Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Problem z ESP i ABS  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-06, 22:00   

A o jakim aucie jest mowa?
_________________
 
 
pawelec 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 98
Skąd: München/Geretsried/Łódź
Wysłany: 2014-03-06, 22:02   

mój problem występuje w Audi A8 D2 2001 3.3TDI


DODANO:

krzychu22.p1i twoje rady i kody od ciebie zadziałały, na początku znikło mi ESP (ten trójkąt w kółku pod Fisem) i został ABS... ale wtedy wyskoczył błąd 1486-wykonać test drogowy.
Przeprowadziłem test i po tym kontrolka ABS znikła, wreszcie nie mam choinki przed oczami <hura>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-08, 10:09   

No i super. Pozdro
_________________
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-03-08, 20:39   

krzychu22.p1i napisał/a:
No i super. Pozdro

wytłumacz mi jeszcze raz po chłopsku jak to zrobić, mi też się palą kontrolki od abs i esp, vag wypluwa błąd czujnika kąta skrętu jak wchodzę w bloki pomiarowe to jak kręce kierownicą to stopnie się zmieniają. dodam że problem się zaczął z chwilą wymiany maglownicy
 
 
pawelec 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 98
Skąd: München/Geretsried/Łódź
Wysłany: 2014-03-08, 21:54   

pb41ns u mnie było tak samo... zaraz po wymianie maglownicy wywaliło mi błędy, czyli pewnie też ci się rozkodowało i musisz od nowa zakodować.

1.wprowadzić kody (pewnie masz same 00000 jak wejdzie sie w ABS to ci krzychu22.p1i poda i wprowadzisz)
2.przeprowadzić kalibracje (na poprzedniej str. adrian949 napisał)
3.po kalibracji przeprowadzić test drogowy - w necie znalazłem bez problemu

P.S. jak chcesz to ci dokładniej rozpisze
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-03-08, 23:20   

jak byś mógł to bym był wdzięczny
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-08, 23:29   

Jesteś pewien, że jak masz kierę i koła w pozycji prosto to żółta kropka jest w kółeczku na zwijaczu/ taśmie?? Sprawdzisz to w meas block.

No to jedziemy..

Kalibracja:
Przekręć kierą w lewo, następnie w prawo i ustaw w pozycji równej
- klikasz meas block i w bloku 001 w 1 okienku najlepiej jak będzie 0* (tolerancja to +/- 5*) dajesz done i back
- klikasz login, wpisujesz 40168 i do It
- teraz klikasz basic setting i blok 001 GO następnie done :)
- teraz jazda testowa, musisz jechać szybciej jak 20km/h przez krótki odcinek a kontrolka ABSu samoczynnie zniknie.

Jeśli masz błąd kodowania to najpierw trzeba zakodować potem dopiero kalibrować
_________________
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-03-08, 23:39   

u mnie czujnik jest na wałku kierownicy, a w bloku pomiarowym pokazuje 180 stopni a koła są na wpros
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-08, 23:47   

To nie ma zwijacza/ taśmy pod kierownicą?? Musisz tak zrobić abyś miał 0*. Przy maglu ściągnąć ten przegub i przekręcić w dobrą stronę.. Ale na bank powinieneś mieć taśmę od airbagu i wystarczyło by ściągnąć kierę, obudowy kolumny, wyjąć zwijacz i ustawić go w pozycji żółta kropka w oczku.
_________________
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-03-09, 00:30   

Taśmę mam ale tam SA przewodziki tylko od klaksonu i poduszki, sam czujnik umiejscowiony jest na wałku kiery, ale jest to do odgadnięcie
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-09, 03:22   

pb41ns napisał/a:
u mnie czujnik jest na wałku kierownicy, a w bloku pomiarowym pokazuje 180 stopni a koła są na wpros


Coś mi się wydaje że masz zły czujnik, jak obrócisz go o 180 stopni to w złym miejscu będziesz miał mocowanie?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-03-09, 08:12   

Jak może być zły, przed wymiana magla było dobrze
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-09, 08:49   

To masz swój czujnik cały czas? Ja jak kupiłem jeden czujnik i właśnie trzeba było go obrócić o 180 stopni to nie dało się go zamontować. Założyłem drugi inny i było gitara.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-03-09, 09:22   

Mam cały czas swój, doszlem do wniosku ze jednak jest sprawny, stopnie zmieniają się liniowo bez żadnych zacięć. Pozostaje tylko ustawić zero, ale juz chyba wiem jak
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-03-15, 16:24   

no i problem rozwiązany, trochę namajstrowałem żeby ten czujnik pokazywał 0 stopni ale wkońcu się udało, póżniej wizyta u zaprzyjaźnionego mechanika i kontrolki pogasły <hura>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.