Autor |
Wiadomość |
daniello
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-13, 02:28 [D2 ALL ] Nie działa poziomowanie xenonów
|
|
|
Witam, jak w temacie, kostki były psikane przy czujnikach na wachaczach preparatem na ich czyszczenie ale to nie pomogło więc się pytam czy ktoś kiedyś próbował to naprawić i czy jest do tego jakiś schemat? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-13, 10:54
|
|
|
ale co Ci nie działa konkretnie?
Podłączałeś pod VAG, sprawdziłeś błędy?
Od tego zacznij, podłączenie pod kompa, sprawdzenie na blokach czy czujniki działają. |
_________________
|
|
|
|
|
daniello
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-13, 12:58
|
|
|
774-- ------- Level Control System Sensor - Left Rear -G76
Open or Short to Ground
776-- ------- Level Control System Sensor - Left Front -G78
Open or Short to Ground
to mi wyskoczyło na vagu, cięgienka się ruszają nie są zastałe i wtyczki tak jak pisałem podpięte, wyczyszczone i błąd nadal jest. |
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-13, 13:49
|
|
|
po usunieciu odrazu Ci wskakują te błędy spowrotem?
wejdz w bloki pomiarowe, bodajże grupa 2 i tam masz napięcia wskazane, jakie jest na przednim, a jakie na tylnym.
powinny być ~2V(+/- 0.5V) i podczas ruszania autem powinny się zmieniać.
Prawdopodobnie masz czujniki do wymiany. |
_________________
|
|
|
|
|
daniello
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-13, 14:10
|
|
|
Nie kasowałem jeszcze tych błędów a teraz nie mam jak sprawdzić bo auto u mechanika stoi. Będę miał dziś przedni czujnik więc podjadę do kumpla elektronika i zobaczymy co i jak. |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-04-28, 17:37
|
|
|
i co było przyczyną daniello? bo raczej mało prawdopodobne żeby padły 2 czujniki naraz . ja mam to samo teraz bład przedniego i błąd tylniego jednocześnie. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-04-28, 20:15
|
|
|
a moze steerownik siedzi i dlatego wywala od razu babola dwóch czujnikow.
moze to foto pomoze
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-04-29, 15:22
|
|
|
Na przednim pokazuje mi napięcie 0.66 wolt a na tylnim pokazuje około 4.2 wolt. czy to jest odpowiednie napięcie ? jak to najlepiej sprawdzić co jest przyczyną tych błędów. Dodam ,że na tylnim kole wywala błąd sporadyczny i po wykasowaniu błędów odrazu nie wracaja tylko po jakimś czasie. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-29, 16:17
|
|
|
Napięcie najlepiej sprawdzić vagiem, nie może się ono różnić więcej jak 0.6V pomiędzy oboma czujnikami do kodowania. U ciebie na tylnym jest już na skraju wszystkiego. Najlepiej podaj kody błędów i kodowanie samo poziomowania.
U mnie jest z przodu 2,48V a z tyłu 2,93V i wszystko działa jak trzeba. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-04-29, 17:44
|
|
|
774 Czujnik poziomu pojazdu tylny Lewy-76
zwarcie do plusa
776 Czujnik poziomu pojazdu przód Lewy-G78
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
i tak jak pisałem przód około 0,7 wolt a tył około 4.2 wolt. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-04-29, 18:59
|
|
|
po podlaczeniu do vag, na blokach pomiarowych, jak ruszasz autem napiecia sie te zmienają ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-04-29, 20:10
|
|
|
zmienia się tył znacznie z wartości 4.20 na 4.00 4.30 itp. a przód prawie wcale jak jest na przodzie 0,66 to czasami skoczy na 0,65 . ale jak zdjąłem czujnik z przodu i wisiał sobie to zmieniło się napięcie na 0,52. Więc coś tam się zmienia. A teraz jak skasowałem błedy i jeżdzę już około godziny i nie ma błedu świateł chociaż poziomowanie dalej nie działa. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-05-01, 03:27
|
|
|
ktoś? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
Damian921221 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-01, 07:24
|
|
|
Ja bym szukał po kablach bo masz zwarcie do plusa, gdyby był błąd, że przerwa albo zwarcie to wtedy by były uwalone czujniki. |
|
|
|
|
|