Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Reduktor vs 2 reduktory gazu  
Autor Wiadomość
Sir HT 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: ---
Skrzynia: ---
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: CD7 2.2 USDM
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-07-03, 09:38   [D2 ALL ] Reduktor vs 2 reduktory gazu

Mam pytanie - sprawdzałem ostatnio jedno s8 d2 z 2001 z ogłoszeń allegro z już zrobionym gazem.
Zenit, wtryski Hanna, założone w 2015. Sprzedający podkreśla, ze jest na jednym reduktorze a nie na dwóch.
Czy to dobrze?
To jest informacja na plus czy przestroga? <bezradny>
Nie wiem ile tego gazu było w butli ale przy mocniejszym bucie, przełączał się na benzynę.





Na przyszłość pamiętaj o Tagach
 
 
methanex 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2016
Posty: 80
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2017-07-03, 10:19   

W mojej A8 nie S8 , też jest jeden reduktor. Jeżdżę ponad rok czasu i bez zarzutu. Zależy kto montuje gaz. U sąsiada w X5 V8 na wysokich obrotach spala gaz i benzynę. Kto inny montował i widać dosyć spora różnice w instalacji. Inna średnica przewodów , rurek
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-07-03, 10:25   

Ja mam Zenit'a na Barracudach i jednym reduktorze KME TWIN i jest wystarczający! Radzi sobie w każych warunkach, bez spadków ciśnienia itp... polecam <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-07-03, 11:55   

Zależy jaki to reduktor. Są takie, co ogarną np. KME Twin, a są takie, co nie ogarną tej mocy, np. KME Gold.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Sir HT 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: ---
Skrzynia: ---
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: CD7 2.2 USDM
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-07-03, 12:36   

Czyli wszystko idzie "jakby co" wymienić i dopasować pod swoje preferencje. To dobrze, bo szczerze nieco irytujące było pipanie przy kazdym mocniejszym kickdownie.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-07-03, 12:40   

martin_rs4 napisał/a:
Ja mam Zenit'a na Barracudach i jednym reduktorze KME TWIN i jest wystarczający! Radzi sobie w każych warunkach, bez spadków ciśnienia itp... polecam <okok>

Bo w sumie to 2 reduktory ,,sklejone"

gtfan napisał/a:
Zależy jaki to reduktor. Są takie, co ogarną np. KME Twin, a są takie, co nie ogarną tej mocy, np. KME Gold.

To prawda chociaż ja miałem golda i ciśnieniowo wyrabiał ale termicznie zamarzał. więc można uznać że nie nadawał się.

Co do twina to mam go obecnie i mogę go polecać bo w zupełności wyrabia (oczywiście z wielozaworem butli extra)
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-07-03, 20:01   

sa tez inne reduktory jak Gunther czy BRC Genius Max ktore dobrze dostrojone rowniez sobie radza.

Ja jednak bede polecal KME TWIN nie tylko ze wzgledu na wydajnosc ale rowniez i cene ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-07-03, 21:10   

przede wszystkim dowiedz się jaki reduktor a potem poczytaj lpgforum bo jest tam parę s8 czy s6.
_________________
xyz
 
 
Sir HT 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: ---
Skrzynia: ---
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: CD7 2.2 USDM
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-07-04, 07:25   

Reduktor KME Titan
Wielozawór Tomasetto
Wtryski Hana H2000
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-07-04, 14:17   

Masz twin'a. Czyli 2 w 1. Jest dobrze.
_________________
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2017-07-21, 08:35   

Polecam pojedynczy reduktor MAGIC JET Big Power przerabiałem na własnej skórze w w V8 5,0 Mercedes) dobrze podłączony obieg cieczy i jest świetny
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.