Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] otwiernie klapy tylnej.  
Autor Wiadomość
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-27, 02:22   

Apophis napisał/a:
Nie ma żadnego wielkiego problemu żeby to zaadoptować,sa zestawy uniwersalne,ja mam uruchamianie auta z pilota co jest bardzo podobnym delatem i mogłbym swój moduł dostosowac to takiego przycisku.

Ten keyless działa na zasadzie że sygnalem z pilota rozbrajamy zabezpieczenie i auto będzie pracowało do zgaszenia.

Immo musi byc rozbrojone bo komunikacje z kluczykiem ma tylko gdy ten jest w stacyjce. Chyba że pętla z kluczykiem będzie gdzies schowana razem to wtedy wiadomo.


No widzisz, nawet na tym filmiku jest zastosowany kluczyk taki jak w Audi A8 d4 więc podejrzewam, że to jest na oryginalnych fabrycznych komponentach. Zainteresował mnie bardzo ten temat, co efektem jest jak widać godzina i ciągłe przeszukiwanie neta w tym temacie. :lol:
Kurcze, tyle pomysłów w głowie na modzenia auta, a tu albo brak czasu albo kasy. :/

Ale wracając do tematu najlepiej właśnie byłoby zaadoptować cały moduł keysy od innego audi (jak dobrze kojarzę tam był od A7) a to droga zabawka i w komplecie na aukcjach raczej niedostępna. Co się dzieje z antenami i ich sygnałem, bo na filmiku to od jakiś 2 metrów otwiera/zamyka, a mając taki gadżet u siebie raczej wolałbym uniknąć sytuacji jak do auta mam 20 metrów a on już otwarty na mnie czeka. Druga kwestia, to przycisk start engine. Po naciśnięciu go startuje zapłon i rozrusznik i coś musi ten sygnał podtrzymywać aby silnik pracował. Następnie ponowne naciśnięcie go unieruchamia silnik i kontrolki. Podejrzewam, że układ na przekaźnikach nie zdałby tu roli. Raczej jakiś moduł najlepiej fabryczny od keyless-a. Trzecia kwestia to immo. Raczej nikt nie odważy się na dezaktywację go, lub klejenie pastylki przy stacyjce. Nie jestem też w stanie określić zasięgu immo i jaka jest maksymalna odległość pomiędzy pastylką a pętlą aby łapało sygnał. Wiadomo kluczyk trzymałoby się w kieszeni (w moim przypadku z reguły w prawej) więc pętlę można umieścić w okolicach dźwigni ręcznego. Jeszcze ten kluczyk mi się spodobał, i jestem ciekawy czy dałoby radę go zsynchronizować z fabrycznym alarmem z d2.

Co do Twojego zdalnego uruchamiania auta, to nie mów tylko, że masz tą funkcję aktywną bo wtedy wiadomo co z immo. Ale odpowiedź zachowaj już dla siebie. ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 02:46   

Mogę zdalnie uruchomic jesli "odbezpieczę" auto :) Ta funkcja jest ale na codzien nieaktywna bo nie mam wiekszej potrzeby by ją używać. Sprawdzalem już że działa i to dość fajnie,moge sobie uruchomić auto na rózne sposoby zamknięte,otwarte,czasowo lub na okresloną godzine,przy okreslonej temperaturze otoczenie lub silnika, oczywiście nie uzywam tu kluczyka,żeby to spelniało role na codzień trzeba pozbyc sie stacyjki i bkolady kier.oraz inaczej dezaktywować blokade skrzyni(da się) no kombinacji wiele i długo by o tym pisać. Ale nie korzystam z tego więc narazie to jest w cieniu :)
Jak wspomnalem nie licz na to że immo bedzie widziało kluczyk co jest dalej niż centymetr od stacyjki bo juz to w niejednym aucie sprawdzałem :)
Przycisk start&stop to cały moduł może byc ori lub uniwersal i wpinasz go w instalacje jak alarm itp. Żadna filozofia,potrzebujesz tylko gotowy moduł co będzie wszystkim sterował jak trzeba :)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-27, 09:00   

Apophis napisał/a:
Przycisk start&stop to cały moduł może byc ori lub uniwersal i wpinasz go w instalacje jak alarm itp. Żadna filozofia,potrzebujesz tylko gotowy moduł co będzie wszystkim sterował jak trzeba


Ciężki do dostania w komplecia. A aby kupować na raty poszczególne części to trzebaby było znać ich dokładną listę. :wpale:

Apophis napisał/a:
Jak wspomnalem nie licz na to że immo bedzie widziało kluczyk co jest dalej niż centymetr od stacyjki bo juz to w niejednym aucie sprawdzałem


To pozostaje dezaktywacja lub coś co by dawało sygnał do immo jak kluczyk jest blisko. Dajmy na to podchodzimy do auta, ono się samo otwiera i w tym momencie daje sygnał do immo. Nie pamiętam ale chyba w Q7 to kiedyś widziałem, jak jeden wysiadł z samochodu z kluczykiem w kieszeni i po oddaleniu się na zegarach wyskoczyła żółta kontrolka z kluczykiem i znakiem zapytania. Więc jak już szukać podzespołów to tylko oryginalnych aby spełniały swoją rolę tak jak fabryka dała. Ciężka zabawa z tym może być. ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 10:48   

