Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Pompa wspomagania  
Autor Wiadomość
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-06-12, 18:24   

a słychac jak wyje pompa ?? jeżeli wyje to zdechła ale i tak wydaje mi sie ze raczej zdechła jakby co to mam prawie nówke do spylenia 8-)
_________________

 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-13, 08:05   

Zaczyna byc ją słychać ale tylko przy max skręcie w prawo lub w lewo, podczas normalnego kręcenia nie słychać. Jak możesz napisz mi na PW albo gg jaka cena.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2012-06-13, 19:49   

Podobny problem miałem i rozwiązał się po wymianie pompy, co nie znaczy że w Twoim przypadku jest identycznie :-P
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-15, 07:41   

Jest identycznie jest, pompa na bank do wymiany, już ją słychać nawet podczas jazdy. Czy przy wymianie pompy potrzebuje jakieś uszczelki o-ringi itp. czy tylko podkładki pod 2 węże.
Przy demontażu są jakieś niespodzianki, czy bez problemu się wymienia.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-06-15, 14:27   

nie potrzeba żadnych uszczelek odkrecasz starą i zakładasz nową
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-11, 11:22   

Pytanie techniczne:
Zarznęła się mi pompa wspomagania na amen, taki jęk i odpór nawet przy servotroniku był niebywały ;( Dobrze, że miałem swoją starą, w końcu jest cisza ale po nagrzaniu przy skręcaniu troszeczkę ją słychać lecz mimo to działa dobrze. Chciałbym się zabezpieczyć i rozważyłbym kupno najchętniej nówki z gw. Używki mam głęboko w poważaniu.. I teraz tak, na allegroszu są pompki za 150-200zł (parę osób na forum je poleciło, ale i znalazło się też paru nie zadowolonych), jest jeszcze taka pompa: za prawie 300zł z 1r gw http://allegro.pl/nowa-po...3973303463.html . Dzwoniłem, pytałem i niby żadnych zwrotów nie mają.. Oczywiście jest to zamiennik szkoda, że ori ZF z ASO kosztuje 2tysie polskich pozłacanych bo gdyby kosztowała 1tys zł nawet bym się nie zawahał.. Oczywiście płyn nowy febi 6162 zielony minerał zalewam.
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-03-11, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bodzio 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztow
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 15
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-03-11, 21:18   

Ja kupiłem ostatnio pompę z Polcaru za 220 zł, czy ciepły płyn czy zimny pompę słychać że pracuje z dziwnymi odgłosami.U mnie płyn taki sam febi minerał.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-03-12, 13:03   

Czemu TRW nie kupisz ? 500-600zł, ale u nas wiekszosc pomp wymaga kaucji w postaci oddania starej.
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-12, 19:52   

A gdzie dopadnę tą TRW? Druga sprawa to opcje z kaucją, jak mogę kupić nową a oddać ori ZF, coś tu zalatuje regeneracją.
_________________
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-03-13, 00:33   

Wszystko na zasadzie regeneracji dziala. Gdzie ? U mnie, allegro etc.
_________________
Black Cars Matters
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2014-03-13, 07:49   

Ja kupiłem w Focie pompę robiona przez Delco (regenerowaną) w pudelku oczywiście oryginał ZF tylko wypiaskowany i pomalowany na czarno. Na razie trwają testy. 520 zł przy zwrocie starej, w razie w służę pomocą w kupnie :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.