Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Przerobienie układu wydechowego  
Autor Wiadomość
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-09-24, 12:35   

colln napisał/a:
co powiecie na taki dźwięk
http://www.joemonster.org...k_w_motoryzacji
Kolega foss ma rację tragedia żeby to jeszcze jechało,lepiej brzmi moja kosiarka do trawy, a jest elektryczna.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-09-24, 23:41   

to skoro tamto się nie podobało to poprawię :-D
http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-09-25, 09:30   

colln napisał/a:
to skoro tamto się nie podobało to poprawię :-D
http://www.youtube.com/wa...feature=related

:mrgreen: no to to mi się zdecydowanie bardziej podoba
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Max 
Moje A8



Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-04, 00:24   

FOSS napisał/a:
colln napisał/a:
co powiecie na taki dźwięk
http://www.joemonster.org...k_w_motoryzacji

Jak dla mnie tragedia... z takim wydechem to trzeba jeździć w słuchawkach dla robotników pracujących np. młotem pneumatycznym :-P

S2000 baby 8-) to jest Honda to trzeba kochać :oops:

[ Dodano: 2010-10-12, 19:17 ]
Ma ktoś schemat wydechu A8? zastanawiam się nad usunięciem tłumika środkowego, po usłyszeniu jaki bulgot wydaje S8 FOSS'a zakochałem się...
_________________
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2010-10-22, 09:52   

Max napisał/a:
Ma ktoś schemat wydechu A8? zastanawiam się nad usunięciem tłumika środkowego, po usłyszeniu jaki bulgot wydaje S8 FOSS'a zakochałem się...


A co miałoby na celu wyrzucenie środkowego tłumika?

Taki dźwięk jaki ma FOSS można uzyskać tylko za pomocą końcowego tłumika, co też uczyniłem

http://www.a8team.pl/topi...?start=75#26324

Jedyna różnica to to że wyrzuciłem katalizatory i wstawiłem zamiast nich Sportowe tłumiki rurowe przelotowe AWG
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-30, 12:03   

trochę kotlecik, ale w temacie...
Tłumik końcowy już u mnie gra i buczy, więc teraz swoje zainteresowanie przenoszę na inny element układu wydechowego.
Chodzi mi o modyfikację H-pipe vs X-pipe - czy w naszych motorkach efekt jest też tak znaczny?
http://www.youtube.com/wa...50&feature=fvst
Tutaj nieco inne dzwięki, co nie zmienia faktu, że X-pipe odpowiada mi bardziej:
http://www.youtube.com/watch?v=RKUrJBTPXUo
Jakieś sugestie zwązane z X-pipe'em?
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-11-30, 14:27   

BiLu napisał/a:
Tłumik końcowy już u mnie gra i buczy, więc teraz swoje zainteresowanie przenoszę na inny element układu wydechowego.


Napisz koniecznie co tam zasadziłeś :mrgreen:

Co do x-pipa to mam trochę doświadczeń, więc mogę się podzielić spostrzeżeniami.
Założyłem go eksperymentalnie, żeby sprawdzić jak zmieni się dźwięk. Na początku podobało mi się. Zrobiło się głośniej co kłóci się z teorią, że na X-sie układ wydechowy chodzi ciszej niż na H-pipe. Ale ja miałem oryginalnie H-pipa w obudowie tłumiącej i może stąd ta różnica.
Dźwięk bardziej chrapliwy i brudny ale o wyższych i suchych tonach jednak. Mi dźwięk przypomina furgonetkę z V8. Nie wiem czemu :roll:
Na ori H-pipe dźwięk bardziej stonowany, mięsisty i przyjemniejszy dla ucha.
Dlatego po tych wszystkich doswiadczeniach teraz znowu wkładam z powrotem oryginalny h-pipe i tłumik środkowy. Zostawiam tylko tłumiki końcowe Fox-sa.
Sporo ludzi jest zwolennikami X-pipa jednak z tego co wyczytałem na amerykańskich forach większość woli dźwięk który produkuje H-pipe.
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-11-30, 17:43   

Popieram kolegę Mucholejkolator, ja w moim ex A8 miałem na początku tłumiki sportowe zamiast katów, H-pipa (ori) zmieniłem na X-pipe, dalej środkowy ori, końcowy sportowy.

Na początku mi się podobało, jednak u kolegi w A8 wyrzuciłem katy, wstawiłem rurę 65 mm i na jej bazie zrobiliśmy H-pipe wstawiając rurkę łączącą obie rury, dalej tłumik środkowy ori i końcowy identyczny jak mój.

