Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-10-18, 22:23
|
|
|
Ja na takim zestawieniu jeżdżę. Działa, hamuje, w producentach tarcz można przebierać. Polecam jeszcze moda zacisków pod klocki z Touarega (np. TEXTAR 2409801) - tak jak z tarczami, dużo większy wybór producentów i ceny niższe niż dedykowane do S8 Tylko czujniki zużycia trzeba oddzielnie kupować. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
SVG
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-01, 15:29
|
|
|
Witam , panowie przymierzam się do zakupu tarczy , piszecie ze 347 za A6 c6 pasuje , ma praktycznie taki sam wymiar , różnica tylko ze wentylacja tarczy w S8 jest od wewnątrz a w A6 od zewnątrz (budowa tarczy ) czy zmianaliscie kierownice powietrza czy dają radę tak jak są / wiadomo ze zależy od felg .
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-02-03, 10:08
|
|
|
SVG napisał/a: | Witam , panowie przymierzam się do zakupu tarczy , piszecie ze 347 za A6 c6 pasuje , ma praktycznie taki sam wymiar , różnica tylko ze wentylacja tarczy w S8 jest od wewnątrz a w A6 od zewnątrz (budowa tarczy ) |
Zacznijmy od tego pod jakie zaciski chciałbyś to montować.
SVG napisał/a: | ... czy zmianaliscie kierownice powietrza czy dają radę tak jak są / wiadomo ze zależy od felg . |
Do A8/S8 D2 montowałem kierownice powierza od Phaetona. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
SVG
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-03, 11:56
|
|
|
Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30 |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-02-03, 12:06
|
|
|
SVG napisał/a: | Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30 |
jest wszystko ok sam mam z a6 c6 teraz |
|
|
|
|
SVG
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-03, 14:32
|
|
|
Adam napisał/a: | SVG napisał/a: | Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30 |
jest wszystko ok sam mam z a6 c7 teraz |
ale Do S8 d2 ewentualnie pasuje tarcza z A6 c6 347 x30 bo w c7 ma inne odsadzenia , roznica w tarczy S8 a A6 jest w tym ze powietrze wpada od wewnętrz tarczy w S8 a w A6 od zewnątrz ,
Moje pytanie brzmi czy tarcze pasują , wiem ze klocek może nie zakryje powierzchni w 100 procentach . I jak z chodzeniem dałeś kierownice od VW. I jest Ok tarcza się nie przegrzewa ? Mam klocki orginał kupione ( w opakowaniu Audi jest brembo , trochę inne niż jak się kupi brembo normalnie bo są inne wygłuszenia klocka /blachy tłumiące i materiał cierny jest inny , chciałem założyć brembo tarcze nawiercane , na początku miałem plan na Rottingera ale one nie są Naweglane powierzchniowo. Zostaje tylko brembo , ATE lub ebc , bo pózniej to ceny kosmos |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-02-03, 14:47
|
|
|
SVG napisał/a: | Adam napisał/a: | SVG napisał/a: | Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30 |
jest wszystko ok sam mam z a6 c7 teraz |
ale Do S8 d2 ewentualnie pasuje tarcza z A6 c6 347 x30 bo w c7 ma inne odsadzenia , roznica w tarczy S8 a A6 jest w tym ze powietrze wpada od wewnętrz tarczy w S8 a w A6 od zewnątrz ,
Moje pytanie brzmi czy tarcze pasują , wiem ze klocek może nie zakryje powierzchni w 100 procentach . I jak z chodzeniem dałeś kierownice od VW. I jest Ok tarcza się nie przegrzewa ? Mam klocki orginał kupione ( w opakowaniu Audi jest brembo , trochę inne niż jak się kupi brembo normalnie bo są inne wygłuszenia klocka /blachy tłumiące i materiał cierny jest inny , chciałem założyć brembo tarcze nawiercane , na początku miałem plan na Rottingera ale one nie są Naweglane powierzchniowo. Zostaje tylko brembo , ATE lub ebc , bo pózniej to ceny kosmos |
Pomyliłem się mam w s8 d2 brembo tarcze z a6 c6 wszystko pasuję |
|
|
|
|
SVG
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-03, 17:00
|
|
|
[quote="Adam"][quote="SVG"] Adam napisał/a: | SVG napisał/a: | Pod zaciski orginalne od S8 d2 po lifcie tj . Brembo tarcza 345 x30 |
Pomyliłem się mam w s8 d2 brembo tarcze z a6 c6 wszystko pasuję |
Czyli Brembo nawiercane bedą godne polecenia , a osłony od VW raczy pasują plug and play ??
Chyba najlepsza tarcza do Z tych tańszych wsunie 1150 PLN komplet orginał kosztuje , ale zastanawiam się co lepsze ?? Co polecacie koledzy ? Te 400 zł nie robi wielkiej różnicy
Mam u siebie oryginał w A6 c6 320 mm nie mogę złego słowa powiedzieć , tarcze maja 90 tys km , bedą 3 raz klocki zmieniał , oczywiście na oryginalne ( bo sa tańsze niż ATE ) w AP po zniszcz 165 Pln , tarcze ponad 1000 grubo ale warto . |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-02-03, 17:23
|
|
|
Moim zdaniem, jeśli tarcze są wentylowane od strony felgi, to osłony z VW niewiele dadzą w kwestii chłodzenia. Może te nawiercenia jakąś różnicę będą robić (dopóki się nie zapchają pyłem z klocków), ale raczej nie porównywalną z sytuacją, gdy wentylacja jest od strony osłony.
Więc jeśli depczesz ostro i zależy Ci na maksymalnej skuteczności w każdych warunkach, idź w tarcze dedykowane do S8 (albo zmień całość na coś większego - to się tyczy też tylnych hamulców). Jeśli kluczową rolę gra relacja ceny do jakości, to tarcze z A6 C6 są ok. U mnie 120tys i 4 komplety klocków wytrzymały, ale to dupowóz i jeżdżę zachowawczo. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-03, 18:18
|
|
|
osłony są tylko po to aby błoto na tarcze nie leciało
na poważnie |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-02-03, 21:06
|
|
|
No patrz, to w motorsporcie na całym świecie ludzie nie wiedzą co robią montując takie rzeczy
https://www.singularmotor...-5-brake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-03, 21:40
|
|
|
gtfan napisał/a: | No patrz, to w motorsporcie na całym świecie ludzie nie wiedzą co robią montując takie rzeczy
https://www.singularmotor...-5-brake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy. |
łapacze?
poczytaj o kierownicach powietrza i czym się różnią od osłony jedno ma inne zadanie od drugiego |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-03, 21:44
|
|
|
golfy 3 miał takie coś na wahaczach
ale w normalnych autach to tylko zabezpieczenie przed zabrudzeniem tarczy |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-02-03, 21:57
|
|
|
maciu napisał/a: | gtfan napisał/a: | No patrz, to w motorsporcie na całym świecie ludzie nie wiedzą co robią montując takie rzeczy
https://www.singularmotor...-5-brake-ducts/
Osłony z Phaetona nie są tak hardcorowe, ale mają duże łapacze, których zadaniem jest poprawa wentylacji tarczy. |
łapacze? |
No, te odstające wihajstry, łapią powietrze, więc to łapacze
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-04, 11:49
|
|
|
mowa tu jest o normalnych autach |
|
|
|
|
|