Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Pompa wspomagania  
Autor Wiadomość
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-10, 14:32   [D2 ALL ] Pompa wspomagania

witam mam taki mały problem a raczaj dzwiek jaki sie wydobywa z pompy wspomagania wczesniej nawaliła mi maglownica jechałem do domu bez wspomagania ok 40 km naprawiłem magiel ale pompa mi zaczeła bzyczec dosyc głosno wymieniłemna nową bryczy dalej tylko sporo ciszej płyn mam mobila czerwony i byłtaki cały czas lany niemam pojecia dlaczego tak sie dzieje moze jeszcze ten olej wymienic jak myslicie?
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-03-10, 16:52   Re: pompa wspomagania a8 d2

glinka napisał/a:
witam mam taki mały problem a raczaj dzwiek jaki sie wydobywa z pompy wspomagania wczesniej nawaliła mi maglownica jechałem do domu bez wspomagania ok 40 km naprawiłem magiel ale pompa mi zaczeła bzyczec dosyc głosno wymieniłemna nową bryczy dalej tylko sporo ciszej płyn mam mobila czerwony i byłtaki cały czas lany niemam pojecia dlaczego tak sie dzieje moze jeszcze ten olej wymienic jak myslicie?


Magiel ci padł i pompa bo zły olej był wlany... (prawdopodobnie)
Wiem z własnego doświadczenia... Jak mój mądry mechanik zalał mi wszystko jakimś czerwonym syfem... dwa miechy i brak wspomagania... Pompa padła i całe szczęście tylko na tym się skończyło...

Zalej wszystko oryginalnym olejem do wspomagania... może też być "zamiennik" Febi 6162 zielony

Ja osobiście wszystko zalewam oryginałami z ASO...
ceny wcale nie są jakieś wygórowane a jednak co oryginał to oryginał...

A co do pompy to moja po wymianie też bzyczy ale zdecydowanie ciszej od starej...
Ciężko to ocenić na odległość... Być może ktoś inny się wypowie na ten temat...
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-10, 17:15   

grim napisał/a:
Zalej wszystko oryginalnym olejem do wspomagania... może też być "zamiennik" Febi 6162 zielony


własnie mam zamiar tak zrobic jak ją kupiłem był juz ten czerwony zalany i słyszalem ze jest nie za specjalny z tego co kojarze to febi zielony jest minerałem tak?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-03-10, 17:34   

Co to za Mobil był dokładnie ? (kolory moga być rózne, zalezy od producenta)
FEBI 6162 Minerał jest zielony
FEBI 6161 Syntetyk jest żółty
_________________
Black Cars Matters
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-10, 17:41   

dice111 napisał/a:
Co to za Mobil był dokładnie ? (kolory moga być rózne, zalezy od producenta)
FEBI 6162 Minerał jest zielony
FEBI 6161 Syntetyk jest żółty


mobil atf 220 taki jest zalany teraz
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-03-10, 17:51   

Czyli w specyfikacji Dexrona II, ma być czerwony.
Wiecej inf:
http://www.mobil.ie/Polan...bil_atf_220.pdf
Pompe regenerowales, kupiłes uzywke, czy wstawiles nową ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-10, 17:57   

dice111 napisał/a:
Czyli w specyfikacji Dexrona II, ma być czerwony.
Wiecej inf:
http://www.mobil.ie/Polan...bil_atf_220.pdf
Pompe regenerowales, kupiłes uzywke, czy wstawiles nową ?


wstawiłem nową zamawiałem z allegro chodzi troszke ciszej od starej
 
 
toom_ek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 107
Skąd: warmińsko-mazurskie
Wysłany: 2010-03-10, 19:15   

olej musi być mineralny i zielony, na zbiorniczku jest korek zielony i jest napisane że tylko i wyłącznie mineralny (tak jest w mojej 8 )
_________________
toom_ek
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-03-10, 21:20   

Ten Mobil to też minerał.
_________________
Black Cars Matters
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-10, 22:45   

dice111 napisał/a:
Ten Mobil to też minerał.


to poradz kolego wymieniac czy zostawic
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-03-10, 23:50   

Możesz sprobować to przepłukać tym Febikiem (wyjdzie taniej niż Mobil), ale watpie by ucichła.
_________________
Black Cars Matters
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-03-11, 10:22   

dice111 napisał/a:
Możesz sprobować to przepłukać tym Febikiem (wyjdzie taniej niż Mobil), ale watpie by ucichła.


no nic zobaczymy w sumie koszta niewielkie warto zaryzykowac
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-11, 06:43   

Odgrzeje kotleta, niech ktoś napisze czy w pompie wspomagania 4,2 97r jest jakiś korek spustowy płynu wspomagania
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-05-11, 11:48   

Korka nie ma. Aby spuścić płyn musisz ściągnąć przewód ze zbiorniczka (ale tylko z niego zleci). Jeśli chcesz wymienić płyn to układ trzeba przepłukać. Zaciąga świeży ze zbiorniczka, wypycha do drugiego stary (na forum znajdziesz instrukcję jak byś potrzebował)
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-06-12, 10:59   

Mam jeszcze pytania, przestało mi dzialac wspomaganie, tzn powyżej 2tys obr działa idealni, ale do 2 tys zero. Czy to znaczy że pompa kaput?
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.