Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)  
Autor Wiadomość
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-10-18, 22:23   

Ja na takim zestawieniu jeżdżę. Działa, hamuje, w producentach tarcz można przebierać. Polecam jeszcze moda zacisków pod klocki z Touarega (np. TEXTAR 2409801) - tak jak z tarczami, dużo większy wybór producentów i ceny niższe niż dedykowane do S8 ;) Tylko czujniki zużycia trzeba oddzielnie kupować.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
SVG 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-01, 15:29   

Witam , panowie przymierzam się do zakupu tarczy , piszecie ze 347 za A6 c6 pasuje , ma praktycznie taki sam wymiar , różnica tylko ze wentylacja tarczy w S8 jest od wewnątrz a w A6 od zewnątrz (budowa tarczy ) czy zmianaliscie kierownice powietrza czy dają radę tak jak są / wiadomo ze zależy od felg .
Pozdrawiam
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2020-02-03, 10:08   

SVG napisał/a:
Witam , panowie przymierzam się do zakupu tarczy , piszecie ze 347 za A6 c6 pasuje , ma praktycznie taki sam wymiar , różnica tylko ze wentylacja tarczy w S8 jest od wewnątrz a w A6 od zewnątrz (budowa tarczy )

Zacznijmy od tego pod jakie zaciski chciałbyś to montować.

SVG napisał/a:
... czy zmianaliscie kierownice powietrza czy dają radę tak jak są / wiadomo ze zależy od felg .

Do A8/S8 D2 montowałem kierownice powierza od Phaetona.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
SVG 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-03, 11:56   

Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-02-03, 12:06   

SVG napisał/a:
Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30


jest wszystko ok sam mam z a6 c6 teraz
 
 
SVG 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-03, 14:32   

Adam napisał/a:
SVG napisał/a:
Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30


jest wszystko ok sam mam z a6 c7 teraz


ale Do S8 d2 ewentualnie pasuje tarcza z A6 c6 347 x30 bo w c7 ma inne odsadzenia , roznica w tarczy S8 a A6 jest w tym ze powietrze wpada od wewnętrz tarczy w S8 a w A6 od zewnątrz ,
Moje pytanie brzmi czy tarcze pasują , wiem ze klocek może nie zakryje powierzchni w 100 procentach . I jak z chodzeniem dałeś kierownice od VW. I jest Ok tarcza się nie przegrzewa ? Mam klocki orginał kupione ( w opakowaniu Audi jest brembo , trochę inne niż jak się kupi brembo normalnie bo są inne wygłuszenia klocka /blachy tłumiące i materiał cierny jest inny , chciałem założyć brembo tarcze nawiercane , na początku miałem plan na Rottingera ale one nie są Naweglane powierzchniowo. Zostaje tylko brembo , ATE lub ebc , bo pózniej to ceny kosmos
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-02-03, 14:47   

SVG napisał/a:
Adam napisał/a:
SVG napisał/a:
Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30


jest wszystko ok sam mam z a6 c7 teraz


ale Do S8 d2 ewentualnie pasuje tarcza z A6 c6 347 x30 bo w c7 ma inne odsadzenia , roznica w tarczy S8 a A6 jest w tym ze powietrze wpada od wewnętrz tarczy w S8 a w A6 od zewnątrz ,
Moje pytanie brzmi czy tarcze pasują , wiem ze klocek może nie zakryje powierzchni w 100 procentach . I jak z chodzeniem dałeś kierownice od VW. I jest Ok tarcza się nie przegrzewa ? Mam klocki orginał kupione ( w opakowaniu Audi jest brembo , trochę inne niż jak się kupi brembo normalnie bo są inne wygłuszenia klocka /blachy tłumiące i materiał cierny jest inny , chciałem założyć brembo tarcze nawiercane , na początku miałem plan na Rottingera ale one nie są Naweglane powierzchniowo. Zostaje tylko brembo , ATE lub ebc , bo pózniej to ceny kosmos



Pomyliłem się mam w s8 d2 brembo tarcze z a6 c6 wszystko pasuję
 
 
SVG 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-03, 17:00   

[quote="Adam"][quote="SVG"]
Adam napisał/a:
SVG napisał/a:
Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30




Pomyliłem się mam w s8 d2 brembo tarcze z a6 c6 wszystko pasuję



Czyli Brembo nawiercane bedą godne polecenia , a osłony od VW raczy pasują plug and play ??
Chyba najlepsza tarcza do Z tych tańszych wsunie 1150 PLN komplet orginał kosztuje , ale zastanawiam się co lepsze ?? Co polecacie koledzy ? Te 400 zł nie robi wielkiej różnicy

Mam u siebie oryginał w A6 c6 320 mm nie mogę złego słowa powiedzieć , tarcze maja 90 tys km , bedą 3 raz klocki zmieniał , oczywiście na oryginalne ( bo sa tańsze niż ATE ) w AP po zniszcz 165 Pln , tarcze ponad 1000 grubo ale warto .
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-02-03, 17:23   

Moim zdaniem, jeśli tarcze są wentylowane od strony felgi, to osłony z VW niewiele dadzą w kwestii chłodzenia. Może te nawiercenia jakąś różnicę będą robić (dopóki się nie zapchają pyłem z klocków), ale raczej nie porównywalną z sytuacją, gdy wentylacja jest od strony osłony.
Więc jeśli depczesz ostro i zależy Ci na maksymalnej skuteczności w każdych warunkach, idź w tarcze dedykowane do S8 (albo zmień całość na coś większego - to się tyczy też tylnych hamulców). Jeśli kluczową rolę gra relacja ceny do jakości, to tarcze z A6 C6 są ok. U mnie 120tys i 4 komplety klocków wytrzymały, ale to dupowóz i jeżdżę zachowawczo.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-02-03, 18:18   

osłony są tylko po to aby błoto na tarcze nie leciało :P
na poważnie
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-02-03, 21:06   

No patrz, to w motorsporcie na całym świecie ludzie nie wiedzą co robią montując takie rzeczy
https://www.singularmotor...-5-brake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-03, 21:40   

gtfan napisał/a:
No patrz, to w motorsporcie na całym świecie ludzie nie wiedzą co robią montując takie rzeczy
https://www.singularmotor...-5-brake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy.


łapacze? :D

poczytaj o kierownicach powietrza i czym się różnią od osłony jedno ma inne zadanie od drugiego
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-02-03, 21:44   

golfy 3 miał takie coś na wahaczach :P
ale w normalnych autach to tylko zabezpieczenie przed zabrudzeniem tarczy :P
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-02-03, 21:57   

maciu napisał/a:
gtfan napisał/a:
No patrz, to w motorsporcie na całym świecie ludzie nie wiedzą co robią montując takie rzeczy
https://www.singularmotor...-5-brake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy.


łapacze? :D


No, te odstające wihajstry, łapią powietrze, więc to łapacze :P
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-02-04, 11:49   

mowa tu jest o normalnych autach :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.