Autor |
Wiadomość |
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-05-18, 20:17
|
|
|
zwroc uwage czy auto podczas jazdy na benzynie nie dlawi sie lub dusi- depnij mu w pedal na pb i zwroc uwage, trzeba sprawdzic czy pompa daje odpowiednim cisnieniem. Zakladam ze podpinales sie i VAG nic nie pokazal jesli sie nie podpinales to zrob to, moze komputer zapisal jakis błąd. Powodow moze byc kilka pod warunkiem ze pompa ma paliwo i je zaciaga: zawor cisnieniowy nie trzyma (paliwo schodzi z ukladu), tzw czujnik walu (nie lapie sygnalu przy rozruchu, auto moze czasem zgasnac po odpaleniu), wina instalacji lpg (bledy jakies ktore zaklocaja ECU pb).
Jesli auto po odpaleniu jedzie na pb i kuleje (dusi sie,strzela z tlumika,brak mu mocy) i zachowuje sie jakby chcial a nie mogl to nalezy sprawdzic: cisnienie paliwa (wydajnosc pompy na listwie), wtryskiwacze pb.
Zakladam ze filtry (paliwa,powietrza), cewki,swiece i moduly sa ok.
Tyle na ten temat. Posprawdzaj wszystko jak opisalem i wtedy sie odezwij. Powodzenia i pamietaj ze A8 sie nie psuje hehe a to dopiero poczatek twoich przygod z tym autem |
|
|
|
|
|
|
|
michalek
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-18, 20:51
|
|
|
paulo79 napisał/a: | zwroc uwage czy auto podczas jazdy na benzynie nie dlawi sie lub dusi- depnij mu w pedal na pb i zwroc uwage, trzeba sprawdzic czy pompa daje odpowiednim cisnieniem. Zakladam ze podpinales sie i VAG nic nie pokazal jesli sie nie podpinales to zrob to, moze komputer zapisal jakis błąd. Powodow moze byc kilka pod warunkiem ze pompa ma paliwo i je zaciaga: zawor cisnieniowy nie trzyma (paliwo schodzi z ukladu), tzw czujnik walu (nie lapie sygnalu przy rozruchu, auto moze czasem zgasnac po odpaleniu), wina instalacji lpg (bledy jakies ktore zaklocaja ECU pb).
Jesli auto po odpaleniu jedzie na pb i kuleje (dusi sie,strzela z tlumika,brak mu mocy) i zachowuje sie jakby chcial a nie mogl to nalezy sprawdzic: cisnienie paliwa (wydajnosc pompy na listwie), wtryskiwacze pb.
Zakladam ze filtry (paliwa,powietrza), cewki,swiece i moduly sa ok.
Tyle na ten temat. Posprawdzaj wszystko jak opisalem i wtedy sie odezwij. Powodzenia i pamietaj ze A8 sie nie psuje hehe a to dopiero poczatek twoich przygod z tym autem |
paulo79 auto po odpaleniu jak juz zaplapie nie ma roznicy czy jade na gazie czy na benzynie chodzi elgancko trzyma rowne oborty, nie dlawi sie ani nie prycha itp... Vaga podpinalem bo mam bledow nie wykazuje jeden byl ale zostal skosowany 00561 14-10 dokladnie nie wiem co oznacza ale sie skasowal i nie powrocil. Zastanawie mnie ten zwor cisnienowy ( gdzie on jest ??) i czujnik walu? dzis rano przyszedlem i odpalilem go bez krecenia az sie zdziwilem, a nie raz go musze chechłać tak jak jest cieply. Jest to przypal zeby takie auto krecic jak starego polda Audiaczka ma problem tylko przy odpalaniu a ogolnie ma ekstra buta, bo nie wiem chcialbym wyeliminować przyczyny kotrych nie ma. A i jescze jedno ciagle mi chodzi wiatrak cholodnicy ten mniejszy to chyba o do klimy jak przekrece zaplon ? nawet rano jak klima jest wylaczona ? |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-05-18, 21:04
|
|
|
z tego co pamietam zawor jest na koncu listwy, zdejmij oslone jesli to mozliwe i tam szukaj ale mówie nie pamietam niech wypowie sie ktos madrzejszy.
