Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3 Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-04-26, 15:04
daro72 napisał/a:
Z tego co pamiętam to po wymianie przepływki. Trzeba ją jakoś zaadoptować czy jakoś ustawić. W przeciwnym wypadku przepływomierz będzie wysyłał błędny sygnał do sterownika i mogą dziać się szopki. W sumie to właśnie z niej pochodzi sygnał jak bogata ma być mieszanka. Sterownik silnika zbiera dużo informacji z różnych czujników i wtedy właśnie mogą wyskakiwać różne błędy. Nie wiem jak to się robi ale było to gdzieś na forum. Musisz poszukać. Alę raczej na pewno przepływkę się jakoś adaptuję.
Kolego ja u siebie wymieniałem i żadnej adaptacji,skasowałem błedy i w drogę za dwa dni ponownie vagowanie ale czysto żadnych błędów.Myślę że problem jest gdzieś indziej.
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8 Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-06-26, 22:43
wyskoczył mi błąd: wartośc biegu jałowego przekroczona, wartość graniczna przekroczona/ wartość(parametr) do nauki. Czy podobnie brzmiący o co kaman? :-?
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2 Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-07-03, 11:50
w 2.8 ack mialem podobne bledy- 'wartośc biegu jałowego przekroczona' 'wartość graniczna przekroczona' i cos tam jeszcze, teraz nie pamietam wtedy mialem problem z trzymaniem odrotow i falowaniem, padnieta przepustnica po adaptacji problem ustepowal ,ale jak tylko na chwile ucieklo napiecie to od nowa musialem robic adaptacje przepustnicy, nie trzymala pamieci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum