadomość
daniello 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-13, 02:28   [D2 ALL ] Nie działa poziomowanie xenonów

Witam, jak w temacie, kostki były psikane przy czujnikach na wachaczach preparatem na ich czyszczenie ale to nie pomogło więc się pytam czy ktoś kiedyś próbował to naprawić i czy jest do tego jakiś schemat?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-02-13, 05:55   

http://www.a8team.pl/d2-9...onow-vt2269.htm , http://www.a8team.pl/d2-f...wiatel-vt61.htm , http://www.a8team.pl/d2-f...blad-vt5325.htm .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-13, 10:54   

ale co Ci nie działa konkretnie?

Podłączałeś pod VAG, sprawdziłeś błędy?
Od tego zacznij, podłączenie pod kompa, sprawdzenie na blokach czy czujniki działają.
_________________

 
 
daniello 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-13, 12:58   

774-- ------- Level Control System Sensor - Left Rear -G76
Open or Short to Ground
776-- ------- Level Control System Sensor - Left Front -G78
Open or Short to Ground

to mi wyskoczyło na vagu, cięgienka się ruszają nie są zastałe i wtyczki tak jak pisałem podpięte, wyczyszczone i błąd nadal jest.
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-13, 13:49   

po usunieciu odrazu Ci wskakują te błędy spowrotem?

wejdz w bloki pomiarowe, bodajże grupa 2 i tam masz napięcia wskazane, jakie jest na przednim, a jakie na tylnym.
powinny być ~2V(+/- 0.5V) i podczas ruszania autem powinny się zmieniać.

Prawdopodobnie masz czujniki do wymiany.
_________________

 
 
daniello 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-13, 14:10   

Nie kasowałem jeszcze tych błędów a teraz nie mam jak sprawdzić bo auto u mechanika stoi. Będę miał dziś przedni czujnik więc podjadę do kumpla elektronika i zobaczymy co i jak.
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-04-28, 17:37   

i co było przyczyną daniello? bo raczej mało prawdopodobne żeby padły 2 czujniki naraz . ja mam to samo teraz bład przedniego i błąd tylniego jednocześnie.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-04-28, 20:15   

a moze steerownik siedzi i dlatego wywala od razu babola dwóch czujnikow.

moze to foto pomoze

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-04-29, 15:22   

Na przednim pokazuje mi napięcie 0.66 wolt a na tylnim pokazuje około 4.2 wolt. czy to jest odpowiednie napięcie ? jak to najlepiej sprawdzić co jest przyczyną tych błędów. Dodam ,że na tylnim kole wywala błąd sporadyczny i po wykasowaniu błędów odrazu nie wracaja tylko po jakimś czasie.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-04-29, 16:17   

Napięcie najlepiej sprawdzić vagiem, nie może się ono różnić więcej jak 0.6V pomiędzy oboma czujnikami do kodowania. U ciebie na tylnym jest już na skraju wszystkiego. Najlepiej podaj kody błędów i kodowanie samo poziomowania.

U mnie jest z przodu 2,48V a z tyłu 2,93V i wszystko działa jak trzeba.
_________________
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-04-29, 17:44   

774 Czujnik poziomu pojazdu tylny Lewy-76
zwarcie do plusa
776 Czujnik poziomu pojazdu przód Lewy-G78
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

i tak jak pisałem przód około 0,7 wolt a tył około 4.2 wolt.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-29, 18:59   

po podlaczeniu do vag, na blokach pomiarowych, jak ruszasz autem napiecia sie te zmienają ?
_________________

 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-04-29, 20:10   

zmienia się tył znacznie z wartości 4.20 na 4.00 4.30 itp. a przód prawie wcale jak jest na przodzie 0,66 to czasami skoczy na 0,65 . ale jak zdjąłem czujnik z przodu i wisiał sobie to zmieniło się napięcie na 0,52. Więc coś tam się zmienia. A teraz jak skasowałem błedy i jeżdzę już około godziny i nie ma błedu świateł chociaż poziomowanie dalej nie działa.
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-05-01, 03:27   

ktoś?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
Damian921221
[Usunięty]

Wysłany: 2014-05-01, 07:24   

Ja bym szukał po kablach bo masz zwarcie do plusa, gdyby był błąd, że przerwa albo zwarcie to wtedy by były uwalone czujniki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.