|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-30, 09:16
|
|
|
Na włączonym silniku pracującym na LPG zakręcić butlę i poczekać aż samoczynnie przełączy się na PB.
Jak już będzie na PB pokasować błędy w sterowniku silnika, nawet jak ich nie będzie.
Nie odkręcając zaworu na butli LPG pojeździć na PB kilka dni.
Obserwować pracę silnika na samym PB. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Truten
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 51 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2017-06-01, 00:20
|
|
|
Chłopaki tak zrobiłem, zakręciłem zawór i kilka dni jeździłem tylko na benzynie. Bez znaczących zmian więc wróciłem po kilku dniach do lpg. Byłem podłączyć auto pod komputer u lokalnego fachmana, no i właśnie komp nie pokazuje błędów. Z tego co jeszcze dowiedziałem się od poprzedniego właściciela to wcześniej komputer pokazywał błąd czujnika spalania stukowego ale to już było wymienione i dostałem na to fakturę przy zakupie auta więc to wykluczam na 99%.
Dodatkowo zaobserwowałem, że jak jadę z jednostajną prędkością, tak 80-90 km/h i trzymam nogę na gazie tylko tyle by prędkość nie spadała, da się odczuć takie jakby szarpnięcia, nie są one miarowe i nie powtarzają się cyklicznie ale dają się wyczuć.
[ Dodano: 2017-06-21, 22:07 ]
Trochę minęło od ostatniego posta ale problem w międzyczasie rozwiązany, winowajcą był jednak moduł zapłonowy "made in Brazil" który już raz wymieniałem i padł (a Audi mam od marca tego roku, także za długo nie pochodził) także generalnie nie polecam tych zamienników Nie wiem, może to tylko ja miałem takiego pecha do tych modułów. Do tych objawów o których wcześniej pisałem doszedł permanentny zapach nieprzepalonej benzyny oraz strzelanie w wydech - w sumie te dwa objawy mnie naprowadziły. Aha i jeszcze wolne schodzenie z obrotów i falowanie obrotów. Po zmianie na moduł marki Beru wszystkie objawy ustąpiły jak ręką odjął, jakby inne auto i inny silnik . Aż się sam zdziwiłem.
Wcześniej jeszcze zanim wymieniłem moduł, rozciąłem obudowę tego modułu brazylijskiego i próbowałem przelutować styki ale z marnym skutkiem.
Może komuś się to przyda. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |