Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Pompa paliwa problem ?  
Autor Wiadomość
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-15, 09:02   [D2 ALL ] Pompa paliwa problem ?

Witam wszystkich, jestem szczesliwym posiadaczem nowo nabytego audi a8 :) i to mój pierwszy post ...
Sprawa wyglada tak, kiedy kupowałem sprzedajacy powiedzial mi ze nie moze być mniej paliwa niz pół zbiornika ?czyli wychodzi na to ze ktoś zle zalozył pompe tak czy dobrze mysle ??? i druga sprawa to przy odpalania trzeba ja dluzej krecic 3-5sek az dopiero zalapje tzn czy rano jak jest zimny lub jak jest cieply i postoi 5-10min tak samo trzeba ja krecic 3-5sek. Ale jak sie ja zgasi i zaraz odpali jest oki pali odrazu, czy to tez ma zwiazek z pompa paliwa?? czy czeka mnie wymiana pompy? i dobre zalozenie jej pomoze? czy tylko poprawne zalożenie powinno pomoc ? Proszę o o odpowiedz tych którzy juz mieli podobny przypadek :) Dziękuje
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-15, 10:30   

moja pali od strzala nawet jak stoi kilka dni.Zalej wiecej paliwa zeby bylo ponad pol i zobacz wtedy jak odpala
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2010-05-15, 12:12   

http://www.a8team.pl/topics12/1367.htm

Tu masz obszerny temat dot. właśnie pompy paliwa, objawów i ewentualnego sposobu naprawy.
W skrócie zapewne uszkodzony jest kosz. Polecam zakupić kompletną pompę paliwa z koszem :)
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-15, 13:59   

hmmm czytałem juz ten temat ale tam nie mial tak jak ja, z tym kreceniem 3-5sek , bylem niedawno na stacji dolałem mu 15l i tak samo ? nic sie nie zmienilo .
 
 
WWW.VIPLIMUZYNA 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-05-15, 14:24   

A jakie masz objawy ?Kręcisz 3-5 sekund jak gasisz auto na lpb?Czy na lpb i gazie?Ja miałem tak ze jak jezdziłem na benzynie to mi odpalało normalnie a jak jezdziłem na gazie to musiałem krecić 3-5 sekund wina lezała po stronie dziurawego reduktora gazu. Jak gasiłem auto gaz się jeszcze ulatniał i przez to było cięzko odpalic auto.A co do tego baku to chyba w niczym to nie powinno ci narazie przeszkadzac.Poprostu nie dopuszczaj żeby było mniej niz połowa baku wina jest napewno po stronie pompy kosza ciągnie paliwo z jednej komory.
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-15, 17:48   

wlasnie to sprwadzalem z tym gaszeniem na lpg i na Pb nie ma roznicy czy zgasze ja na benzynie czy na gazie. Wiec moje pytanie, jezleli wina stoi po stronie kosza czy jak go wyjme i z powrotem wsadze uwazajac na ten wezyk przelewowy to czy moze byc dobrze i o bedzie sie bez kupowania pompki ?
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-15, 20:31   

a czy auto czasem ci zgasnie po odpaleniu?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-16, 09:19   

Może to być pompa paliwa z źle zamontowanym koszem. Jak również możesz mieć jakąś nieszczelność na przewodach i silnik nie dostaje od razu paliwa. I taka może być twoja przyczyna.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-16, 10:20   

moze tez byc zawor ktory nie trzyma paliwa i paliwo schodzi z ukladu, pozniej zaczym pompa nabije to zejdzie 3-5 sek. Jesli auto po odpaleniu czasem zgasnie po kilku sek to winny czujnik tzw walu ale trudno pisac bo kolega sie nie odzywa
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-16, 11:57   

witam przepraszam ze dopiero teraz odp ale wczoraj bylem na kawalerskim i dopiero dochodze do siebie :/ TZN nie raz jak go tak krece to na momnet zalapje na 1 sek i zgasnie i znowu krecenie pare sekund i zapli , normalnie szkoda rozrusznika juz mi tak ze niedlugo chyba padnie ....
 
 
WWW.VIPLIMUZYNA 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-05-16, 12:44   

No szkoda szkoda rozrusznika bo w naszych 8-kach jest troche grzebania żeby go wyciągnąć!
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-16, 21:55   

Panownie dzis po poludniu odpalilem go po nocy, i zrobilem tak 3razy przekrecilem zaplon zeby pompka kilka razy na pompowala i odpalił o wiele lepiej (ale jak juz cieply byl i to samo probowalem zrobic juz nie chcial tak ladnie zaplic 5sek krecenia) . Postaram jutro zrobic tak samo parę razy przekrecic zaplon z rana jak bedzie zimny i zobacze czy bedzie tak samo.
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-05-17, 21:07   

Ja mam podobny problem z pompa paliwa ale boje sie troche za to zabierac bo z tego co czytam sa poniej rozne problemy a moj problem polega na tym ze wskaznik pokazuje mi pol baku a tak naprawde jest pusty i nie tak jak inni nie musze go zalewac po za polowe moge paliwo wyjezdzic do konca ale wskaznik nigdy po za polowe nie opada .
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-17, 22:32   

pawel napisał/a:
Ja mam podobny problem z pompa paliwa ale boje sie troche za to zabierac bo z tego co czytam sa poniej rozne problemy a moj problem polega na tym ze wskaznik pokazuje mi pol baku a tak naprawde jest pusty i nie tak jak inni nie musze go zalewac po za polowe moge paliwo wyjezdzic do konca ale wskaznik nigdy po za polowe nie opada .


a u Ciebie pawel jak pali ???? tak samo jak u mnie ??
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-05-18, 19:16   

No tu akurat ja nie mam zadnych problemow z odpaleniem odpala zawsze kiedy tylko chce i na dotyk .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.