Autor |
Wiadomość |
maestro
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2946
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Laguna 1 3.0 V6 24V
Dołączył: 14 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-15, 22:10
|
|
|
a od czego zależy czy są 4 biegi czy 5? jakiś rok graniczny czy od czego to zależy?
lampy przednie są zawsze takie same czy są różne?
s-line to tylko te chromy na zewnątrz? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-16, 05:17
|
|
|
maestro, w D2 nie było S-line. Albo zwykła albo eSa. Chromy były standardem na zewnątrz,
Lamp były 3 rodzaje, zwykłe na soczewicy, ksenon i bi Bi był wprowadzony w liftach oczywiście za dopłatą, więc nie jest częstym widokiem.
Co do skrzyni to jest chyba nie zależnie co do rocznika w preFL ale w większości przypadków w 4.2 wciskane były 5 choć i 4 też się zdarzają |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-16, 06:29
|
|
|
to że nie było to fakt
ale były takie dziwne zestawy z zawiasem twardym bardziej niż miały S
i ze środkiem jak od S
Nawet mam
szwagier ma s8 w manualu i moja A8 była sporo bardziej tłuczkiem niż jego
pytam się gdzie tu sens i logika ?
Praktycznie moja to chyba ma wszystko co S
i cieszy mnie fakt posiadania długich mostów bo to jest podstawa dobrego spalania
A znaczek s-line też ktoś przyczepił zamiast słatro |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-05-16, 07:23
|
|
|
ernesto napisał/a: | Co do skrzyni to jest chyba nie zależnie co do rocznika w preFL ale w większości przypadków w 4.2 wciskane były 5 choć i 4 też się zdarzają |
Do lipca 1996 była 4 biegowa, później już 5 |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-16, 10:11
|
|
|
Do roboty dojeżdżam 10km w jedną stronę i wychodzi mi 13l/100km Pb. Styl jazdy to tam gdzie sie da, raz dwa 100 i tempomat. Najwazniejsza jest sprawnosc sond i przeplywki. |
_________________
|
|
|
|
|
maestro
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2946
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Laguna 1 3.0 V6 24V
Dołączył: 14 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-16, 11:44
|
|
|
do pracy mam 5km więc to mocno nieekonomiczne ale w tej kwestii mam rozne wyjscia, rowerek a i mam sie z kim zabierac w razie czego.
najgorsze że jak wjade w korek w łodzi to mam od razu godzine w plecy a to bedzie bolało przy tankowaniu dziwne że ubezpieczalnie nie oferują ubezpieczenia szyb przy a8
o s-line chodziło mi że jest troche ogłoszeń z takim nazewnictwem a i chromy nie maja wszystkie, tzn nie w takiej samej ilosci, może podokładane ale jednak. kierownice rzadko są "zwykłe rodem z 80tki" ale są, częsciej te "eSkowe?" |
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
maestro
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2946
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Laguna 1 3.0 V6 24V
Dołączył: 14 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-16, 12:28
|
|
|
spalanie spalaniem, ale ciezko jest ocenic czy to i tamto za miesiac czy dwa nie padnie i nie wciągnie klocka, dwóch albo 5 |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-16, 17:04
|
|
|
Marecki napisał/a: | To tak jak z każdym autem tylko że przy A8 wychodzi ze 3 razy drożej. |
W d3 może i tak, ale w d2 <niewiem> że niby co tam finansowo 3krotnie odbiegającego od resztu starych dupowozów. Bo automat? w każdym innym samochodzie naprawy takich skrzyń są w tych samych granicach cenowych. Bez przesady... |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-05-16, 17:18
|
|
|
maestro napisał/a: | ) dziwne że ubezpieczalnie nie oferują ubezpieczenia szyb przy a8
) |
Ja mam w PZU ubezpieczone szyby |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
maestro
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2946
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Laguna 1 3.0 V6 24V
Dołączył: 14 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-16, 21:16
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Marecki napisał/a: | To tak jak z każdym autem tylko że przy A8 wychodzi ze 3 razy drożej. |
W d3 może i tak, ale w d2 <niewiem> że niby co tam finansowo 3krotnie odbiegającego od resztu starych dupowozów. Bo automat? w każdym innym samochodzie naprawy takich skrzyń są w tych samych granicach cenowych. Bez przesady... |
skrzynie trzeba kalkulować w każdym aucie z automatem, ale hamulce czy zawias chyba nie jest przystepny (krotność tego co do laguny na pewno ) |
|
|
|
|
|
|
|
maestro
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2946
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Laguna 1 3.0 V6 24V
Dołączył: 14 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Łask
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-16, 21:55
|
|
|
Do Tarnobrzega mam 15km, Ernest na pewno czai właściciela bo zdjęcia są robione za "kozerówą" Wiem tyle, że skrzynię miał robioną (znajomy mówił, że nią od czasu do czasu jeździł) i jest to przed lift robiony na po lifta... Lampy to xenon plus, są nawet cycki od podczerwieni pilota na słupkach. Loga audi na listwach, kwadratowe klamki. Błyszczy się jak psu jajca |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maestro
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2946
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Laguna 1 3.0 V6 24V
Dołączył: 14 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-16, 22:08
|
|
|
czyli ze mozna sie nim zainteresowac czy raczej rzeźbiologia wyzsza?
ksenon plus?
lampy fajne, inne. ogolnie podoba mi sie, chociaz jak znam życie to nie powinna brakuje jeszcze prawego lusterka normalnego i gitara |
|
|
|
|
|