TO co piszesz to inny system że jak maz tożsamy nadajnik ktory jest np w pobliżu auta to one sie komunikują jak są dalej to nie i jest OFF. Immo musisz deaktywować bo dłubanie w nim nic ci nie da jak mozliwą awarię na drodze. Są inne immoblizery co moga działać w taki jak chcesz sposob i taki musisz dołozyć :)
Skompletowanie listy potrzebnych gratów nie jest aż takie trudne a jedynie zalezne od tego jakie potrzebujesz bo np jeden rozbudowany alarm jak moj ma już cześc funkcji w sobie i trza je tylko zestroić,wysterować jak się chce :)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-27, 11:04   

Apophis napisał/a:
TO co piszesz to inny system że jak maz tożsamy nadajnik ktory jest np w pobliżu auta to one sie komunikują jak są dalej to nie i jest OFF. Immo musisz deaktywować bo dłubanie w nim nic ci nie da jak mozliwą awarię na drodze. Są inne immoblizery co moga działać w taki jak chcesz sposob i taki musisz dołozyć


Muszę poczytać jak to jest z tym immo w autach z fabrycznym keylees-em. Bo jeśli już to wolałbym założyc oryginalny, niż składać to na uniwersalnej centralce (np. taka jak Twoja), która nie będzie miała wszystkiego tak jak być powinno, a i tak będzie trzeba coś fabrycznego dokładać aby to działało.

Apophis napisał/a:
Skompletowanie listy potrzebnych gratów nie jest aż takie trudne...


Ktoś mi w tym pomoże? :roll:
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 15:12   

Cytat:
Ktoś mi w tym pomoże? :roll:

W kompletowaniu fabrycznych CI nie bardzo pomogę ale uniwersalne graty znajdziesz w firmach co się zajmuja montażem alarmow i innych profi zabezpieczeń,znajdziesz też sporo tego na allegro,ebay i od punktu do punktu i sie robi jaśniej. No i jeszcze ja truje głowe tematem wszystkim specom od elektroniki znajomym bądź nie by poprzez ich myslenie kolejne pomysły zbierac lub tworzyc w głowie plany :)
Jesli chcesz fabryczny moduł to zorientuj sie najpierw jak on działa i czy twoje auto to ogarnie.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-02-27, 17:07   

Oficjalnej listy gratów lepiej nie ujawniać na otwartym forum, a tym bardziej późniejszej konfiguracji, rozwiązań technicznych itp. gdyż pewnego dnia się okaże, że czegoś w garażu brakuje.. i nie będzie to rower :-|
_________________
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-27, 17:28   

krzychu22.p1i napisał/a:
Oficjalnej listy gratów lepiej nie ujawniać na otwartym forum, a tym bardziej późniejszej konfiguracji, rozwiązań technicznych itp. gdyż pewnego dnia się okaże, że czegoś w garażu brakuje.. i nie będzie to rower :-|


Niby tak ale skoro ktoś będzie miał na taki samochód chrapkę to nic go nie powstrzyma. Tu chodzi tylko o zastosowanie udogodnień jake są już stosowane w d3. Nie mówię też o całkowitej dezaktywacji immo bo czegoś takiego nie powinno się robić, tylko o zastosowanie tego co jest w nowszych modelach i tak samo ma działać. Nie zagłębiałem się jeszcze jak to wyglada w d3/d4 ale jak już miałoby dojść do montażu, to tylko na fabrycznych komponentach. Tylko właśnie chodzi o to, gdzie ja uzyskam jakieś informację co wchodzi w ich skład. ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 17:49   

No musisz szukać specyfikacji technicznych D3. Lista moich pierdólek w aucie to dluga by była ale co z czym sie je to wiem tylko ja :-P Nie wykluczam że cos takiego sobie zapodam w przyszłości jak juz nie bede wiedział co dłubac jeszcze :mrgreen: ale raczej zrobie to taniej i po swojemu a moja metoda polega na tym ze jak system pójdzie na chorobowe to ja mam wiedziec jak go obejść zeby nie było aua :)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-27, 18:12   

Chyba mod musi zmienić nazwe tamatu, bo o klapie to chyba tylko dwa posty były. :D

A czy w Elsie czy jakimś innym podobnym programie znajde taką listę i ewentualne schematy?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 18:18   

Mod zrobi wydziałkę i będzie odrębny temacik-aporops elektrycznej klapy to mi sie to podoba :-D
Wiem że są tu tacy co wiedzą cos więcej na temat els i etek wiec gdzie są?? :)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-27, 18:27   

Apophis napisał/a:
...aporops elektrycznej klapy to mi sie to podoba


To też bardzo mi się podoba. Ale w porównaniu z KeyLess, elektryczna klapa to pikuś. :-D
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2013-03-03, 14:20   

i co znalazł ktoś już jakis patent na podnoszenie klapy?
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-04-22, 12:26   

Podepnę się pod temat.Orientuje się ktoś jakiej długości są siłowniki w klapie bagażnika A8 D2 97r?
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2018-10-05, 18:21   

Pany przymierzam się do zrobienia otwierania klapy i zamykania siłownikami. Na razie mam siłowniki z pompa, podłączyłem na próbę otwiera się, niestety za mało brakuje 2 cm <hmm> To jeszcze jakoś da się ogarnąć. Może ktoś podpowie jak ogarnąć to elektrycznie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.