Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-06, 22:00
|
|
|
A o jakim aucie jest mowa? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2014-03-06, 22:02
|
|
|
mój problem występuje w Audi A8 D2 2001 3.3TDI
DODANO:
krzychu22.p1i twoje rady i kody od ciebie zadziałały, na początku znikło mi ESP (ten trójkąt w kółku pod Fisem) i został ABS... ale wtedy wyskoczył błąd 1486-wykonać test drogowy.
Przeprowadziłem test i po tym kontrolka ABS znikła, wreszcie nie mam choinki przed oczami <hura> |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-08, 10:09
|
|
|
No i super. Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-03-08, 20:39
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | No i super. Pozdro |
wytłumacz mi jeszcze raz po chłopsku jak to zrobić, mi też się palą kontrolki od abs i esp, vag wypluwa błąd czujnika kąta skrętu jak wchodzę w bloki pomiarowe to jak kręce kierownicą to stopnie się zmieniają. dodam że problem się zaczął z chwilą wymiany maglownicy |
|
|
|
|
|
|
|
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2014-03-08, 21:54
|
|
|
pb41ns u mnie było tak samo... zaraz po wymianie maglownicy wywaliło mi błędy, czyli pewnie też ci się rozkodowało i musisz od nowa zakodować.
1.wprowadzić kody (pewnie masz same 00000 jak wejdzie sie w ABS to ci krzychu22.p1i poda i wprowadzisz)
2.przeprowadzić kalibracje (na poprzedniej str. adrian949 napisał)
3.po kalibracji przeprowadzić test drogowy - w necie znalazłem bez problemu
P.S. jak chcesz to ci dokładniej rozpisze |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-03-08, 23:20
|
|
|
jak byś mógł to bym był wdzięczny |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-08, 23:29
|
|
|
Jesteś pewien, że jak masz kierę i koła w pozycji prosto to żółta kropka jest w kółeczku na zwijaczu/ taśmie?? Sprawdzisz to w meas block.
No to jedziemy..
Kalibracja:
Przekręć kierą w lewo, następnie w prawo i ustaw w pozycji równej
- klikasz meas block i w bloku 001 w 1 okienku najlepiej jak będzie 0* (tolerancja to +/- 5*) dajesz done i back
- klikasz login, wpisujesz 40168 i do It
- teraz klikasz basic setting i blok 001 GO następnie done
- teraz jazda testowa, musisz jechać szybciej jak 20km/h przez krótki odcinek a kontrolka ABSu samoczynnie zniknie.
Jeśli masz błąd kodowania to najpierw trzeba zakodować potem dopiero kalibrować |
_________________
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-03-08, 23:39
|
|
|
u mnie czujnik jest na wałku kierownicy, a w bloku pomiarowym pokazuje 180 stopni a koła są na wpros |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-08, 23:47
|
|
|
To nie ma zwijacza/ taśmy pod kierownicą?? Musisz tak zrobić abyś miał 0*. Przy maglu ściągnąć ten przegub i przekręcić w dobrą stronę.. Ale na bank powinieneś mieć taśmę od airbagu i wystarczyło by ściągnąć kierę, obudowy kolumny, wyjąć zwijacz i ustawić go w pozycji żółta kropka w oczku. |
_________________
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-03-09, 00:30
|
|
|
Taśmę mam ale tam SA przewodziki tylko od klaksonu i poduszki, sam czujnik umiejscowiony jest na wałku kiery, ale jest to do odgadnięcie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-09, 03:22
|
|
|
pb41ns napisał/a: | u mnie czujnik jest na wałku kierownicy, a w bloku pomiarowym pokazuje 180 stopni a koła są na wpros |
Coś mi się wydaje że masz zły czujnik, jak obrócisz go o 180 stopni to w złym miejscu będziesz miał mocowanie? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-03-09, 08:12
|
|
|
Jak może być zły, przed wymiana magla było dobrze |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-09, 08:49
|
|
|
To masz swój czujnik cały czas? Ja jak kupiłem jeden czujnik i właśnie trzeba było go obrócić o 180 stopni to nie dało się go zamontować. Założyłem drugi inny i było gitara. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-03-09, 09:22
|
|
|
Mam cały czas swój, doszlem do wniosku ze jednak jest sprawny, stopnie zmieniają się liniowo bez żadnych zacięć. Pozostaje tylko ustawić zero, ale juz chyba wiem jak |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-03-15, 16:24
|
|
|
no i problem rozwiązany, trochę namajstrowałem żeby ten czujnik pokazywał 0 stopni ale wkońcu się udało, póżniej wizyta u zaprzyjaźnionego mechanika i kontrolki pogasły <hura> |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|