Porównanie: U mnie pomimo dodatkowych tłumików zamiast katów było bardziej bucząco niż u kolegi na H-pipe bez dodatkowych tłumików zamiast katów. U niego dzwięk jest bardziej agresywny, jednak basu nie brakuje. poprzez X-pipe od samego początku dzwięk od razu miesza się a w H-pipe tego tak nie słychać. Dla mnie przy konfiguracji naszych wydechów H-pipe wychodzi bardziej na plus

Na koniec mogę was zdziwić ale najlepszą konfiguracją dla mnie jest: wszystko ori tzn. katy, H-pipe, środkowy i do tego sam końcowy sportowy jakiejś dobrej marki. Efekt taki, że dźwięk będzie podkreślony, parametry wydechu w normie i nie będzie żadnych przykrych niespodzianek. Jeśli nabędę kiedyś jeszcze A8 (D3) to na pewno tak skonfiguruje sobie wydech.

Pozdro
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-30, 18:18   

SERGIO napisał/a:
Na koniec mogę was zdziwić ale najlepszą konfiguracją dla mnie jest: wszystko ori tzn. katy, H-pipe, środkowy i do tego sam końcowy sportowy jakiejś dobrej marki. Efekt taki, że dźwięk będzie podkreślony, parametry wydechu w normie i nie będzie żadnych przykrych niespodzianek. Jeśli nabędę kiedyś jeszcze A8 (D3) to na pewno tak skonfiguruje sobie wydech.

Pozdro

... i tym oto sposobem przekonałeś mnie chyba do pozostawienia tego co mam w takiej właśnie konfiguracji.
Dziękuję i pozdrawiam.
_________________

 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-11-30, 19:07   

BiLu napisał/a:

... i tym oto sposobem przekonałeś mnie chyba do pozostawienia tego co mam w takiej właśnie konfiguracji.
Dziękuję i pozdrawiam.


Jednak dalej nie wiemy co tam masz :-P
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-30, 19:49   

sebos17 napisał/a:
BiLu napisał/a:

... i tym oto sposobem przekonałeś mnie chyba do pozostawienia tego co mam w takiej właśnie konfiguracji.
Dziękuję i pozdrawiam.


Jednak dalej nie wiemy co tam masz :-P

Bo sam nie wiem co to jest.
Wiem tylko tyle, że jest z nierdzewki i końcówki wystają nierówno :lol:
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-11-30, 20:21   

Tez doszedłem do tego co SERGIO, u nas nie trzeba dużo kombinować , żeby było optymalnie. Łatwo przesadzić, robi się kibel bo wszystko w kabinie buczy a nie przyjemnie podkreśla warkot silnika. No i wiemy to już teraz, sami próbowaliśmy, mamy ciekawe doświadczenia i obserwacje. A z obserwacji płynie nauka :-D

SERGIO a tak w ogóle to co się stało z Twoją maszyną, sprzedałeś czy co :cry:


BiLu napisał/a:
Bo sam nie wiem co to jest.
Wiem tylko tyle, że jest z nierdzewki i końcówki wystają nierówno :lol:


A to nie ten wydech z allegro za 300 PLN coś tam "Super końcówki"?
Dawaj jakąś fotę!
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-30, 21:07   

Mucholejkolator napisał/a:

A to nie ten wydech z allegro za 300 PLN coś tam "Super końcówki"?
Dawaj jakąś fotę!

Chyba ten ;-)

Nagram na dniach jak to gra i podrzuce linka do YT.
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-11-30, 22:01   

Hehe, jasne że to ten :-P Wygląda optymistycznie, ciekawe tylko czy nie jest wypalony czy coś z tych rzeczy. Jak nagrasz filmik to będzie wszystko słychać.

Spoko :mrgreen:
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-12-01, 09:53   

Mucholejkolator napisał/a:
SERGIO a tak w ogóle to co się stało z Twoją maszyną, sprzedałeś czy co :cry:



No znalazł się kupiec tu z forum, przyjechał, zobaczył i odjechał A8-semką. Mój kolega zrobił mi psikusa, bo wystawiając swoją dopisał że druga na zdjęciu, czyli moja jest też na sprzedaż. Wszyscy wiemy jak ciężko jest sprzedać Audi A8 z takimi wielkimi silnikami, a jak klient już jest to żal nie sprzedać.
Zrobiłem moim A8 35 tkm przez 3 lata, mało jeździłem, a koszta utrzymania duże do tego serwis, obecne ceny paliwa. To skłoniło mnie do sprzedaży.

Teraz kupiłem sobie małego piździka jakim jest Audi A3 1,9 TDI ASZ, 170KM 2001 rok. Mało pali, zapi..dala i to mi narazie wystarczy bo i tak kiedyś kupię D3
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.