Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Nie pali na trzeci cylinder już nie wiem co mam  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-05-30, 09:16   

Na włączonym silniku pracującym na LPG zakręcić butlę i poczekać aż samoczynnie przełączy się na PB.
Jak już będzie na PB pokasować błędy w sterowniku silnika, nawet jak ich nie będzie.
Nie odkręcając zaworu na butli LPG pojeździć na PB kilka dni.
Obserwować pracę silnika na samym PB.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Truten 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 51
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-06-01, 00:20   

Chłopaki tak zrobiłem, zakręciłem zawór i kilka dni jeździłem tylko na benzynie. Bez znaczących zmian więc wróciłem po kilku dniach do lpg. Byłem podłączyć auto pod komputer u lokalnego fachmana, no i właśnie komp nie pokazuje błędów. Z tego co jeszcze dowiedziałem się od poprzedniego właściciela to wcześniej komputer pokazywał błąd czujnika spalania stukowego ale to już było wymienione i dostałem na to fakturę przy zakupie auta więc to wykluczam na 99%.
Dodatkowo zaobserwowałem, że jak jadę z jednostajną prędkością, tak 80-90 km/h i trzymam nogę na gazie tylko tyle by prędkość nie spadała, da się odczuć takie jakby szarpnięcia, nie są one miarowe i nie powtarzają się cyklicznie ale dają się wyczuć.

[ Dodano: 2017-06-21, 22:07 ]
Trochę minęło od ostatniego posta ale problem w międzyczasie rozwiązany, <chura> winowajcą był jednak moduł zapłonowy "made in Brazil" który już raz wymieniałem i padł (a Audi mam od marca tego roku, także za długo nie pochodził) także generalnie nie polecam tych zamienników <fujarka> Nie wiem, może to tylko ja miałem takiego pecha do tych modułów. Do tych objawów o których wcześniej pisałem doszedł permanentny zapach nieprzepalonej benzyny oraz strzelanie w wydech - w sumie te dwa objawy mnie naprowadziły. Aha i jeszcze wolne schodzenie z obrotów i falowanie obrotów. Po zmianie na moduł marki Beru wszystkie objawy ustąpiły jak ręką odjął, jakby inne auto i inny silnik <muzyka> . Aż się sam zdziwiłem.

Wcześniej jeszcze zanim wymieniłem moduł, rozciąłem obudowę tego modułu brazylijskiego i próbowałem przelutować styki ale z marnym skutkiem.
Może komuś się to przyda.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.