Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Przeróbka pompy paliwa na volkswagenowską ze szr  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-10-11, 10:55   

Apophis napisał/a:
masz pompe wewnętrzną ktora w przypadku niskiego stanu nie ma chłodzenia


Tyyyy, właśnie kosz musze kupić <boisie> ale u mnie też poniżej połowy baku rzadko schodzi paliwko :D

ABW993 napisał/a:
po podłączeniu zaczął ciec jeden z przewodów, który dotychczas był szczelny.


może coś przy montażu - demontażu naruszyłeś i taki zbieg okoliczności.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-11, 11:11   

Ja nie mówie że ktos ma nie próbowac ale wielu juz tu rozwiązań szukało no i trza iśc z fabryka na pewne kompromisy. Rozwiązaniem najlepszym była by rurka przelewowa na dnie baku jak ma np. BMW E30 i do tego jedna zwykła ssąca pompa za 35zł od A80 w koszu by spełaniała role. Ale to przebudowa w która mi się bawic nie chciało.
Kolega ma troche tamtaów na forum więc napierw zapoznac się z nimi jak działa układ potem myslec dalej :)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-11, 11:56   

A ja tam myślałem nad podobnym rozwiązaniem jak autor tematu, tylko zamiast zewnętrznej pompy, w koszu ulokować jakąś podróbkę walbro 240L/min. System venturiego wtedy zasilać z powrotu paliwa, tak jak jest to realizowane w A6 C5.
Tylko ciągle brakuje czasu na takie eksperymenty.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-11, 11:57   

jesli powrót ma wydolność na zasilanie naszego systemu to jak najbardziej,w C5 jest jednak nieco inne prostsze rozwiązanie.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-10-11, 12:02   

No właśnie, kwestia przetestowania tego i sprawdzenia wydajności powrotu. Takiego typu system jest w dużej ilości BMW, m.in. w E38 V8, z tą jednak różnicą, że regulator ciśnienia paliwa jest tam w filtrze paliwa a nie przy listwie wtryskowej. Ale właśnie powrót paliwa zasila pompy strumieniowe w baku.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-11, 12:07   

uważam że przetestowanie tego jest bagatelnie proste. Wystarczy się wpiac kawałkiem weża w krociec powrotu i podłaczyc go do przewodu za feralnym cyckiem łaczacym kosze. A jeszcze prosciej bedzie zmierzyc cisnienie na powrocie jesli bedzie w okolicy 1Bar to nie widze powodu by nie spełnił roli.
 
 
ABW993 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ASB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 3
Skąd: Szczecin/Zielona Góra
Wysłany: 2016-10-11, 14:56   

Jeszcze jedna sprawa - w oznaczony na zdjęciu otwór pompka ma tłoczyć czy z niego zasysać?
Mając na wierzchu pompkę i dmuchając w jeden z króćców, powietrze leci równiez z drugiego. Stąd też jak rozumiem jest to wszystko połączone?

IMG_20161007_134345.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 114,13 KB

_________________
4.2 Q
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-11, 15:07   

tu jest własnie przelew i tam pompa tłoczy
 
 
ABW993 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ASB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 3
Skąd: Szczecin/Zielona Góra
Wysłany: 2016-10-11, 15:11   

Dobra, teraz rozumiem w czym problem <chura>


Zmyliło mnie to, że po dmuchnięciu w jeden króciec powietrze uciekało drugim. Może wina pompy.

W takim razie zostawiam tak jak jest i będę jeździć z zalanym zbiornikiem do połowy.

Dziękuję za pomoc! :)
_________________
4.2 Q
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-11, 15:59   

Ej no co ty weź podepnij przelew glowny tam to może bedzie grało :)
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-06-27, 21:53   

Kontynuując, bo temat może się przydać w sytuacji awaryjnej w środku niczego. Czy jeśli mając w zbiorniku zatartą/słabo wydajną/umierającą pompę założy się na wlocie do listwy taką 4 barową 'dopałkę' jest szansa, że przeciągnie ona przez odłączoną elektrycznie ale obecną fizycznie padlinę w zbiorniku paliwo i jakoś się dotoczymy do bazy?

[ Dodano: 2017-09-09, 22:49 ]
Sam sobie odpowiem: działa. Użyta pompa: pierwsza lepsza znaleziona 4 bary, zamiennik dla Bosch 0580464008. Zobaczymy jak poradzi sobie poniżej połowy baku, ale mniemam że dobrze, bo cały szmelc w zbiorniku pozostał i przelew małym króćcem jest realizowany tylko przez inny napęd.
Jeszcze druga kwestia:
Gość napisał/a:
Marcinuś u cieie tez jest drut którego nie mozna polecic poniewaz masz pompe wewnętrzną ktora w przypadku niskiego stanu nie ma chłodzenia (...)

Nie do końca to jest prawda. Pompa paliwa jest chłodzona i smarowana paliwem, które przez nią przepływa. To, które ją opływa tylko dodatkowo pomaga.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.