Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-27, 21:43
Miałem kiedyś podobne objawy w poprzednim aucie.U mnie powodem było złe napięcie paska klinowego na alternator.Włącz zapłon i sprawdż jeszcze raz napięcie na klemach.Albo może być czepnięty regulator napięcia.
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 18 Skąd: Puławy-lubelskie
Wysłany: 2010-01-27, 22:02
pasek był dobrze naciągnięty,nie hałasował ale alternator ostatnie dwa dni dziwnie "gwizdał" po rozgrzaniu silnika był dużo cichszy,spróbuje z drugim alternatorem
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-27, 22:05
smyk1974 napisał/a:
pasek był dobrze naciągnięty,nie chałasował ale alternator ostatnie dwa dni dziwnie "gwizdał" po rozgrzaniu silnika był dużo cichszy,spróbuje z drugim alternatorem
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8L D2 Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 45 Skąd: Koniec Swiata :)
Wysłany: 2010-01-28, 07:45
smyk1974 napisał/a:
....ale alternator ostatnie dwa dni dziwnie "gwizdał" po rozgrzaniu silnika był dużo cichszy...
Kolego w zwiazku z tym "gwizdem" mam pytanie do ciebie. Czy ten "gwizd" nasilal sie gdy w czasie jazdy dodawales gazu na zimnym silniku, czy na postoju rowniez?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum