Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Obniżanie przodu auta "talerzykami"  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-11-13, 20:12   

Maciej i brak czasu <hihiwiesz> :D ok ok <okok> pokaż bo jestem ciekaw tej "transformacji" ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-11-14, 15:04   

porównanie
https://photos.app.goo.gl/9UUL9njTs4mUtk0s1
ostatnie 3 zdjecia na talerzykach , ale chyba widac roznice
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
HattoriHonza 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Iwo
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-03, 07:39   

Hej,
U mnie w S8 D2 po wymianie na zwykły zawias z przodu (cały komplet do A8, chciałem jednak odrobiny komfortu, bo na eskowym jest taczka i beton) przód jest wysoko jak u preston81 przed wymianą talerzyków. Ktoś może ma je jeszcze na sprzedaż? Bardzo mi na nich zależy, ponieważ wpakowałem kupę kasy, a auto wygląda jak odrzutowiec, koła mimo 18" wyglądają jak 16", a sam zawias działa do dupy, bo wszystko ustawione pod dziwacznymi kątami :/
Swoją drogą co to za kretynizm, wszystkie części (wahacze i zwrotnice) takie same jak w A8, a po założeniu zawiasu od A8 jest odrzutowiec...
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-04-03, 16:48   

Dlaczego kretynizm ? Patrząc po odległości koła od błotnika przód zawsze miał większą szparę. eSkowe zawieszenie było zarówno twardsze jak i niższe. Teraz na standardzie zbieznośc i tak powinieneś robić pod swoje zawieszenie (kąty ustawiasz z tyłu). Swoją drogą zastanawia mnie jak ustawiacie geometrie pod talerzyki ? Pod 1BM czy 1BE ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-04-03, 20:05   

HattoriHonza napisał/a:
Ktoś może ma je jeszcze na sprzedaż?
Mam jeszcze dwa komplety ;)
dice111 napisał/a:
Swoją drogą zastanawia mnie jak ustawiacie geometrie pod talerzyki ?
U siebie tylko zbieżność sprawdziłem, nie trzeba było nic poprawiać ...geometria się nie zmienia, poza oczywiście większym pochyleniem przednich kół <hihi>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-03, 20:43   

dice111 napisał/a:
Swoją drogą zastanawia mnie jak ustawiacie geometrie pod talerzyki ? Pod 1BM czy 1BE ?


ja mając komplet sprężyn od S8 oraz talerzyki ustawiałem pod 1BE
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2018-11-03, 10:04   

Mógłby, ktoś z kolegów, zmierzyć jaką macie odległość od środka koła do rantu nadkola przy założonych talerzykach obniżających? Albo odległość od opony (podajcie rozmiar) od rantu nadkola
Dzięki
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-11-04, 00:11   

sasquatch ...po lewej seria a po prawej z ów talerzykami

fahrwerk.jpg
Plik ściągnięto 84 raz(y) 83,36 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
sasquatch 

Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2018-11-08, 12:04   

Dzięki!
 
 
rogra 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 47
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 2019-04-07, 19:03   

gdzie dostane te talerzyki ???
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-04-07, 20:12   

rogra napisał/a:
gdzie dostane te talerzyki ???


pisz do danishow, https://www.a8team.pl/profiles/8469.htm ;)

mieszka w De więc załatwi Ci bez problemu.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
vader1913 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 11 Cze 2017
Posty: 2
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2019-11-24, 17:46   

danishow napisał/a:
...geometria się nie zmienia, poza oczywiście większym pochyleniem przednich kół <hihi>


Panowie a da się to pochylenie jakoś przywrócić trochę do pionu? Jakoś dolnym wahaczem wciągnąć koło w stronę sanek. Zauważyłem ,że trochę mi zaczyna ciąć opony z przodu.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-11-24, 19:36   

vader1913 napisał/a:
Panowie a da się to pochylenie jakoś przywrócić trochę do pionu? Jakoś dolnym wahaczem wciągnąć koło w stronę sanek. Zauważyłem ,że trochę mi zaczyna ciąć opony z przodu.

Nie ma takiej możliwości, na pewno nie fabrycznie.
Żeby to skorygować to należałoby zrobić sobie regulowane wahacze górne albo dopasować jakieś z innego modelu auta.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-11-25, 06:52   

albo jakiś luz albo geometria do poprawki albo ktoś kto ustawiał ustawił na zwykły zawias a ty masz obniżony
 
 
vader1913 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 11 Cze 2017
Posty: 2
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2019-11-25, 07:24   

Sprawdzę geometrię. Może to załatwi sprawę. Luzy raczej wykluczam. Auto było sprawdzane pod tym kątem jakiś miesiąc temu, a prawie cały czas stoi w garażu.
Ale fakt ,po założeniu talerzyków geometria niebyła sprawdzana.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.