Autor |
Wiadomość |
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-06-12, 18:24
|
|
|
a słychac jak wyje pompa ?? jeżeli wyje to zdechła ale i tak wydaje mi sie ze raczej zdechła jakby co to mam prawie nówke do spylenia 8-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-06-13, 08:05
|
|
|
Zaczyna byc ją słychać ale tylko przy max skręcie w prawo lub w lewo, podczas normalnego kręcenia nie słychać. Jak możesz napisz mi na PW albo gg jaka cena. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2012-06-13, 19:49
|
|
|
Podobny problem miałem i rozwiązał się po wymianie pompy, co nie znaczy że w Twoim przypadku jest identycznie :-P |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-06-15, 07:41
|
|
|
Jest identycznie jest, pompa na bank do wymiany, już ją słychać nawet podczas jazdy. Czy przy wymianie pompy potrzebuje jakieś uszczelki o-ringi itp. czy tylko podkładki pod 2 węże.
Przy demontażu są jakieś niespodzianki, czy bez problemu się wymienia. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-06-15, 14:27
|
|
|
nie potrzeba żadnych uszczelek odkrecasz starą i zakładasz nową |
_________________
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-11, 11:22
|
|
|
Pytanie techniczne:
Zarznęła się mi pompa wspomagania na amen, taki jęk i odpór nawet przy servotroniku był niebywały ;( Dobrze, że miałem swoją starą, w końcu jest cisza ale po nagrzaniu przy skręcaniu troszeczkę ją słychać lecz mimo to działa dobrze. Chciałbym się zabezpieczyć i rozważyłbym kupno najchętniej nówki z gw. Używki mam głęboko w poważaniu.. I teraz tak, na allegroszu są pompki za 150-200zł (parę osób na forum je poleciło, ale i znalazło się też paru nie zadowolonych), jest jeszcze taka pompa: za prawie 300zł z 1r gw http://allegro.pl/nowa-po...3973303463.html . Dzwoniłem, pytałem i niby żadnych zwrotów nie mają.. Oczywiście jest to zamiennik szkoda, że ori ZF z ASO kosztuje 2tysie polskich pozłacanych bo gdyby kosztowała 1tys zł nawet bym się nie zawahał.. Oczywiście płyn nowy febi 6162 zielony minerał zalewam. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-03-11, 21:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
bodzio
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztow
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 15 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2014-03-11, 21:18
|
|
|
Ja kupiłem ostatnio pompę z Polcaru za 220 zł, czy ciepły płyn czy zimny pompę słychać że pracuje z dziwnymi odgłosami.U mnie płyn taki sam febi minerał. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 247 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5112 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-12, 13:03
|
|
|
Czemu TRW nie kupisz ? 500-600zł, ale u nas wiekszosc pomp wymaga kaucji w postaci oddania starej. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-12, 19:52
|
|
|
A gdzie dopadnę tą TRW? Druga sprawa to opcje z kaucją, jak mogę kupić nową a oddać ori ZF, coś tu zalatuje regeneracją. |
_________________
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 247 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5112 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-13, 00:33
|
|
|
Wszystko na zasadzie regeneracji dziala. Gdzie ? U mnie, allegro etc. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2014-03-13, 07:49
|
|
|
Ja kupiłem w Focie pompę robiona przez Delco (regenerowaną) w pudelku oczywiście oryginał ZF tylko wypiaskowany i pomalowany na czarno. Na razie trwają testy. 520 zł przy zwrocie starej, w razie w służę pomocą w kupnie |
_________________
|
|
|
|
|
|