Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-04, 19:38
|
|
|
Jak przelot w standardowym?? Chcesz zachować puszki i wybebeszyć je?
Jesli tak to odradzam bo bedzie nieprzyjemny metaliczny dzwiek i hałas i tak bedzie za duży by zyć |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-04, 21:07
|
|
|
W dodatku jak będziesz chciał wrócić do oryginału to będziesz szukał tłumika. Wytnij i wstaw dwie rury, zobaczysz czy Ci się spodoba. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-04-07, 07:55
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jesli tak to odradzam bo bedzie nieprzyjemny metaliczny dzwiek i hałas i tak bedzie za duży by zyć |
...rodem z poloneza caro |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-07, 12:43
|
|
|
z poloneza to v6 na przelocie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-10, 19:15
|
|
|
U mnie zamiast katów puste puchy, środkowy ori, końcowy dwie puste rury. I choć swojego filmu jeszcze nie nagrałem <jezu> to brzmi dokładnie jak ten:
https://www.youtube.com/watch?v=9rtcb6Xahqc |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-10, 20:23
|
|
|
Jak byś rury wspawał zamiast puszek było by jeszcze lepiej. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
Rysiek 78
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rysiek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 37 Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 11 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-04-11, 14:59
|
|
|
Ja miałem już wypalone katy wiedz je wybiłem ,gada teraz głośniej ale jest taki dziwny metaliczny pogłos ,muszę coś z tym zrobić |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-11, 15:35
|
|
|
Puste katy zastąpić rurami powinno być lepiej. |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-04-12, 19:57
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Puste katy zastąpić rurami powinno być lepiej. |
U mnie jak jeden katalizator padł to wywaliłem obydwa i wspawałem rury. Z pół roku wytrzymałem, dzwięk silnika drażnił mnie (na wyższych obrotach). Wstawiłem w to miejsce 2 tłumiki przelotowe i jest miło dla ucha. Tylko, że u mnie tylko 6 cylindrów i to z natury innaczej brzmi niż V8... |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-14, 12:48
|
|
|
ja wlasnie tez bede wstawial tlumiki przelotowe bo efekt na rurach jest do dupy |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|