Czujnik znajduje sie miedzy skrzynia a motorem, dobrze by bylo gdybys go znalazl i po kablu dostal sie do kostki po to aby zmierzyc jego opornosc (czujnik ma w sobie opornosc i mozna ja zmierzyc miernikiem bez wyciagania) wtedy bedzie mozna go wykluczyc gdy jest sprawny |
|
|
|
|
tommi
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 74 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2010-05-18, 21:11
|
|
|
mam pytanie odnosnie tej klimy i wiatraka. Jak kolega poznaje ze klima jest wlaczona skoro na panelu nie ma tzw sniezynki? Na jakiej zasadzie to dziala w osemie? Teoretycznie ustawiamy tylko temperature i nic wiecej a nie jak w innych autach wlaczamy jeszcze klime przyciskiem "śnieżynką' |
|
|
|
|
|
|
|
michalek
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-18, 22:34
|
|
|
tommi napisał/a: | mam pytanie odnosnie tej klimy i wiatraka. Jak kolega poznaje ze klima jest wlaczona skoro na panelu nie ma tzw sniezynki? Na jakiej zasadzie to dziala w osemie? Teoretycznie ustawiamy tylko temperature i nic wiecej a nie jak w innych autach wlaczamy jeszcze klime przyciskiem "śnieżynką' |
jak wcisniesz przycisk econ to wtedy klima nie chodzi
[ Dodano: 2010-05-20, 12:28 ]
Witam ponownie, pare rzeczy posprawdzalem i zadzwonilem do porzedniego wlascicela, ktory wynienial napewno czujnik walu na nowy, pompke paliwa na siemensa, czyli tak naprawde mozna to wykluczyc, tak wiec postanowilem szukac przyczyny w inst. gazowej. Zakrecilem glowny zwor na butli i rano odpalil oki, pojedzilem troche na benzyce zagrzalem go dobrze (220 w pewnym momencie ) no i zgasilem odczekalem jakies 20min i odpalilem, zaskoczylo mnie to bo odpalil oki, tak wiec wykonalem jescze kilka prob i odpalal za kazdym razem dobrze jescze dzis bede testowal bo chce sie upenwnic ze to moze byc jednak niesczelnosc inst. gazowej widocznie przepuszczaja albo wtryo ski albo parownik. Jesli to zrobie to napewno dam znać
[ Dodano: 2010-05-20, 23:36 ]
no i kopa to jednak nie od gazu a ja juz sie tak ucieszylem na benzynie tak samo jest ...
[ Dodano: 2010-06-09, 19:24 ]
Witam ponownie wszystkich zaintersowanych moja sprawa Jeszcze nie doszedłem co to jest ale napewno nie pompka bo cisnienie ma oki Wiec zauwarzyłem ze to jednak moze byc wina instalacji gazowej tzn albo zle zamontowanej albo po prostu cos pod wplywem nagrzania sie motoru powoduje wlasnie to dziwne zapalanie. To co zauwazyłem gdy rano zaplam na benzynie to odpala bez problemu , patrzac na przlacznik od gazu kontrolka od benzyny zachowuje sie normalnie, gdy juz sie nagrzeje i postoi kilka minut prubujac go odpalić kontorlka benzyny na przelaczniku od gazu w czasie krecenia gasnie i zpalal sie i gasnie itd. i wkoncu torche chechalania i odpala. A jesli chodzi o przelacznie sie cieplego z benzyny na gaz to wyglada tak : krecac go powinienie odpalic na benzynie a ja go krece to autmatycznie podczas krecenia przelacza sie na gaz a powinien zapalic na benzynie Tak wiec moje pytanko co moze byc nie tak ?? i kto zna dobry zaklada obslugujacy gaz Prins (mazowieckie warszawa i okolice)??? |
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 2010-06-16, 20:57
|
|
|
witam
u mnie podobne objawy ale rzadziej czasami musze go chechlac ale jak jest cieply odpala a nie raz po przejechaniu 200m nie cce zaskoczyc
zimny pali pieknie i cieply tez pieknie pali a jak mowie przejechalem 200m na stacje zatankowac gaz i z pod dystrybutora juz chechlalem go.
wymienie pompe i tyle bo filtry wszystkie wymienialem lacznie z kabinowymi
takze chyba pompe wymienic trza, czasami tez czuje jakby sam z siebie rwal do przodu bardzo rzadko ale jednak na swiatlach obroty na ok 2000 chcialem go pogazowac strzelil kangura i zdechl. w cnetrum go chechlalem 15minut
w koncu postanowilem zaknac pilotem i otworzyc, i zaskoczyl
cholera wie co to tak mysle moze immobiliser albo co? |
_________________ http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1 |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-06-16, 21:14
|
|
|
repsol napisał/a: | witam
cholera wie co to tak mysle moze immobiliser albo co? |
Po włączeniu zapłonu pomarańczowa kontrolka z kluczykiem gaśnie czy się świeci?
Podłączałeś vag ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
michalek
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-06-16, 23:47
|
|
|
ja teraz bede wymienial kolo zamoachowe tzn wieniec i zobaczymy bo napewno mam wydarte zeby na winicu co to da, ale ja stawiam na gaz ze to wina gazu jest z tym paleniem, zrobie wieniec i jade na diagnostyke gazu bo mysle ze tam wina lezy... |
|
|
|
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
|
|
|
|