Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-19, 08:19
|
|
|
Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-05-19, 08:39
|
|
|
ernesto napisał/a: | Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy. |
ernesto, ja swego czasu w A4 (obniżona -40mm H&R) wymieniłem całe zawieszenie na KRAFTa za ok. 700pln i o dziwo wytrzymało mi prawe 2 lata na polskich drogach... nie wiem ile na tym przejechałem, a jeździłem codziennie + wypady za granice (to Niemcy to Chorwacja) i była rewelka. Tak też sprzedałem ;(
Ciężko teraz powiedzieć co ile wytrzyma, jak tu Apophis, pisze że Lemfoerder mu po ponad 30kkm już się zużył. <niewiem>
Ja przed 2 miesiącami wymieniłem zawieche na MEYLE HD, niby 4 lata gwarancji itp...zobaczymy....a na pewno tanszy niz Lemfoerder. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-19, 11:22
|
|
|
Dodam że chodzi mi tylko o przód gdyż tył mam jeszcze w spadku od włocha i nic nie ruszane. Miałem tez i z przodu mam nadal zawieszke usportowiona -20mm. Nie zuzył sie cały zawias lecz w zasadzie połowa. pierwsze poleciały górne z lewej strony i jeden z prawej oraz obie koncówki drążka. Jak na złośc wypadło to w czasie kryzysu więc nie wymieniłem całości a to co trza i na tańsze które juz mają prawie tyle samo najechane i jeszcze sa ok razem z resztą lemfordera. Nie ma reguły panowie.... |
|
|
|
|
maestro
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2946
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Laguna 1 3.0 V6 24V
Dołączył: 14 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-05-19, 19:15
|
|
|
robota raczej we własnym zakresie, rozne rzeczy sie robi i robiło
zawias i hamulce nie wychodzą w takim razie najgorzej. a jak z typowymi problemami? są takie? i czy istnieje normalne lusterko prawe tak jak w a6? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-19, 19:57
|
|
|
kraft kosztuje 400 pln do a4-a6
i wytrzymuje jak za tą cenę sporo
http://www.master-sport.de/PL/
to żyje 50 tys w niektórych przypadkach
Mam dla was zagadkę coś mi stuka puka przy hamowaniu tak gdzieś pod nogami kierowcy
wymieniono wszystko co tam jest nawet poduszki
nie odzywa się gdy śmigam po deszczu
?????? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-05-19, 22:58
|
|
|
ernesto napisał/a: | Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy. |
MS prawie 60tys i na dolnych prostych guma już się poddała |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-05-20, 02:21
|
|
|
Ja wymieniam tylko to co jest do wymiany. Czyli co roku końcówki drążków i górny prosty wahacz. Reszta jezdzi nie ruszana od 4 lat, bo tyle ją posiadam. I dlatego wyleczyłem się z wymiany kompleksowej, a kiedyś w samochodach tak robiłem. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-05-20, 06:42
|
|
|
pepi napisał/a: | Mam dla was zagadkę coś mi stuka puka przy hamowaniu tak gdzieś pod nogami kierowcy
wymieniono wszystko co tam jest nawet poduszki
nie odzywa się gdy śmigam po deszczu
???? |
niedokręcona któraś śruba, jakiegoś wachacza....albo może tuleja...ale jak piszesz że wszystko nowe
a nie stuka na deszczu bo jeździsz wolniej i delikatniej hamujesz |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-20, 16:29
|
|
|
no nie hamuje tak jak zawsze
już dzisiaj puka i na dołach też puka
zakupiłem sanki bo wychodzi na nie bo nic już niezmienionego nie ma |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-21, 20:14
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | beyer28 napisał/a: | ale u mnie w a8 tarcze zimmerman |
beyer28, a jakie masz te hamulce? zwykle czy sportowe. Ja niestety musialem kupic jakies na szybko i kupilem bubel FEBIEGO. po 4 miesiacach sie wygiely zbieram teraz na zimmermany ale te sportowe...komplet ok 800pln |
Ja mam zwykłe gładkie, a po co Ci te sportowe?w czym Ci one pomogą, że klocek szybciej będzie się ścierał. Tarcze zwykłe do tego dobry klocek i w zupełności wystarczy. A jak u Ciebie ta zawieszka meyle się sprawuje, bo sam się nad takim zestawem zastanawiam...Ile taki zestaw kosztuje? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-21, 20:34
|
|
|
a miałeś kiedyś styczność z tarczami wierconymi nacinanymi ?
bo wnioskuje z wypowiedzi że nie |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-22, 15:40
|
|
|
W a8 nie, ale w innych miałem <lipa> To oświeć mnie skoro się nie znam |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-05-22, 19:43
|
|
|
beyer28 napisał/a: | W a8 nie, ale w innych miałem <lipa> To oświeć mnie skoro się nie znam |
ja mialem w A4 hamulce Zimmermann Sport i przez ponad dwa lata nie mialem zadnych problemow, no i wlasciwosci hamowania byly zupelnie inne niz przy zwyklych tarczach. Przerabialem juz wiele i :
* TRW strasznie szumi przy hamowaniu - jest jakby takie "łuuuuuu"
* BOSCH - po ok. 6 - 7 miesiacach juz sie pogiely
* FEBI - to samo
* ATE - nigdy nie mialem ----
tu te zimmermanny i ta nie sa drogie bo jak w Niemczech kupowalem kilka lat temu to placilem ponad 300€ za komplet...a tu do A8 nieco ponad 700pln. duzo <niewiem> duzo ale przynajmniej wiem ze sa porzadne....
ale z ciekawosci pytalem sie o te zwykle, bo jak nie uzbieram to kupie pewnie te zwykle... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-22, 20:01
|
|
|
Jak jeździsz dynamicznie to pewnie sportowe jak najbardziej, ale do zwykłej szaro-miejskiej jazdy to zwykłe też dają radę, a cena x2 za sportowe, chociaż jak się ma a8 to na $ się nie patrzy Marcinie napisz mi jak ta zawieszka meyle hd się sprawuje i ile taki zestaw kosztuje, bo zastanawiam się nad nią Ewentualnie jakiś sklep na net |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-05-22, 20:14
|
|
|
no daje
ale te nawiercane nie tracą skuteczności po nagrzaniu |
|
|
|
|
|