Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Ogólna dyskusja techniczna  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-05-19, 08:19   

Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-05-19, 08:39   

ernesto napisał/a:
Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy.


ernesto, ja swego czasu w A4 (obniżona -40mm H&R) wymieniłem całe zawieszenie na KRAFTa za ok. 700pln i o dziwo wytrzymało mi prawe 2 lata na polskich drogach... :D nie wiem ile na tym przejechałem, a jeździłem codziennie + wypady za granice (to Niemcy to Chorwacja) i była rewelka. Tak też sprzedałem ;(

Ciężko teraz powiedzieć co ile wytrzyma, jak tu Apophis, pisze że Lemfoerder mu po ponad 30kkm już się zużył. <niewiem>

Ja przed 2 miesiącami wymieniłem zawieche na MEYLE HD, niby 4 lata gwarancji itp...zobaczymy....a na pewno tanszy niz Lemfoerder.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-05-19, 11:22   

Dodam że chodzi mi tylko o przód gdyż tył mam jeszcze w spadku od włocha i nic nie ruszane. Miałem tez i z przodu mam nadal zawieszke usportowiona -20mm. Nie zuzył sie cały zawias lecz w zasadzie połowa. pierwsze poleciały górne z lewej strony i jeden z prawej oraz obie koncówki drążka. Jak na złośc wypadło to w czasie kryzysu więc nie wymieniłem całości a to co trza i na tańsze które juz mają prawie tyle samo najechane i jeszcze sa ok razem z resztą lemfordera. Nie ma reguły panowie....
 
 
maestro 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2946
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Laguna 1 3.0 V6 24V
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-05-19, 19:15   

robota raczej we własnym zakresie, rozne rzeczy sie robi i robiło ;)
zawias i hamulce nie wychodzą w takim razie najgorzej. a jak z typowymi problemami? są takie? i czy istnieje normalne lusterko prawe tak jak w a6?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-19, 19:57   

kraft kosztuje 400 pln do a4-a6
i wytrzymuje jak za tą cenę sporo :/
http://www.master-sport.de/PL/
to żyje 50 tys w niektórych przypadkach ;)

Mam dla was zagadkę coś mi stuka puka przy hamowaniu tak gdzieś pod nogami kierowcy
wymieniono wszystko co tam jest nawet poduszki
nie odzywa się gdy śmigam po deszczu :)
??????
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-19, 22:58   

ernesto napisał/a:
Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy.

MS prawie 60tys i na dolnych prostych guma już się poddała :P
_________________
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-05-20, 02:21   

Ja wymieniam tylko to co jest do wymiany. Czyli co roku końcówki drążków i górny prosty wahacz. Reszta jezdzi nie ruszana od 4 lat, bo tyle ją posiadam. I dlatego wyleczyłem się z wymiany kompleksowej, a kiedyś w samochodach tak robiłem.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-05-20, 06:42   

pepi napisał/a:
Mam dla was zagadkę coś mi stuka puka przy hamowaniu tak gdzieś pod nogami kierowcy
wymieniono wszystko co tam jest nawet poduszki
nie odzywa się gdy śmigam po deszczu
????


niedokręcona któraś śruba, jakiegoś wachacza....albo może tuleja...ale jak piszesz że wszystko nowe <hmm>
a nie stuka na deszczu bo jeździsz wolniej i delikatniej hamujesz :P
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-20, 16:29   

no nie hamuje tak jak zawsze
już dzisiaj puka i na dołach też puka
zakupiłem sanki bo wychodzi na nie bo nic już niezmienionego nie ma ;)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-21, 20:14   

martin_rs4 napisał/a:
beyer28 napisał/a:
ale u mnie w a8 tarcze zimmerman


beyer28, a jakie masz te hamulce? zwykle czy sportowe. Ja niestety musialem kupic jakies na szybko i kupilem bubel FEBIEGO. po 4 miesiacach sie wygiely :/ zbieram teraz na zimmermany ale te sportowe...komplet ok 800pln

Ja mam zwykłe gładkie, a po co Ci te sportowe?w czym Ci one pomogą, że klocek szybciej będzie się ścierał. Tarcze zwykłe do tego dobry klocek i w zupełności wystarczy. A jak u Ciebie ta zawieszka meyle się sprawuje, bo sam się nad takim zestawem zastanawiam...Ile taki zestaw kosztuje?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-21, 20:34   

a miałeś kiedyś styczność z tarczami wierconymi nacinanymi ?
bo wnioskuje z wypowiedzi że nie :)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-22, 15:40   

W a8 nie, ale w innych miałem <lipa> To oświeć mnie skoro się nie znam
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-05-22, 19:43   

beyer28 napisał/a:
W a8 nie, ale w innych miałem <lipa> To oświeć mnie skoro się nie znam


ja mialem w A4 hamulce Zimmermann Sport i przez ponad dwa lata nie mialem zadnych problemow, no i wlasciwosci hamowania byly zupelnie inne niz przy zwyklych tarczach. Przerabialem juz wiele i :

* TRW strasznie szumi przy hamowaniu - jest jakby takie "łuuuuuu"
* BOSCH - po ok. 6 - 7 miesiacach juz sie pogiely
* FEBI - to samo
* ATE - nigdy nie mialem ---- :)

tu te zimmermanny i ta nie sa drogie bo jak w Niemczech kupowalem kilka lat temu to placilem ponad 300€ za komplet...a tu do A8 nieco ponad 700pln. ;) duzo <niewiem> duzo :/ ale przynajmniej wiem ze sa porzadne....

ale z ciekawosci pytalem sie o te zwykle, bo jak nie uzbieram to kupie pewnie te zwykle... <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-22, 20:01   

Jak jeździsz dynamicznie to pewnie sportowe jak najbardziej, ale do zwykłej szaro-miejskiej jazdy to zwykłe też dają radę, a cena x2 za sportowe, chociaż jak się ma a8 to na $ się nie patrzy :P Marcinie napisz mi jak ta zawieszka meyle hd się sprawuje i ile taki zestaw kosztuje, bo zastanawiam się nad nią Ewentualnie jakiś sklep na net
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-22, 20:14   

no daje
ale te nawiercane nie tracą skuteczności po nagrzaniu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.